-Kakashi
Uplynulý týden jsem umíral doma a nemohl jsem se furt nějak zotavit. A Kyo mi v tom moc nepomáhal. Naštěstí je sobota a já jsem už v pohodě.. ale do školy se mi jít moc nechce. Ne kvůli Peterovi ale kvůli Alexovi týden jsme si nepsali nevolala ani jsme se nijak neviděli a já se bojím jaké tu bude ve škole.
Alex-
Týden sem týden tam nemám pomalu ani tucha co je za den ,,tati??" Řekl jsem unaveně ,,co je Alexi?" Přišel ke mě táta ,,Em co je za den?" Zazubil jsem se ,,sobota" pronesl a odešel z pokoje.. ona je sobota a já si asi týden už nepsal nevolal s Kakashim. Štve mě to? Ano štve ale co můžu jiného dělat když semnou nechce mluvit..
Kakashi-
Pomalu jsem si začal připravovat věci do školy a učit se. Plus jsem si pokoušel sehnat sešity na dopsání. Což bylo pro mě těžké když nemám moc přátel..
Alex-
Škola mě fakt nebere. Napsalo mi pár holek že školy ze třídy že mi dopíšou sešity.. bože ty fakt udělají cokoliv jen bych se na ně podíval.
Kakashi-
Rok, měsíc, týden, den, hodina a minuta.. vše uteče tak rychle že si ani neuvědomíte která bije.
Alex-
Jediný co mě teď zajímá je to jestli vyžeru ledničku nebo půjdu spát.. ta lednička zní dobře. Začal jsem šmejdit v ledničce když se dveře od ní zase zavřeli ,,tobě nestačilo to že si týden zvracel?" Zeptal se táta. A já s plnou pusou ,,em... Nhem" polknul jsem ,,ne" usmál jsem se jak andílek ,,hele ty ďáblíku jeden" zasmál se táta ,,padej do pokoje spát a zítra se budeš učit je ti to jasný" pronesl a otočil mě ,,fajn" pronesl jsem.
Kakashi-
Když už mi moje přemýšlení leželo na mozek tak jsem to zakempil v posteli kde jsem si pustil na notebooku film a šel spát.
V neděli ráno to byla pohoda teta nebyla doma a já jsem se přestěhoval do obývacího pokoje kde jsem si zas pustil film a takhle jsem strávil celou neděli.
Alex-
Ráno hned po snídani mě táta donutil abych se učil.. tedy mno učil jojo. Seděl jsem nad učebnicí a civěl do ní jak čert do bible. Neměl jsem tušení o co tam jde ,,to jsme se učili... A co je k sakristie tohle?? Dopr...dele!!" Nadával jsem ,,tak a tady se právě ukazuje moje lenost se učit celý rok.. budu to dohánět teď... Bože já sem debil... ,,Končím" opřel jsem se a povzdechl si. ,,Nekončíš" ozval se táta mezi dveřmi ,,ale tati... Je to jako číst Bibli asi stejně záživné a myslím si že jsem se o tu knížku i spálil" začal jsem se smát a táta taky ,,ach jo ty si pako. Víš ty co jdi ven se provětrat" pronesl táta a odešel. Já na něj jen s necháoavím výrazem čučel ,,já?" Dodal jsem a ukázal na sebe.. ,,tak to určitě"
Kakashi-
Moje očekávání že bude něco mezi 5-7 hodinou večer. Podívám se na čas a oni teprve 3 hodiny ,,pfff už mě to tu nebaví" povzdechl jsem si ,,pojď se vyvenčit" zasmál se Kyo ,,tak jo" zasmál jsem se.
Alex-
,,Jdu ven čau" pronesl jsem u dveří ,,ven? Ty? Co tam budeš dělat? A s kým jdeš? A co Kakashi máš s ním sraz?" Začal se táta vyptávat jako bych byl drogově závislá feťačka ,,nejsem holkám umím se o sebe postarat" pronesl jsem a odešel ,,no Kakashio toho tu tak potkat tak to něm co bych dělal" dodal jsem už pro sebe a vyšel do města.
Kakashi-
Šel jsem do parku k rybníku. Kde jsem se posadil a díval se na svůj odraz do vody. Ocáskem jsem jemně házel tam a sem. Ouškama jsem poslouchal zpěv ptáčků a hluk maloměsta. Opatrně jsem se podíval na most který vede na malí ostrůvek uprostřed rybníku a vzpomněl jsem si na to naše první "rande" při té myšlence jsem se uchechtl. Ani jsem si nevšiml že mě celou dobu někdo sleduje...
ČTEŠ
Láska Pod Maskou(Yaoi,Neko)
De TodoKakashi- je od malá šikanován klukem jménem Alex. Kakashi je Neko. Je mu 16 a chodí na střední školu. Alex- Kakashio šikanuje už hodně dlouho. Avšak nikdy se ho ani nedotkl. Srdce mu to nedovolilo. Měl ho vždy tajně rád.. Může z tohoto vzniknout lá...