#podle mě si tuto kapitolu zasloužile, ale nic není zadarmo :D PS: to na ² je tam schválně -Kyo#
Kakashi-
Začala se mi docela motat hlava ,,dobrý" vydechnu a sednu si na zem. Opatrně jsem se zvedl a vydal jsem se domů. Nebylo mi vůbec dobře, co jsem to sakra udělal? Pokud to Victor poslal Alexovi tak mi to v životě neodpustí. Byl jsem zrovna u vchodu do paneláku když jsem si všiml hloučku lidí u přechodu. Když jsem se mezi nimi prorval, na zemi uprostřed přechodu byli policisté záchranáři a Alex. Alex ležel na zemi, ale výhled mi na něj zakryl saniťák. ,,Alexi!" Vykřikne a rozeběhnu se k němu. Ale odchytne mě nějaký strážník ,,stůjte!" ,,Ne" vykřiknu a padnu na kolena a začnu brečet. ,,Co mu je... Pusťte mě za ním" řekl jsem a vstal jsem ,,nemůžete jít za ním, je v bezvědomí, a můžu se zeptat kdo jste?" Řekl policajt. Neměl jsem slov ,,ja-ja" koktal jsem. Nebyl jsem při smyslech nevěděl jsem ani jak se jmenují. ,,Kakashi!" Vykřikne Nyo a obejme mě ,,dobrý den kdo jste vy? A tento pán?" Řekl policista. ,,Já jsem Nyo Gabriel, tohle je Kakashi Hawana, Alex je jeho snoubenec" řekl Nyo a pořádně mě objal ,,opravdu?" Podíval se na mě a já přikývnul ,,máte u sebe doklady?" Zeptá se a my oba přikývneme a odevzdáme mu oba občanské průkazy.
-V nemocnici-
Po všem úředničením mě odvezli za Alexem do nemocnice, kde teda po mě chtěli kontakt na jeho i moje rodiče, jelikož jsem též byl mimo svůj rajón mozku. Tak jsem tam do pěti minut zkolaboval.
Alex-
Šel jsem z práce domů, ale byl jsem až moc zábrany do myšlenek o našem vztahu, že jsem si nevšiml, že jsem na přechodu. Najednou rána a cítil jsem bolest a najednou tma. Rozhlížel jsem se okolo sebe. Nikde nic. Ticho tma. Náhle prudké světlo ,,co? Já nechci umřít" řeknu vyděšeně. Ozvěna rozptyluje slovo umřít. Světlo ustane a já otevřu oči, stojím zas na louce, jako vždy cesta les, ale dnes je tam i vesnice, musím se tomu uchechtnout je to má vesnice kde jsem se narodil. ,,Ahoj, Aleky" ozve se za mnou já se otočím za mnou zrovna doběhl vlk který se proměnil na 165 cm vysokou ženu, měla blonďaté dlouhé vlasy až po zadek, krásné bílo krajkové šaty které měla v pase uvázané stužkou a na krku se jí pohupoval náhrdelník. ,,Mami" usmál jsem se a objal jí. ,,Ahoj bratře" zaslechnu povědomí hlas. ,,Ahoj, Saske" řeknu a též ho obejmu ,,to jsem umřel?" Zeptám se jich a oni se na sebe podívají ,,takže jo?" Řeknu smutně Saske mi dá ruku na rameno ,,neboj se, ještě jsi neumřel, chceme ti něco ukázat" řekl Saske a vydali jsme se do vesnice. ,,Zde ve vesnici jsou všechny ztracené duše, všichni z naší vesnice když někdo umře jde sem, zpět do svého domu kde se narodil" řekl Saske a my došli k našemu domu. Vzal jsem za kliku, ale má ruka klikou prošla ,,co to?" Řeknu zmateně ,,vidíš? Ještě nejsi mrtví, stále žiješ" usmála se mamka. Rozeběhl jsem se směrem pryč a ve skoku se změnil na Vlka. Mamka a bratr mě doběhli u stromu. Matka jako vlk bratr jako člověk. Už jsem jako člověk seděl pod stromem uprostřed louky. ,,Alexi!" Slyšel jsem něčí hlas jakoby vycházel z nebe ,,volají tě" řekl Saske ,,vrať se za nima" řekla mamka ,,ale, já vás nechci znovu ztratit" řeknu v slzách ,,mě se nezbavíš, stále žiju uvnitř tebe a mamka žije dále v tvém srdci" řekl Saske ,,Saske má pravdu, chci aby jsi byl šťastný usmiř se s otcem a vrať se k příteli" řekla mamka a políbila mě na čelo.
