II.Kapitola

5.1K 277 6
                                    

Jako vždy jsem sjel po zábradlí až do jídelny kde jsem se usadil. ,,Ahoj Kakashi jak si se vyspal?" Usmála se mile teta ,,Ale dobře" řekl jsem ona před mě postavila míchaná vajíčka a smetánku. Mňam. ,,UŽ ZASE SMETANAA!" ozvalo se mi v hlavě "Drž pec!" Pronesl jsem. Skvěle jsem si na snídani pochutnal popadl jsem batoh a vyrazil jsem do školy. Běžel jsem okolo fitka pak okolo shusi restaurace a nakonec okolo květinářství slečny Tamari. A ta dá byl jsem u školy. No nic když jsem doběhl před školu úsměv mi spadl. Vešel jsem do školy a zapadl jsem do své třídy. Seděl jsem si do své lavici a čmáral si do sešitu. Když tu náhle před mnou někdo dlaněmi bouchl do lavice ,,Kakashi!" Já jen zvedl hlavu ,,Co to tu děláš! Naval prachy!!" Křičel na mě Alex ,,Já nic u sebe nemám. Násilí nic neřeší být tebou jdu zas za svými kámoši" pronesl jsem to Alexe nasralo ještě víc kopl do mí lavice odstrčil jí a odešel. ,,Ach jo" povzdechl jsem si a přisunul jsem lavici na její místo.

,,Anno! Nezastávej se slabšího! Radši jsem pojď!" Nevím co to do mě vjelo když jsem viděl Alexe jak ubližuje Anně asi mě ovládl Kyo ale rozeběhl jsem se k Alexovi a Anně. Jeho jsem odstrčil a stoupl jsem si před ní ,,Kakashi? Co to děláš?" Divila se Anna ,,Zachraňuji ti život!" Pronesl jsem ,,Ale ale Neko bude chránit člověka co uděláš poškrábeš mě" smál se Alex. Mě se začala vařit krev v žilách. Očima mi probleskli jiskry. Vystartoval jsem po něm ani nestihl zareagovat a už ležel na zemi ,,Ještě jednou se dotkneš nějaké holky v mé přítomnosti tak si mě nepřej!" Slezl jsem z něj a šel si sednout. V ten moment zazvonilo na hodinu. Do třídy vešel učitel s někým novým ,,Milí žáci máme tu nového žáka. Představ se nám" pronesl učitel. Ten kluk se podrbal na hlavě a pronesl ,,Já já já" klepal se mu hlas pak hlasitě polkl a pokračoval ,,Já jsem Peter Volf" jen to dořekl všichni jsme na něj koukali jak bageta z tašky ,,Ty jsi mafiánskej syn!" Vykřikl Alex. V tu chvíli jsem se vymrštil z lavice do stoje ,,Drž hubu Alexi!" A zařval na něj. Všichni se mě lekli. Od malička jsem byl takový ten ťuňťa co ho každý šikanoval a asi za to mohl Kyo ale rozhodl jsem se už se bránit!

Všichni, učitel i ten nový na ně zírali já si zas sedl do lavice a založil ruce na hruď. ,,Nuže dobrá posaď se do zadní lavice vedle Kakasiho pokud mu to nebude vadit" pronesl učitel a on si sedl do vedlejší lavice. Pak jsem se už normálně učili. Když zazvonilo hodil jsem nohy na lavici a vytáhl jsem mobil a psal jsem si s tátou. ,,Em.. Ty jsi Kakashi že?" Pronesl ten nový ,,Jo jsem co potřebuješ?" Řekl jsem bez zájmu "Jsi v pohodě brácho takového tě neznám" zaznělo mi v hlavě "A dej mi pokoj!" Sykl jsem v duchu.

,,Chci ti poděkovat že jsi se mě zastal. Nejsem zas tak drsný jak vypadám" řekl a prohrábl si vlasy ,,jo v pohodě. Hele to já taky ne já nevypadám vůbec drsně ale stačí zvýšit hlas a Alex leze po zemi" zasmál jsem se škodolibě ,,aha" uchechtl se. Pak zazvonilo na hodinu a já zas začal dávat "pozor."

Když skončila škola vyrazil jsem domů. Ale jen co jsem vyšel před školu sundala mě sestřenka. Leželi jsme na zemi ona mě objala já se pokusil zvednout. ,,Sakuro Tamahoky Hawana slez ze mě!" Sykl jsem ,,Promiň Kyo" řekla a zvedla se já jsem se taky hned zvedl ona se otočila a chtěla odejít já jí ale zezadu objal ,,Pomiiiiiň bjáška se neumí ovládat" řekl jsem ona se otočila a zase mě objala.

Když jsem se pustili tak jsme šli domů. ,,Ahoj teto jsem domaaaaa" křikl jsem ,,Ahoj mamiiiiiii" pískla Sakura ,,Jé ahojte zlatíčka" přišla teta a objala nás já šel do pokoje kde jsem se převlékl a šel jsem ven si zaběhat. Běžel jsem do fitka kde jsem byl asi půl hodiny a pak jsem šel do parku kde jsem si sedl na zem k rybníku a pozoroval jsem ryby ,,Ani jsem si nevšiml že jsi neko" ozvalo se za mnou a já leknutím nadskočil a málem jsem skončil v tom rybníku kdyby mě ten dotyčný co mě vyděsil zas nechytil ,,Promiň" uculil se. Naše obličeje byli těsně u sebe ,,Em.. v pohodě" řekl jsem a rychle jsem se od něj odtáhl ,,Jo to si ty" protočil jsem panenky ,,Sorry Nakashi" zasmál se ,,Jsem Kakashi! Petére!" Křikl jsem a otočil jsem se a založil jsem ruce na hruď ,,Promiň Kakashi" zasmál se Peter ,,Hmm" protočil jsem zas panenky ,,No nic rád jsem tě viděl tak zatím" mrkl na mě já jen vykulil oči a radši jsem rychle běžel domů. Kde mě odchytla Sakura ,,Jdeš se koupat!" Pronesla a vtáhla mě do koupelny ,,Oky oky okyyyy!!" Křičel jsem ,,Já to zvládnu saaaaaaam" křikl jsem když jsem seděl na zemi a pevně jsem se držel topení vedle vany ,,Oky ale běda ti jak se nevykoupeš sám!" Pohrozila mi a odešla. "To nám je 5!?" Ozval se Kyo ,,Ne jen 8" odpověděl jsem mu a zasmál jsem se a vlezl jsem do vany. Rychle jsem jí jen proběhl a rychle ven když jsem kontroloval kapsy abych mohl dát džíny do pračky našel jsem tam 3$ a sluchátka ,,to by byla sranda kdyby jsi to vypral" vyletělo mi z pusy ,,Kyo drž pec!" Sykl jsem. Sám jsem netušil že Kyo může mluvit i normálně ne jen v mé hlavě.. Z mikiny jsem vyndal papírek..

Vlezl jsem do pokoje kde jsem se oblékl a rozbalil jsem ten papírek ,,Dnes v 8°° PM v parku u rybníka.. A to je roskaz!" Jen jsem si to dočetl myslel jsem ze asi umřu ROSKAZ!? Když to neumíš napsat tak to ani nepiš!! Je to Rozkaz!! Omgg..

Koukl jsem se na mobil 9:59 ,,Podle mého to už nemá smysl" ozval se z mích úst Kyo. Tentokrát jsem ho poslechl a šel jsem spát.

Láska Pod Maskou(Yaoi,Neko)Kde žijí příběhy. Začni objevovat