V.Kapka

2.7K 218 4
                                    

Kakashi

Probudil jsem se v posteli "ahá nemocnice" pronesl jsem v duchu pak jsem ucítil stisk že mě někdo drží za ruku "že by teta?" Pomyslím si a pomalu otevřu oči nejsem v nemocnici jsem v nějakém pokoji je fakt luxusně vybavenej. Pomalu se podívám kdo me drží za ruku. Za židli vedle mé postele sedí Petr má nohy na posteli v jedné ruce mobil a v druhé svírá mou ruku. Leknu se a cuknu sebou a převalím se na druhý bok ,,Au" vyrtiskly mi slzy ležel jsem na břiše a koukal uslzeně na Petra ten se jen nadechl hodil nohy na zem strčil mobil do kapsy a koukl na mě ,,Být tebou se moc nehýbu protože máš hodně modřin a naražená žebra" řekl s kamenným výrazem. Zvedl se ze židle a ze stolu vzal prášek a skleničku oboje mi podal se slovy ,,Na zapito bude ti pak lépe" jen jsem na sucho polknul. Sedl jsem si a zval jsem si od něj skleničku a prášek. Zapil jsem to a vsrádil mu skleničku ,,Díky" pípnul jsem ,,Nemáš zač" odvětil a odešel. Rozhlédl jsem se po mýstnosti "Nerad tě ruším ale jsi nahý" ozvalo se mi v hlavě a vykulil oči najednou se otevřeli dveře a přišel Peter a v ruce měl moje oblečení já jsem si na hrudi mačkal deku. ,,Tady máš oblečení" usmál se. A já se taky usmál ,,Copak?" Zadíval se na mě ,,Em.. no" zrudl jsem ,,Jen jsem rád že jsi se zas usmál protože jsem se tě předtím normálně bál" zrudl jsem ne kvůli tomu co jsem řekl ale protože si sedl na postel a pohladil mě po tváři a předci já měl jen trenky. Skousl si spodní ret a vstal ,,Jsi hrozně roztonilej když se červenáš" zašeptal ,,emm" jen jsem vykulil oči a nedopatřením dal ruce do klína.

Peter stál předemnou. Stál zády ke mě a podíval se na mě na přes rameno. Jen se pousmál a sedl si na židli ,,Obleč se" já sem probral z tranzu ,,Em otoč se" řekl jsem a ukázal ke dveřím. Peter se ušklíbnul a i s židlí se otočil já si nandaval zrovna kalhoty když mě Peter zezadu objal ,,Em.. co c co to to dě dělá děláš??" Koktal jsem a v zápětí rudnul ,,jseš hrozně k sežrání když se červenáš" zašeptal mi do ucha a otočil mě čelem k sobě. Naše obličeje se těsně dotýkali ,,K sežrání" řekl a políbil mě já hned zaprotestoval ale nebylo mi to k ničemu byl silnější. Nakonec mě povalil na postel. ,,Notak nebraň se!" Řekl nevrle ,,Nech mě Peter!" Křičel jsem a z očí mi vytekli slzy ,,Ufňukánku!" Naštval se a zvedl se hodil po mě tričko ,,Vypadni!" Křikl rychle jsem si oblékl tričko. A tryskem zmizem z domu.

Alex

Seděl jsem v parku a čmáral jsem si do sešítku. Když jsem zahlédl Kakashio jak jsem úplně rozklepanej ,,Kakashi?" Řekl jsem a on se zastavil rozhlédl se a já zopakoval ,,Kakashi" upřel na mě zrak a vyděsil se rozeběhl se pryč ,,Počkej!" Křikl jsem a rozeběhl jsem se za ním schoval se v tmavé uličce. Myslel si že ho nenajdu ale našel jsem ho ,,Kakashi" zopakoval jsem už asi po páté. Krčil se za popelnicema ,,Nech mě prosím" mňoukal ,,Jsi v pořádku" položil jsem mu svou ruku na jeho a on cuknul ,,nemusíš se mě bát já ti neublížím vím že mi zrovna teď dvakrát moc nevěříš ale prosím veř mi" řekl jsem a prosebne jsem se na něj podíval. Podíval se na mě s ubrečenýma očima ,,odejdi" mňouknul ,,Dobře když si to přeješ" vydechl jsem a odešel jsem.

Kakashi

Šel jsem přes park najednou na mě někdo dvakrát zavolal byl to Alex nic horšího než být pomalu znásilněnej mafiánem a zmlácenej Alexem se mi stát nemohlo. Radši jsem vzal nohy na ramena a utekl jsem ale on mě našel ve tmavé uličce ,,Nech mě prosím" mňouknul jsem. Pak skusil hrát dobráka říkal ve stylu že mi nic neudělá a že se změnil atd.. Ubrečeně a rozklepaně jsem jen řekl ,,odejdi" divil jsem se ale poslechl a odešel ale jak se zvedl tak mu z kapsy vypadl zmuchlaný papír. Vzal jsem ho a utekl jsem domů. Papír jsem otevřel ,,Ahoj Kakashi" ,,Ahojky Kakashi" ,,Čus Kakashi nechceš jít ven?" Takhle tam bylo ještě dalších třicet vět a všechny byli škrtlé všiml jsem si obrázku z druhé strany byl tam vyfocený Alex

 Papír jsem otevřel ,,Ahoj Kakashi" ,,Ahojky Kakashi" ,,Čus Kakashi nechceš jít ven?" Takhle tam bylo ještě dalších třicet vět a všechny byli škrtlé všiml jsem si obrázku z druhé strany byl tam vyfocený Alex

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


,,Že by mluvil pravdu?" Povzdechl jsem si 'Kecá vždyť ho znáš mlátil nás od školky' blesklo mi hlavou ,,Milí Kyo nikdy nás nezmlátil tak jako ty týpci v tý uličce..." pak už radši ani nehlesnul. ,,Bych ti radil!" Naštval jsem se a šel jsem spát předci jen bylo pozdě.

Láska Pod Maskou(Yaoi,Neko)Kde žijí příběhy. Začni objevovat