XLII. Probuzení

700 58 10
                                    

Alex-

,,Alexi" zaslechl jsem znovu ten sami hlas. Mamka mě objala ,,tak jdi" řekla a zavřela mi oči když jsem je otevřel viděl jsem před sebou nějakého blonďatého kluka s ouškama jako kočka.

Kakashi-

Když jsem se ráno probudil, šel jsem do koupelny abych se osprchoval. Věděl jsem co se včera stalo, ale nechtěl jsem to řešit. Poté jsem šel do školy. Nic extra, Nyo šel též do školy a pak šel do práce já zas za Alexem.

Ze dnů se staly týdny a z týdnů měsíce. Dva měsíce bez Alexe jsem fakt nedával, hlavně mě mrzelo, že jsem se vyspal s Nyem.

Dnes je neděle přišel jsem za Alexem. ,,Dnes by se měl probrat" řekla mi sestřička a odešla ,,Alexi" řekl jsem jednou, lehce sebou cuknul ,,Alexi" řekl jsem po druhé najednou zacukal očima a ty náhle otevřel ,,Alexi!" Vykřiknu a obejmu jo. ,,Em... Kdo jste?" Řekne nechápavě. ,,Ty~ ty si mě nepamatuješ" řekl jsem se slzami na krajíčků. Náhle se Alex usmál ,,ne, jen si z tebe dělám srandu pojď sem ty můj kocourku" řekne nadšeně a pevně mě obejme.

Alex-

Hned mi došlo, že je to Kakashi, jen jsem nevěděl proč jsem tady. ,,Co se stalo? Proč jsem tady?" Zeptám se už doopravdy zmateně ,,měl jsi autonehodu, srazilo tě auto na přechodu" řekl Kakashi a já jen nechápavě koukal ,,cože ? Jakto?" Řeknu zamteně, Kakashi mi dá ruku na ruku a políbí mě ,,nech to být, hlavně, že jsi v pořádku" řekl mile a já ho znovu objal.

Kakashi-

Nechci mu nic říct, ano budu mít výčitky, ale prostě tohle vědět nemusí! A to že jsem se vyspal s Nyem je jenom mezi mnou a jim. Nic víc nic míň. Dokud se to neprovádí, tak to budeme držet v tajnosti.

-Z nemocnice doma-

Alexe pustili asi hned za týden když jsem mu řekl co je za den a měsíc chudák nechápal jakto, že tak dlouho spal. Ve škole ho čeká pár testů aby mohl dokončit ročník a jít do třeťáku.

Alex-

Vše bylo hrozně fajn, byl jsem s Kakashim a Nyo byl kupodivu hrozně v pohodě. Nechápal jsem co, že se tak o nás stará, kakashio předci předtím moc nemusel, ale teď, se spolu nějak baví.

Kakashi-

Upřímně si myslím, že Alex něco ví, ale nechce si to připustit. Nebo nic neví a je asi zmatený. Teď nad tím budu asi hodně dlouho přemýšlet. Fuck!

Alex-

V pondělí jsem nastoupil do školy. Učitelé mi dali všechny podklady na testy a že prý až budu moct si je mám přijít napsat. Kakashi mi doma pomáhal s učením Nyo se vrátil domů a já měl týden na to ce naučit co nejvíc věci abych mohl co nejdříve napsat testy a vrátit se do práce. Práce mi začínala za týden. Nejprve jsem si myslel, že tu bude normální týden jako každý jiný.. bohužel jsem se mýlil.

Láska Pod Maskou(Yaoi,Neko)Kde žijí příběhy. Začni objevovat