LIV. Byla to laska a byla krasna

275 22 3
                                    

Alex-

Táta nám vysvětlil ze jsem upadl do komatu a z nějakého důvodu jsem si pamatoval ze jsem s Nyem už rok a na Kakashio jsem si nevzpomel ani za zlaté prase. Kakashi se přiznal ze jedine co si semnou pamatoval bylo to ze jsem zrůda ale též si pamatoval scénou s Petrem kdy jsem já po nem hodil penal. ,,to je divné proč si pamatujeme scénu stejnou scénu která se ani nestala?" Řekl jsem po chvíli ticha ,,já myslím ze vím" zamumla Kakashi ,,ano ??" Podíval se na nej ,,mě asi zhypnotizoval Katsuo" řekne tiše. Otec odešel a když se vrátil měl knížku. Chvilku v ni četl a pak se zarazil ,,není on Upír?" Zeptá se Kakashio ,,jo to je" odpoví rychle ,,tak to mi je jasný Upír Alpský dokáže svou oběť zhipnotizovat aniž by o tom věděla a dokáže si udělat i minulost kterou ona považuje za reálnou" řekne táta a mi se na nej jen s otevřenou pusou dívali ,,odkud to mas?" Zeptám se ho ,,myslíš ze mi tu po mamce nic nezbylo a ty jsi jediný z rodiny jiný?" Usmeje se ,,já myslel ze jsem adaptovaný?" Řeknu a onde Zasmeje ,,ne nejsi, jednou ti o tom budu vyprávět" řekl a já se podíval na Kakashio ,,my máme času dost" řekneme a on si povzdechne.

Alexuv táta-

,,No kde bych začal. Tvoje mamka měla mnohem víc takových knížek. Hromadu. Byla totiž čarodějka. A já lovec. Tedy kdysi. Lovil jsem zle nestvůry které se nehodili do společnosti" v ten moment mě přerušil Kakashi ,,takže jsi Grimm?" Řekne pobavene

,,to zrovna ne" řeknu se smíchem a pokračuji ,,měl jsem za úkol zabit místní čarodějnici která údajně mohla za dlouhé sucho a tak podobě. Vydal jsem se tedy do zapovězeného lesa. Kde mě čekala velká rozpadlá chata. Čekal jsem před tou chatou 5 dni a 5 noci. 6 den jsem se rozhodl vydat dovnitř měl jsem za to ze je opuštěný. Vešel jsem dovnitř a hned jsem spadl. Když jsem se asi po 5 minutách probudil ležel jsem ve sklepě a z nohy mi trčel hřeb skrz na skrz. S bolesti jsem se zvedl a vydal se kulhavě po schodech pryč. Vysápal jsem se do prvního patra nebo přízemí chcete-li.

Oděšel jsem z domu do svého tábora a začal si ošetřovat ránu. Hřeb mi nešel bolestí vytáhnout. Náhle jsem zahlédl v podkrovnim okně světlo. I přes bolest a začínající infekci zpět do baráku. Jak jsem myslel na to světlo tak znova jsem spadl do sklepa. A však tentokrat mě probudila vůně bylinek. Otevřel jsem oči ,,být tebou to nedělám" zasmála se nějaká slečna. Já se prudce posadil ale dlouho mi to nevydrželo. Zamotala se mi hlava a zase jsem si musel lehnout.

Přišla ke mě a usmála se na mě ,,já říkala ať to neděláte není to bezpečné pro vás. Pane Hooku" řekla s úžasným úsměvem. A dolucky.

Byla to láska na první pohled ,,vy? Vy jste mě zachránila" řekl jsem užasle a okouzlen její krásou. ,,to víte, vy mě mate zabit ale já vás nechám žít" zasmála se. V ten moment mi to nedošlo ,,moment! Co? Já přišel zabit čarodejnici" řekl jsem zmateně a napil se čaje co mi dala ,,ano. Já vím jak myslíte že jsem zjistila kdo jste pan Hook. Který vraždí na podkání všechny" řekla a otočila se ke mě čelem ,,já jsem ta čarodějnice, kterou hledáte" řekla a já jen otevřel ústa.

