-Kakashi
Na mobilu bylo asi 5 zpráv a. 7 zmeškaných hovorů. Rychle jsem se zvedl a doťapkal koknu ,,musím domů"podíval jsem se na Alexe. Který však už stál u mě ,,ne já tě...." Odmlčel se.
-Alex
Zrivna jsem chtěl Kakasiovi rozmluvit jeho odchod a však se mi zatmělo před očima už je to tu zas... ,,Dobře doprovodím tě" řekl jsem
-Kakashi
"Musíme jí!" Ozval se Kyo ,,no jo" špitl jsem. ,,No hele ne já do zvládnu" pousmál jsem se a odeše jsem domů. ,,Ehm.. ehm.." vyšlo mi z pusy ,,kyo!" Okřikl jsem sám sebe "hmm?" Ozvalo se v mé hlavě. Bože příjdu si jako blázen. Vešel jsem do domu ,,jsem doma" křikl jsem ale nic se neozvalo vytáhl jsem mobil a vytočil číalo ,,ahoj teto.." a teď následoval 25 minutiví hovor o tom jak jsem jí viděsil atd..
-Alex
Hned co odešel sem se proměnil "wuhu to bylo těsné" projelo mi v hlavě. Zadním vchodem jsem se dostal ven a nenápadně jsem pozoroval Kakashio... "Hmm kdo je ten Kyo?" Pomyslel jsem si ,,to má něco společného s tím jeho mumláním" řekl jsem si. On zašel do domu a já si lehl vedle dveří.
-Kakashi
Otočil jsem se a chtěl jsem jít ven. Vešel jsem před dům a zděsil se zas ten vlk! Klepal jsem se a syčel na něj ale s ním to ani nehlo.. ,,taky vidíš ty oči!?" Vyjekl z mích úst Kyo ,,drž tlamu Kyo!" Sykl jsem a ten pes naklonil hlavu ,,Kyo vidíš i ten pes si myslí že jsem blázen" řekl jsme zoufale a pozoroval toho psa ,,jsem jediný kdo si myslí že to je Alex!?" Zakril jsem si pusu ,,ne..." Odmlčel jsem se podíval jsem se tomu provi do očí ,,Alexi!?" Vykulil jsem oči a ustoupil ten pes se najednou proměnil v Alexe.
-Alex
,,Jsem jediný kdo si myslí že to je Alex!?" Řekl Kakashi trošku jiným hlasem to mi ten kluk musí vysvětlit ,,ne..." Odmlčel se a podíval se na mě ,,Alexi!?" Vykulil oči a ustoupil a já se proměnil ,,já já já ti to vysvětlím" řekl jsem se sklenenýma očima a dokonce se i rozbrečel. Kakashi se na mě viděšeně díval.
-Kakashi
"Já to říkal" prohodil Kyo v mé hlavě ,,tak počkej ty si vlk?" Můj mozek pozdě zareagoval. On si otřel slzy.
-Alex
Otřel jsem si slzy když najednou mě Kakashi objal vykulil jsem oči ale opětí mu obětoval ,,mám tě rád" špitl jsem ,,i já tebe" řekl a chytil mě za ruku a odvedl do domu.
-Kakashi
Tak ted mi má co vysvětlovat! Posadili jsme se v obíváku a já nám nalil pití ,,tak začni" řekl jsem a natyčil ouška.
-Alex
Musel jsem s pravdou ven ,,poprvé jak tě napadli ti kluci tak jsem tě zachránil já.. po druhé v té uličce jak jsem odešel tak to jsem zas byl já. Nechtěl jsem ti to říkat aby jsi se mě nebál nebo tak něco" řekl jsem a zas mi po tváři tekli slzy které jsem si hned otřel ,,a teď mluv ty!" Řekl jsem upřeně na něj
-Kakashi
Docela jsem se divil ale zase mi to přišlo od něj milé že mě chranil ,,co?" Vykulil jsem oči ,,kdo je Kyo!?" Pohled jsem sklopil do sedačky "já mu to řeknu" řekl Kyo "fajn ale bud hodný!" Řekl jsem v hlavě. Zhluboka jsem se nadechl a nechal mluvit Kya ,,No jak by jsem ti to řekl." Polknul jsem ,,Kyo je mé dvojče mé psychické dvojče..." Odmlčel se Kyo ale zas hned pokračoval "nedokážu mu to podat" špitl mi v hlavě "mluv!?" Škemral jsem v hlavě ,,něco jako em... No.. em.. já já..." Začal koktat ,,já mám rozdvojenou osobnost" špitl jsem.
-Alex
Hned jak Kakashi promluvil bylo my jasný že to neříká on měl jený hlas ne tak rozklepaný ten hlas byl sebejistý ale pak se taky rozklepal a Kakashi to dopověděl ,,ou.... Aha..." Jediné co jsem dokázal říct...
*Jojo vím tato kapitola je slabší*
ČTEŠ
Láska Pod Maskou(Yaoi,Neko)
RandomKakashi- je od malá šikanován klukem jménem Alex. Kakashi je Neko. Je mu 16 a chodí na střední školu. Alex- Kakashio šikanuje už hodně dlouho. Avšak nikdy se ho ani nedotkl. Srdce mu to nedovolilo. Měl ho vždy tajně rád.. Může z tohoto vzniknout lá...