XXXI. Vlk a Veterinář

1.2K 108 18
                                    

*Ano jak jste si mohli všimnout přibyl nám Nyo (jako jeho pohled) a snad vám to nevadí že to vidíte i z jiného úhlu když tam zrovna Kakashi/Alex není -Alex*

Kakashi-

Když jsem zas usnul tak jsem usnul tvrdě. Nic mě neprobudilo.

Nyo-

Bál jsem se o Alexe aby se mu nic nestalo tahle změna nálad se mi ani trochu nelíbila.

Alex-

Přišel jsem domů a sotva jsem odemknul dveře. Otevřel jsem je ,,tati?" Zašeptal jsem. ,,Alex? Jsi to ty?" Přišel do předsíně a já vyčerpáním dopadl na zem ,,Alexi! Alexi! Co ti je?" Začal táta vyšilovat..

Nyo-

Měl jsem blbí pocit chtělo se mi zvracet. Jenže jsem nečekal že to bude ještě horší. Po asi 20 minutách co jsem se přemlouval jít na záchod mi zazvonil mobil rychle jsem ho popadl a vyděl jméno ,,ano ? Co se děje Alexi!?" Pomalu jsem to do toho mobilu vykřikl. ,,Tady Alexův otec Nyo potřebuju aby jsi přišel něco se stalo Alexovi ale já nevím co a Kakashimu volat fakt nemůžu" ozvalo se z druhé strany telefonu. ,,Hned tam jsem!" Vytípl jsem mobil popadl bundu a vyběhl z pokoje ,,kam zas letíš" zeptala se ségra ,,za Alexem proč?" Řeknu zamteně. Protože ona se nikdy na nic neptá ,,jo ták tak ho pozdravuj" mávne a zaleze do pokoje ,,Camill jsi v pohodě?" Řeknu zmateně a přijdu k ní do pokoje. ,,Jasně že jo!" Vykřikne a hodí po mě učebnici matiky. ,,Klid" řeknu zmateně a rychle vypadnutí z domu a běžím k Alexovi.. ale to bych nebyl já abych nenarazil zrovna na..

Kakashi-

Probudil jsem se a všiml si že bude osum vstal jsem a šel se projít. Bloumal jsem ulicí když jsem se s někým srazil. Otevřu oči a předemnou se tyčí známá postava ,,je promiň Nyo" řekl jsem lehce zmateně ,,ne to já promiň někam pospíchám a nedávám pozor na cestu" pousměje se ,,aha tak to já tě nebudu otravovat" řeknu a poodstoupím.. Nyo se rozeběhne pryč odemě..

Nyo-

Tak to bylo o chlup.. málem jsem byl v pěkný rejži.

Doběhl jsem k Alexově domů a zabouchal jsem na dveře a otevřel je ,,Nyo pojď dál" na chodbě st Alexův táta.. páni toho jsem fakt už asi 20 let neviděl.. dobře to kecám ale nějaký ten rok dva to bude.

Rychle mě zavedl k Alexovi do pokoje ,,nechte nás tu osamotě" řeknu a on odejde ,,Alexi?" Hvízdnu ,,ne?" Zašeptá ,,jak ti je?" Kleknu si k jeho posteli ,,hrozně mám třesavku, bolí mě břicho, nohy a je mi blbě.." začne kňučet ,,proměň se ve vlka" zašeptám mu do ucha.

Alex-

Nevěděl jsem jak mi to pomůže ale učinil jsem jak chtěl z posledních sil jsem se přeměnil ,,fajn a teď pojď" sáhl mi na oboje a já lehce zavrčel. "Jsem unavenej nemůžu nikam jí" pronesu ,,tak né no tak se prospí až ti bude líp tak přijď" řekne a odejde já usnu.

Kakashi-

Dnešek jsem byl furt unavenej i po tom co jsem chvíli spal a šel se projít jsem byl unavenej. Takže jsem šel spát a modlil se aby jsem byl zítra fit.

Alex-

Probudil jsem se o asi 3 hodiny později podíval jsem se na budík na stole ten ukazoval 11:00PM zvedl jsem se a doťapkal do obýváku. Kde ležel Nyo potichu jsem k němu přišel a skočil jsem na něj. Věděl jsem že nespí a já si osobě chtěl hrát. ,,Ty lumpe ty už nevíš co roupama že?" Zasmál se.

Nyo-

Rychle jsem ho ze sebe sundal popadl hračku a začal se s ním přetahovat. Takhle jsme si hráli ještě asi hodinu pak jsem padl únavou do křesla a Alex se proměnil.. ,,jsem zas fit" pronesl a svalil se vedle mě ,,tak co ty malá hérečko" zasmál jsem se ,,prostě pochop že já veterináře nesnáším a pak si tu ty a tebe se nezbavíme" zasmál se ,,ty si pako" řekl jsem a pomalu se zvedl ,,přespi tu" chytil mě za ruku ,,fajn když tolik chceš" olízl jsem si rty a posadil se na gauč....

*Dneska mám ještě 2 pohovory takže kapitoli budou teď nějakou dobu váznout omlouváme se -Alex*

Láska Pod Maskou(Yaoi,Neko)Kde žijí příběhy. Začni objevovat