Breakfast

247 29 4
                                    

Гледна точка на Юри

Станах и се огледах,бях в стаята на ЛуХан.Оправих леглото му и отидох в отсрещната стая,леглото беше празно и прилежно оправени,значи е станал.Измих се срясах косата си и слязах долу,не чувствам болките от вчера,което е добре.

Още щом отворих кухнята ме лъхна миризмата на готова закуска.Коремът ми изкъркори и ЛуХан се засмя.Аз поставих ръка на корема си :Не ме излагай така стомах.
-Сядай,има много.-каза и ми сложи в една чиния,облизах устните си и взех клечките.
-Отивам да повикам Лей .-каза и аз кимнах.

Станах и си сипах една чаша с вода.Седнах на масата и се сетих,как преди татко ни събуждаше с оппа,за да закусим.Усмихнах се и започнах да ям.Чух смях и Лей влезе тичайки към храната,а ЛуХан зад него удряйки му ръцете.
-Аз ще ти сипя.-каза и го избута ,а Лей направи една физиономия,която казва "ще ти го върна"седна до мен и ЛуХан сложи две чинии Лей нападна своята ,а ЛуХан му я дръпна от ръцете.
-Яж нормално,да не си прасе!-каза и отпи от чашата си с кафе.
-Аз съм прасе по природа,а ти какво си дива коза!-каза Лей като погледна чинията му със зелена салата.Дръпна чинията и продължи да яде както преди малко.Усмихнах се широко и се засмях,двамата се обърнаха към мен и ме погледнаха объркано.
-Какво?-попитаха в един глас,Лей беше с пълна уста и малко от храната падна обратно в чинията,а ЛуХан му хвърли една салфетка по лицето.
-Нищо.-казах и оставих клечките до чинията.
-Днес от полицията ще дойдат, да ти вземат показания,за да заловят този който ти е причинил онези ужасни неща...-каза ЛуХан.
-И на оппа.-казах и двамата се спогледаха и не казаха нищо.

Не е станало нещо интересно в тази глава,но се надявам да ви е харесвала.Извинявам се за грешки,повторения и т.н.

н

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
《territory p.ch》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin