A sedl si mi na břicho s ďábelským výrazem a začal mě lochtat. ,,Nee prosím nech toho" křičel jsem se smíchem ,,Tak se braň" zašklebil se Alex a já ho jedním pohybem hodil pod sebe ,,Jak si přeješ" usmál jsem se výtězně a vydejchával se. Celou dobu jsme jeden druhému koukali do očí. Nevím co mě to napadlo. Pomalu jsem se k němu sklonil a políbil ho. Až po chvíli mi došlo co dělám. Odtrhl jsem se od něj a zrudl jsem ,, P-PROMIŇ" pípnul jsem ,,Za co že jsi tak roztomilej když se červenáš??" Objal mě ,,Ja-já jsem tě nechtěl políbit nevím co to do mě vělo" byl jsem rudý jak rajče. ,,Nic se nestalo" usmál se Alex. Já se na něj podíval úplně rudej ,,Ty jseš tak rudej že i rajče je oproti tobě stěna." Zasmál se ,,Nech toho!" Prudce jsem se otočil ,,Promiň já jen že--" pak se odmlčel ,,že co?" Jen zabořil pohled do postele a prohrábl si vlasy ,,Nic jakože se nic nestalo ok?" Koukl na mě jedním očkem ,,oky" uculil jsem se. A koukali jsme dál na film. Po chvíli jsem nevědomky se o něj opřel hlavu jsem položil ja jeho rameno a pak jsem usnul.
-Alex
Po chvíli se o mě opřel ouška měl u hlavi a ocáskem mě objal ,,Dobrou Kocourku" řekl jsem pomalu jsem ho položil na postel políbil na čelo a vypnul jsem televizi sám jsem poté odešel do obíváku do říše snů.
-Kakashi
Ráno jsem se probudil a zjistil jsem že tu nikde neni Alex ,,Miu" mňouknul jsem najednou se otevřeli dveře a v nich stál Alex s podnosem kde měl snídani. Položil jí předeně. Já se na ní nevěřícně díval "Smetana!? Už zase já chci něco jiného než jen hloupou smetanu!" Bědoval v mí hlavě ,,ticho buď" sykl jsem ,,co jsi říkal kocourku?" Usmál se Alex ,,že děkuju" zakecal jsem to rychle. Alex si sednul k počítači a já se v klidu nasnídal.
,,Chutnalo?" Zeptal se mě Alex hned jak jsem dopapal. Jen jsem přikývnul a on to odnesl. A hned se zase vratil ,,co budeme dělat kocourku?" Zasmál se Alex a lehl si na zada ,,koukat na telku?" Podíval jsem se na něj a zvedl jsem ouška ,,moto kawaii" uculil se a já naklonil hlavu ,,jsi roztomiloučký" vykulil jem očka ,,to je hruza" řekl převalil se na bricho popadl dálku a zapl televizi já ho při tom sledoval. Vstal pustil tam jakej si film a sedl si do postele já sem k němu přiťapkal po čtiřech a sedl jsem si mu na nohy čelem kněmu ,,copak?" Usmál se a já se k němu přisunul. On se usmál ,,copak máš za lubem?" Pohled jsem sklopil na jeho tričko které jsem lehce chytil pak jsem se na něj podíval a vyhrnul mu ho a lehl si mu na břicho.
-Alex
Prudce se mi rozbušilo srdce a v břiše jsem měl motýlky skousl jsem si dolní ret. Ten prcek to dělá na schvál.
-Kakashi
Slyšel jsem jak dýchá jak mu rychle tluče srdce a jak krásně hřeje. Pomalu mě pohladil po vlasech. Podíval jsem se na něj a políbil ho.
-Alex
Už zas mě políbil je tak dokonalej ale zachvíli si uvědomí co dělá a odtáhne se.
-Kakashi
Tentokrát mi bylo dočista jasné co dělám. Rukou jsem mu sáhl na jeho dokonalé vypracované bříško. On rukama přejel až k mému zadku a přisunul si mě blíž ,,nedám" šepnul do polibků.
Jedním pohybem mě svalil pod sebe a svlékl ze mě tričko a sám si své sundal ,,jsi tak sladký" špitnul mi do oušla a já zavrněl ,,tak dokonalí" pousmál se a zas mě políbil ,,to opravdu?" Zaznělo mi v hlavě ,,kdyby jsi měl aspoň mozek" řekl naštvaně Kyo ,,to bude tím že ho sdílím s tebou" naštval se a už ani nepromluvil.
-Alex
Konečně si ho můžu užít plnými doušky. Hladil jsem ho pokrudi a polibky jsem přesunul na krk pak hruď a pomalu až k jeho trenkám které mu začali být těsné. Sundal jsem mu trenky a polibky přesunul na rtíky do ruky jsem vzal jeho stopořený ud a začal jsem s rukou pohybovat a on mi začal vzdychat do polibků a rukama cestoval po mé hrudi a břiše.
Začalo to být tak příjemé že i já začal mít problém. ,,Chci tě hrozně moc" špitnul jsem a on rukou přejel přes můj rozkrok ,,zahraváš si" vzdychl jsem. ,,Ch-chci tě" vzdychl Kakashi a já ho vášnivě políbil. Nakonec jsem se přestěhoval k jeho udu a olízl jsem špičku a vzal ho do pusi hlavou sem hýbal nahoru dolů. Kakashi vzdychal mé jméno a po schvíli se mi udělal do pusi. Vratil jsem se k jeho ustům.
-Kakashi
,,Alex je úžasnej dokonaleh" řekl jsem v hlavě Kyo nijak neprotestoval radši. Chytil jsem Alexe za ramena a položil jsem ho vedle sebe a polibky docestoval po hrudi a bříšku k jeho rozkroku. Sundal jsem mu trenkdy a vzal jsem jeho stopořený ud do pusi a pohyboval jsem hlavou. On vzdychal mé jméno a po chvíli se mi udělal do pusi vše jsem spolknul a lehl jsem si vedle něj a přitulil jsem se ,,jsi dokonalí" špitnul mi do ouška přikryl nás..
,,Nerad ruším měly by jsme jít domů" ozval se Kyo a já se rychle posadil ,,děje se něco??" Podíval se na mě Alex a posadil se ,,kde mám mobil?" Rozhlédl jsem se ,,na stole" ukázal na stůl rychle jsem vyběhl pro mobil a zase se vrátil do postýlky ,,tos to nemohl připomenotu dřiv" špitnul jsem na Kya ,,ne?" Odvětil ,,cos povídal zlato?" Usmál se Alex ,,nic" usmál jsem se.
ČTEŠ
Láska Pod Maskou(Yaoi,Neko)
RandomKakashi- je od malá šikanován klukem jménem Alex. Kakashi je Neko. Je mu 16 a chodí na střední školu. Alex- Kakashio šikanuje už hodně dlouho. Avšak nikdy se ho ani nedotkl. Srdce mu to nedovolilo. Měl ho vždy tajně rád.. Může z tohoto vzniknout lá...