Nechtěl jsem věřit ze tohle nádherné stvoření je Čarodějnice. Jak jsem později zjistil uměla bílou magii a snažila se celou dobu vymyslet kouzlo aby začalo pršet a tak dále. Chtěla pomáhat ne škodit. Věděl jsem ze to nikdo nepochopí. Nabídnul jsem ji aby se semnou vydala po světě a pomáhala mi hledat zla monstra. Nejprve nechtěla ale po dvou, třech večeřích přikyvla.

Po 8 letech ve světě. Tvá matka zjistila ze je těhotná. Rozhodli jsme se všeho nechat změnit si identitu a usadit se. Bohužel potom co si se narodil matka zemřela. Jedine co mi zbylo z naší minulosti byli vzpomínky a ty. Jediná vzpomínka na ni."

Alex-

,,wau" řekl Kakashi ,,*kasel* ehm.. ehm.. ehm... kdy jsi mi to chtěl říct?" Zeptám se nastvane ,,čekal jsem na správnou chvíli" řekl otec ,,nerad vás rusim" řekl Kakashi čtoucí knížku ,,asi jsem přišel na to jak zhipnotizoval tebe" řekne a otočí knihu ke mě a otci.

Upír alpský:

Jednou jsem v Azgardu poznal jedu rodinu která znala svou minulost ale nikdo mi ji nedokázal potvrdit. Všichni říkali ze ta rodina odsud není. Později jsem zjistil jak to s tou rodinou je. Nepocházela z Azgardu. Byla zde jen nasazena pro experiment místního Kněze který byl Upír Alpský. Vždy do svecené vody dal kapku svých slin které jsou napuštěné ťeškým hipnozeusem. Štačí aby dané osobě dal napít jeho slin a ona se dostane do tranzu nebo do kómatu po kterém se probere hned do 2 minut. Za 2 minuty musí stihnout říct oběti co chce aby si pamatovala jinak a ona do daného spouštěče nevnímá pravdu jen věc kterou ji Kněz (upír) řekl.

Alex-

,,to je sice pěkný ale já jsem jeho sliny fakt nechlastal" řeku znechuceně ,,to je divny nějak je na tebe musel přenést" řekl Kakashi. Táta odešel pro další dvě knihy a my hledali ještě něco nějaké informace. ,,nic" řekl jsem ,,taky nic" řekl Kakashi. Ale táta nic neříkal pořad něco četl. ,,tohle je deník tvé matky má tu jeden zápis o Upirovi" řekl a začal číst

,,s upírem jsem se potkala jednou v životě a to ještě v tak nehezke situaci. Nevěděl o mě ale já o nem ano. Divala jsem se na jejich rituál. Namáčel meč do nějaké hnusné tekutiny. Lepkavé mazlavé. Později jsem ho viděla jak nožem sekl svého kumpána "jsi můj a sloužíš jen mě nikomu jinému. S radosti za mě položíš život!" Řekl mu a po cca 2 minutách se probudil z tranzu. Při slovech ho držel za ucho nevěděla jsem proč. Par dni na to kumpan zaútočil na vesnici. Když jsem se k němu dostala a chytila ho za levé ucho. Prudce se zastavil a nechápal proč to dělal. Později jsem zjistila byl v hipnoze.

Alex-

,,takže ty kluci co mě napadli. Museli mít ten nůž namočený v jeho slinách." Řekl jsem zdešeně





#dekuju. Jsou 2 h ráno a já to mám dopsané 2 kapitoly!!😂😂❤️ doufám ze jste šťastný 😂❤️✌🏻
Ps: tohle ještě není konec knížky !❤️

Láska Pod Maskou(Yaoi,Neko)Kde žijí příběhy. Začni objevovat