XXV. Láska

1.5K 137 14
                                    

#tady máte pikantní kapitolu#

-Kakashi

Všechno uteklo tak rychle a najednou tu byla zima. Sníh poletoval a začal být pěkný mráz. Zrovna jsem ležel v posteli na sobě peřinu, vlka a přes vlka ještě deku.

Alex-

Zima jak já jí miluju. Dneska je víkend Kakashi je zmrzlík takže má na sobě peřinu, mě jako vlka a přes mě má hozenou ještě deku. Cítil jsem jak se Kakashi zavrtěl. Zvedl jsem hlavu a podíval jsem se na ten svůj nanuk ,,dobré ránko" zahuhňal. Jen sem zavrtěl hlavou a seskočil z postele. Proměnil jsem se na člověka a zavrtal se ke Kakashimu do postýlka a objal ho ,,dobré" políbil jsem ho do vlasů.

Kakashi-

,,Co budeme dneska dělat?" Zeptal se zvídavě Alex ,,počkej ty chceš jít něco dělat?" Řekl jsem zmateně ,,ano třeba jít ven nebo.." přerušil jsem ho ,,ven? Do té zimi? Zbláznil si se? Nemám teplotu náhodou" vyhrkl jsem a Alex se mohl pochcat smíchy ,,co je na to směšného?" Zasmál jsem se ,,všechno ale hlavě ty. Ty můj nanuku" smál se Alex.
,,Fakt moc vtipné" pronesl jsem ,,notak prosím aspoň dneska" udělal psí oči ,,ne ani mě nehne!" Zavřel jsem oči abych ho neviděl. Najednou jsem ucítil jeho ruku na své hrudi jak jde pomalu pod tričko a začne si hrát s míma bradavkama ,,ty jsi ale vyčůranej" pronesu a políbím ho ,,já svím.." zamumlal do polibku..

Kakashi-

Alex schodil peřinu a pomalu mi vyhrnul tričko. Začal mě líbat na krku a hrál si s míma bradavkama ,,Em.. um.." lapal sem po dechu. Alex mi sundal tričko a začal se věnovat jedné bradavce.

Alex-

Objel jsem jí nejprve jakzykem a poté jsem jí jemňe skousnul ,,A ah.. Alexi" zavzdychala Kakashi. A já se vrátil na jeho rty. Jednou rukou jsem putoval pomalu k jeho rozkroku ,,Mmm" zamručel slastí. Sundal jsem mu boxerky a sám se svlékl. Poté jsem chytil jeho chloubu do ruky. Pomalu jsem začal hýbat zápěstím. ,,Chci tě ah.. moc tě ah..ch-chci" zavzdychal Kakashi ,,fajn" olízl jsem mu ret. Naslinil jsem si prst a obkroužil jeho otvor. Opatrně jsem do něj vnikl jedním prstem.. Kakashi zasténala bolestí. ,,Pšš" pomalu jsem ho políbil ,,uvolní se" řekl jsem. Druhou rukou jsem si hrál s jeho bradavkou a druhou začal pomalu pohybovat. Když jsem si byl jistý že je uvolněný přidal jsem druhý prst, poté třetí, čtvrtý a když už byl připravený opatrně jsem do něj vnikl svím penisem. Kakashi zasténal. Nepřestával jsem ho líbat. Jednou rukou sem chytl jeho kamarádíčka a začal pohybovat nahorů a dolů. A sám jsem se začal v Kakashim pohybovat. Pomalu jsem začal přirážet. Kakashi se prohnul v zádech a začal hlasitě vzdychat a já se bohužel taky moc neudržel. Po chvíli přirážení jsem se udělal a Kakashi taky. Lehl jsem si vedle něj a objal ho.

Kakashi-

,,Je mi jasný že teď umřu bolestí ale stálo to za to" řekl jsem a schoulil se k Alexovi ,,ještě že tu tvoje teta není" zasmál se Alex ,,to jo no" zasmál jsem se taky. ,,Pojď jdeme se vysprchovat" řekl Alex ,,ne" špitl jsem. Alex mě vzal do náruče a odnesl do koupelny kde mě posadil na koberec a napustil nám vanu. Poté mě ponořil do vlažné vody a začal mě mýt.

Alex-

,,Proč se ke mě nepřidáš?" Zamňoukal Kakashi. Jen sem se pousmál ,,protože teď koupu tebe" políbil jsem ho ,,miluju tě" zašeptal jsem ,,i já tebe" políbil mě Kakashi ,,já jsem vzduch?" Řekl Kyo ,,jasně že né tebe taky miluju" řekl jsem s úsměvem a políbil Kakashio ještě jednou ,,mno proto" zasmál se Kyo.

#Jennyufneka když jsi si o ní tak psala ❤ jo a doufám že jsi našla už tu přítelkyni 🌈❤#

Láska Pod Maskou(Yaoi,Neko)Kde žijí příběhy. Začni objevovat