-Kakashi
Pomalu jsem šel je škole. Když najednou jsem málem dostal infarkt vedle mě se objevil vlk. ,,Alexi málem jsme dostali z tebe infarkt" poznamenal Kyo. Alex jen přikývl že mu to je jasný. Došlo jsme ke škole kde bohužel byli kluci ze třídy a Peter. Hlasitě jsem polkl a pomalu jsem šel s Alexem(vlkem) po boku ke škole.
-Alex
Nijak se mi do školy nechtělo ale zase jsem tam nemohla nechat Kakashio samotného. Byl jsem furt vlk nijak mi to ani nedošlo doběhl jsem ke Kakashimu ten jak jinak dostal infarkt ale rozdejchal to. Když jsme byli u školy byl tam můj gang a Peter.
-Kakashi
,,Heleťte se kluci koho pak tu máme" začal se smát Peter. Všichni se na mě otočili a šli ke mě. Ale jakmile se ke mě přiblížili Alex skočil před mě a začal štěkat. ,,Ty sis na ochranu koupil vlka jo" řekl naštvaně Peter.
-Alex
Vrčel jsem a štěkat na kluky dokuď nezazvonilo a oni neodešli. Vyčerpaně jsem sebou plácl na zem ,,Alexi?" Sedl si ke mě Kakashi a já se proměnil ,,pfff. Zabi mě" řekl jsem vyčerpaně a zasmál se. Kakashi se taky zasmál a pomohl mi do třídy.
-Kakashi
Když jsme vešli do třídy učitel tam ještě nebyl Alex si šel sednout k sobě a já též.
-Alex
Byl jsem unavenej tak sem šel spát. Ale ne moc dlouho jen jsem zabral slyšel jsem ránu. Pomalu jsem se zvedl a podíval se za sebe odkuď šla ta rána. Hned se mi zatmělo před očima a bylo to v pytli.
-Kakashi
Alex byl unavenej takže hned usnul a kluci toho hned viužili že tu nemám svého vlka aby mě chránil. Peter ke mě přišel a chytil mě za paži a hodil na zem. Plus se mnou spadla židle a ta udělala ránu.
-Alex
Nevěděl jsem co mám dělat. A)Uteču a proměním se B) proměním se rovnou a zabiju je a nebo C) budu dělat jako že nic nevidím. Ale to určitě nemůžu udělat to by mi Kyo neodpustil.
-Kakashi
"Jsme v pytli! Alex spí ani nám nepomůže my tu chcípnem!" Křičel Kyo v hlavě mezitím co já se krčil na zemi. Zrovna mě Peter chtěl sebrat ze země. ,,Aaaaau" když náhle vikřikl všichni se lekli za Peterem stal vlk ,,Alexi! Bacha!" Vykřikl Kyo a ukázal na kluky za ním.
-Alex
Po dlouhém rozmýšlení jsem vybral variantu A) lebo všichni koukali na Petera a Kakashio takže mě si nevšímali. Potom co mě Kyo upozornil se na mě vrhli kluci z gangu. Začal jsem štěkat kousat a drápat.
-Kakashi
Kyo mě donutil utýct a nechat tam Alexe. Avšak Peter se za mnou rozeběhnul. Vyběhl jsem před školu. Peter hned za mnou. Doběhl jsem ke škole k nějakému autu. Najednou se stáhlo okýnko ,,nástup si" řekl muž. Já jsem jen tupě zíral. Mám tři možnosti
A) nastoupit do auta k cizinci
B) utéct
A za C) nechat se zabít*_________________________________________________
*Zajímalo by mě jak by jste se rozhodly vy? ^_^ Jakou variantu by jste zvolili A), B) nebo C) Podle toho jaké odpovědi bude nejvíc bude pokračování další kapitoli ^_^*
ČTEŠ
Láska Pod Maskou(Yaoi,Neko)
RastgeleKakashi- je od malá šikanován klukem jménem Alex. Kakashi je Neko. Je mu 16 a chodí na střední školu. Alex- Kakashio šikanuje už hodně dlouho. Avšak nikdy se ho ani nedotkl. Srdce mu to nedovolilo. Měl ho vždy tajně rád.. Může z tohoto vzniknout lá...