Kakashi-
Probudil jsem se v Alexově pokoji na lůžku vedle něj. ,,Au.. co se stalo?" Řeknu zmateně a chytnu se za hlavu ,,bylo toho na vás moc omdlel jste" řekla sestřička mile ,,jak na tom je?" Zeptám se smutně ,,je stabilizovaný počítáme s tím že ho za týden probudíme, jste hodný bratr" usmála se a odešla. ,,Prý bratr" uchechtnul jsem se.
Byl jsem u Alexe celý den, ale pak jsem už musel bohužel odejít. Zítra je škola a já nevím co budu dělat.
Došel jsem do našeho bytu a na gauči našel spát Nya. Přišel jsem k němu a sedl si na bobek. Opatrně jsem ho pohladil po tváři ,,Nyo?" Zašeptal jsem a on otevřel oči ,,ahoj" řekl s úsměvem ,,co tu děláš?" Zeptal jsem se a zvedl se ,,přišel jsem, aby jsi se tu necítil sám" řekl ,,a hlavně vím že jste bez peněz takže budu teď chodit místo Alexe do práce aby jste měli nějaké peníze zatím co bude v nemocnici" dodal ještě ,,proč to děláš?" Zeptám se ho a odeberu se do kuchyně ,,můžu za to já" řekl a objevil se hned za mnou ,,co tím myslíš?" Otočím se.
Nyo mě natisknul na linku a poté mě na ní hned vysadil ,,jsi tak dokonalí když nechápeš, strašně moc tě chci, ale Alex je můj kamarád, předci bych mu to neudělal" řekl slastně. Já se na něj vyděšeně díval, srdce mi tlouklo jako o závod, nevěděl jsem jestli se ho mám bát nebo ne. Upřímně řečeno, byl jsem teď nějaký pátek bez sexu takže jsem měl sto chutí po něm skočit a ošukat ho, ale tohle bych Alexovi neudělal.. kort když je v nemocnici.
Nyo-
Takovou touhu z někoho vyšukat duši jako teď jsem nikdy neměl. Tahle touha mě níčí, nejraději bych teda šukal s Alexem, ale když není zrovna na scéně tak hold mi musí stačit fňuknička.
Položil jsem mu ruku na stehno a opatrně si ho přisunul blíž k sobě. Ruce jsem mu dal na stehna a skousnul jsem si ret. Kakashi mi dal pusu na čelo. To neměl dělat! Pohled jsem upoutal na jeho rty. Ihned jsem ho políbil a ten dement mi je začal oplácet. Ruce mi omotal kolem krku a já mu dal nohy okolo svých boků které taky omotal. Odnesl jsem ho do ložnice kde jsem ho povalil na postel. Strhnul jsem ze sebe tričko. Poté jsem i jemu sundal tričko, hned za ním letěli kalhoty a trenky. Pak jsem svlékl i sebe a vášnivě jo začal líbat. ,,N-ny-nyo!" Vzdychal mé jméno když jsem si hrál s jeho bradavkama.
Opatrně jsem se přesunul na jeho chloubu začal jsem mu jo kouřit a prstem jsem začal kroužit okolo jeho vstupu. Na chvilku jsem přestal a z nočního stolku vytáhnul lubrikant ihned jsem ho začal líbat a poté jsem ho otočil na břicho. Plácl jsem ho po zadku a on zavzdychal. Na svého kamaráda jsem rozetrel lubrikant a opatrně do Kakashio vniknul. Ten slastné zasténal a já začal silně přirážet. Kakashi stěnal. Nevidržel jsem to a též jsem hlasitě začal sténat. Přirážel jsem do něj čím dál silněji. Užíval jsem si tu slast. Jak krásná. OH.. po chvíli jsem se do něj udělal. Lehl jsem si vedle něj on se otočil a tak jsem ho dodělal rukou mezitim co jsem ho vášnivě líbal.
ČTEŠ
Láska Pod Maskou(Yaoi,Neko)
AléatoireKakashi- je od malá šikanován klukem jménem Alex. Kakashi je Neko. Je mu 16 a chodí na střední školu. Alex- Kakashio šikanuje už hodně dlouho. Avšak nikdy se ho ani nedotkl. Srdce mu to nedovolilo. Měl ho vždy tajně rád.. Může z tohoto vzniknout lá...