-Kakashi
,,Ahoj teto" zazubím se ,,jdi nahoru dělej" špitnu. Alex jen přikývne a vyběhne ke mě do pokoje.
-Alex
Zavřel jsem za sebou dveře a posadil se na postel. A čekal jsem na Kakashijo.
-Kakashi.
,,Ty tu někoho máš?" Zasmála se teta ,,jo kamaráda" špitl jsem ,,jen aby to byl jen kamarád" zašprímovala ,,a nech toho" zakřrnil jsem se ,,představ mi ho" usmála se na mě. Já vyběhl do pokoje a zabouchl za sebou dveře ,,co je?"
-Alex
Kakashi vběhl do pokoje a prudce zabouchl dveře ,,co je?" Nadzvedl jsem jedno obočí ,,teta tě chce poznat" řekl zděšeně ,,no a?" Řekl jsem nechápavě. Kakashi se napřímil a odkašlal si ,,vysvětlím ti to. Tady milí Kakasi tetě říká vše i to že jsi ho šikanoval no a tak má strach jak zeraguje" řekl Kyo
-Kakashi
Jen jsem pozoroval Alexův výraz ,,jo jasně oky takže ty takhle jo" urazil se ,,a není to snad pravda" zamračil jsem se ,,nikdy jsem na tebe ani nesáhnul!" Řekl naštvaně. ,,Opravdu nikdy!?" Naštval jsem se.
-Alex
Svědomí mi nikdy nedovolilo mu oblízit a jestli myslí to jak jsem ho jednou v životě poprvé sundal z okna tak je horší než holka. ,,Máš namysli to jak jsem tě sundal z okna!?" Přecedil jsem mezi zuby. ,,Jo přesně to!"
-Kakashi
Skřížil jsem ruce na hrudi. ,,Bože tak promiň! Si spokojenej a víš co já jdu domů když máš takový problém s mou osobností!" Naštval se a šel ke mě. Protože chtěl odejít a já stál ve dveřích.
-Alex
,,Nechci aby jsi odešel" pípnul a to mě zarazilo. Zastavil jsem se před ním ,,proč?" Nadzvedl jsem obočí ,,prostě nemůžu být bez tebe" pověsil se mi okolo krku. Pevně jsem ho objal ,,nikdy mi svědomí nedovolilo ti ublížit. A na vrh si u mě měl vždy" špitl jsem.
-Kakashi
,,Tak a teď tě jdeme představit tý tetě" zazubil jsem se ,,fajn ale myslím si že by měl mluvit Kakashi" zasmál se ,,jo slyšíš Kyo" zasmál jsem se ,,nebavte se tu na můj účet!" Řekl Kyo ,,tak si ho zruš" začal se smát Alex...
.......
ČTEŠ
Láska Pod Maskou(Yaoi,Neko)
RandomKakashi- je od malá šikanován klukem jménem Alex. Kakashi je Neko. Je mu 16 a chodí na střední školu. Alex- Kakashio šikanuje už hodně dlouho. Avšak nikdy se ho ani nedotkl. Srdce mu to nedovolilo. Měl ho vždy tajně rád.. Může z tohoto vzniknout lá...