*Bonusová kapitola ^^ nemohl jsem se dohrabat konce takže je trošku delší ale vím že vám to nevadí ^^*
Alex-
nějak jsem usnul u dveří v týto nepohodlné pozici. Podíval jsem se na čas 00:00 půlnoc. Celý zlamaný jsem se dobelhal k posteli kde jsem se svlékl do boxerek a šel spát.
Kakashi-
Do půlnoci jsem brečel a když už mi ani slzy neřekli a vydával jsem už jen dusící zvukdy. Když jsem se uklidnil tak jsem hned usnul.
Alex-
Ráno mě probudilo bouchání na dveře ,,Alexi vztávej. Škola volá" pronesl táta ,,ne.." špitl jsem ,,nikam ti nejdu" zahuhňal jsem do polštáře ,,ale jo jdeš a neštvi mě nebo tam na tebe vlítnu" řekl trochu podrážděně a odešel ,,už tě vidím" pronesl jsem potichu pro sebe a vstal. Odemknout jsem dveře a šel do koupelny kde jsem se osprchoval převlékl a rychle si ještě připravil do školy.
Kakashi-
Teta mě vzbudila v 7 am a já se šel obléct. Byl jsem unavený a vyčerpaný..
Alex-
..Všechno mě bolelo jako čert..
Kakashi-
..Myslel jsem že asi vypustí duši..
Alex-
,,Nikam se mi nechce" pronesl jsem.
Kakashi-
,,Nikam se mi nechce" pronesl jsem. Ale teta o tom nechtěla ani slyšet. Jak jinak že?
Alex-
Táta mě málem zabil a to jsem jen řekl jednu větu.. co by udělal kdybych šel za školu? No to radši ani nechci vědět.
Kakashi-
Nadešla ta hodina a ten den školy kdy jsem se tam bál jít. Ale ne jako vždy tentokrát jsem byl moc nervózní. Víc jak kdy jindy.
Alex-
Nevím zda tam fakt chci... Byl jsem nervózní.. jenže já nikdy nejsem nervózní. To nechápu a štve mě to a hodně moc...
Kakashi-
Nic méně jsem neotálel a vydal se do školy.
Alex-
Pomalu jsem začínal zjišťovat že pomalu a jistě nestíhám. Popadl jsem tašku a běžel do školy. ,,Sakra!" Zabědoval jsem a jen tak tak prokouznuk do školy. Stál jsem u vchodu a vydýchaval se ,,dobrý běžecký výkon" zasmál se někdo za mnou a já se otočil ,,prosím?" Zeptal jsem se neboť přes svůj dech sem ho neslyšel ,,říkám dobrý běžecký výkon" zasmál se znovu.
Kakashi-
Dorazil jsem ke škole. Alex nikde. Peter nikde jen jejich gang tam stál. Nic méně jsem šel do třídy. Kde jsem si lehl na lavici. A díval se kam si z okna. Když zazvonilo na hodinu Alex furt nikde.. Zas se někde ulejvá..
Alex-
,,Díky" zasmál jsem se ,,jo. Já jsem Tom jsem váš nový IT" řekl Tom ,,Alex" potřásli jsme si rukou ,,hele Alexi můžeš mi ukázat kde je tu řiditelna?" Zeptal se mě mile ,,jasně pojďte" řekl jsem a vedl ho k říďovi.
Kakashi-
20 minut po zvonění a Alex nikde. "Nezabývej se tím kde je Alex a věnujme se učení" řekl Kyo v duchu ,,máš recht" zašeptal jsem a věnoval se učení.
ČTEŠ
Láska Pod Maskou(Yaoi,Neko)
NezařaditelnéKakashi- je od malá šikanován klukem jménem Alex. Kakashi je Neko. Je mu 16 a chodí na střední školu. Alex- Kakashio šikanuje už hodně dlouho. Avšak nikdy se ho ani nedotkl. Srdce mu to nedovolilo. Měl ho vždy tajně rád.. Může z tohoto vzniknout lá...