XXVI. ,,jsi jako slon v porcelánu"

1.4K 134 11
                                    

Kakashi-

Včera jsme strávili celý den v posteli. Dneska jsem se bohužel musel obětovat.

Alex-

Vytáhl jsem Kakashio na brusle. Nevím zda jsem udělal dobře... Když na něj tak koukám..

Kakashi-

Na bruslích sem snad stál poprvé jen jsem vstoupil na led hned jsem hodil hubu ,,já chci domů" zašeptal jsem nešťastně ,,jsi jako slon v porcelánu" zasměje se Alex a pomůže mi vstát ,,já neumím bruslit" řeknu smutně.

Alex-

,,No a právě proto tě to musím naučit" usměji se ,,no a nebylo by lepší jít domů a pustit si ledové ostří?" Zeptal se Kakashi ,,dobrý pokus ale ne" zasmál jsem se ,,musíš mít taky nějaký pohyb" řekl jsem. Chytil ho za ruce a už se jelo... Nebo spíš padalo..

Kakashi-

Jen jsme se rozjeli já sotva jel Alex jel po zádům. No konec.. nějak se mi podařilo najet blbě a spadl jsem ,,mě to nebaví" zamňoukal jsem ,,víš co tak já ti pomůžu ven a ty si je sundáš a chvilku na mě počkáš ano?" Zvedl mě Alex ,,fajn" řekl jsem smutně ,,copak?" Pohladil mě po tváři s úsměvem ,,mrzímě že jsem takové nemohlo" řekl jsem smutně.

Alex-

Ach jo to je pako moje dokonalý. ,,Klid prosimtě žádný učený z nebe nespadl" pohladil jsem ho po tváři a políbil. Kakashi si šel sundat brusle a já zatím machroval.

Kakashi-

Posadil jsem se na lavičku a díval se na Alexe ,,jů" žasl jsem.

Alex-

Házel jsem piruletku jednu za druhou trojitého axla atd.. no prostě jsem machroval. Bohužel jsem na to doplatil když se na mě všichni dívali nevyšel mi skok blbě jsem doskočil a místo jízdy po zádům jsem spadl na hubu.

Kakashi-

Když jsem viděl jak sebou pláck musela jsem se uchechtnout a radši jít blíš k mantinelu zkontrolovat zda žije. ,,Jsi v pohodě?" Zasmál jsem se ,,narozdíl od tebe sem se udržel na tom ledě déle" zasmál se ,,parchante" udělal jsem uraženého ,,fakt to nechceš jít ještě zkusit?? Pousmál jsem se ,,ne díky mě se tu líbí" usmál jsem se ,,je mi to jasné. Tak jdeme domů" zazubil se a šel se přezout do bot.

Alex-

Tentokrát jsme šli ke mě domů kde jsme to zakempili v mém království. Pustili jsme si film a zachumlal se do peřinek ,,jen ta představa zítra vstávat" řekl jsem unaveně ,,no to jo no" řekl Kakashi a přitulit se ke mě.

Kakashi-

Byl jsem v sedmém nebi všude takové teplo. Alex krásně hřeje..

Alex-

Kakashi na mě usnul. Ouška měl u hlavi a ocáskem mi objímal nohu. Zasmál jsem se vypnul jsem film a trošku se posunul dólu a šel spát taky. Byl jsem unavený a vyčerpaný..

#wohuu další kapitola.. ^_^ #

Láska Pod Maskou(Yaoi,Neko)Kde žijí příběhy. Začni objevovat