XLIII. Začátek, krásného týdne

767 53 3
                                    

Kakashi-

Dnes je úterý a mi máme školu jako vždy do čtyř. Já sedím v lavici a učím se na test Alex sedí na lavici a kouká na mě, docela mě to ale znervózňuje ,,proč na mě tak koukáš?" Zeptám se ,,jen tak, miluju tě" řekne a pohladí mě po tváři. Jen se usměju a dál se učím.

Náhle zazvoní na hodinu, do třídy vejde profesor a za ním... ,,Peter!?" Vyhrknu. ,,Ah, vidím, že už se tady s panem Volfem znáte" řekl pobaveně profesor ,,děláte si z nás srandu pane profesore?" Řekne Alex ,,prosím?" Zamrká profesor skrze brýle ,,Volfa od nás ze třídy a pokud vím dobře i ze školy vyloučili ne?" Řekl Alex a celá třída souhlasila ,,a co jako!? Do nějaké školy chodit musím.. a pro vaši informaci, mě jen tak vykázat nemůžou" řekne namyšleně Peter. Pohledem zabrousím na Alexe. Ten ztěžka polkně a sesune se pod lavici. ,,Anno?" Zaťukám na holku přede mnou ,,co potřebuješ?" Otočí se na mě ,,podej tohle Alexovi prosím" řeknu a dám jí papírek ,,jistě" usměje se na mě a papírek podá Alexovi který stále sedí pod lavicí. ,,Alexi! Vylezte z pod té lavice a ty Petře jdi si sednout ke Kakashimu" řekl profesor a já jen ztěží polknul.

Alex-

A to byl teprve začátek toho, úžasného týdne.

Sedl jsem si normálně do lavice a přečetl si zprávu

klid Alexi =) neboj, každá růže má trny, nevšímej si Petra to dáš ^_^ budeme spolu šťastný <3

Mám divný pocit, že se asi něco stane, něco hodně hodně špatného.

Kakashi-

Po hodině byla přestávka, hned co zazvonilo Alex vyletěl ze třídy. Jen jsem koukal jak utekl. U tabule stal Nyo. Naznačil ať jdu za ním na chodbu. Tak jsem šel. Nyo byl opřený vedle schodu, když mě viděl šel do dalšího patra rychle jsem běžel za ním. Zastavil se až v posledním patře u záchodů  ,,chceš něco vidět??" Zeptá se mě a já přikývnu. On otevře dveře od záchodů. Na zemi sedí Alex a hrozně se klepe vedle něj sedí Aiťák a má jednu ruku okolo jeho krku a druhou na jeho koleni. ,,Alexi?" Řeknu udiveně. Ten se na mě jenom podívá. ,,Co je děje?" Řeknu a přijdu k nim blíž. ,,Já jsem Tom, Alex je teď lehce v šoku, ale víc nevím" řekl IT a já s k němu sednul. ,,Aleky, copak se s tebou děje" řeknu smutně. Nic neříkal, jen seděl a klepal se. Mám o něj strach, co když mu tento stav vyvolal právě Petr? Co když upadne do těch stejných stavu jako předtím?

IT mě i Nya odvedl do třídy a Alexe si nechal ještě u sebe. Posadil jsem se do lavice a dělal, že Petera nevidím, to se mu očividně nelíbilo, protože po mě hodil vražedný víraz ,,čau, kocourku" zasmál se, však jsem dělal, že ho neslyším a věnoval se učení, ale to ho docela naštvalo ,,podívej se na mě!" Řekl podrážděně, ale já ho stále ignoroval ,,něco jsem ti řekl!" Bouchnul do lavice. Já s klidným výrazem jsem zvedl ruku ,,ano? Kakashi?" Řekl profesor ,,můžu si sednout do předu? Blbě vidím na tabuli" řekl jsem klidně a profesor mi to dovolil, sedl jsem si tedy vedle Nya a dělal jako by nic. ,,Je to jasný, že tě nejspíš o přestávku zabije?" Ozval se Nyo klidně a dál si psal zápisky ,,ano" řekl jsem a též nepustil zrak od učení.

Alex-

Hned co zazvonilo na přestávku, vyletěl jsem do posledního patra na záchody. Moje oblíbená skříš. Začal jsem se hrozně klepat. Měl jsem strach, bál jsem se Petera, co když mi něco udělá? Nikdy mě neměl rád.. neříkám, že já jeho jo.

Na záchody za mnou přišel Tom ,,ahoj, Alexi dlouho jsme se neviděli" řekl Tom a sedl si ke mě ,,co se děje?" Zeptal se mile, ale já jen zakroutil hlavou. Po chvíli se otevřeli dveře a v nich stal Kakashi, Tomi mu vysvětlil, že jsem v šoku ale nic víc, že neví. Tomi odvedl Nya a Kakashio do třídy a mě k sobě do kabinetu, kde jsem si sedl na židli a koukal do blba ,,tak řekneš mi co se stalo?" Řekne Tomi a sedne si naproti mě. ,,Volfa, vyloučili za šikanu, ale už je zase zpátky na scéně!?" Vyhrknu ,,jo, všimnul jsem si" řekne Tomi ,,můžu tě o něco poprosit?" Řeknu trochu víc nervózně.

,,Jistě můžeš a neboj se, ta nervozita z tebe docela srší" zasmál se ,,přijde mi to trapný, můžu tě obejmout?" Řeknu rozklepaně a nehorázně nervózně, popravdě jsem si chtěl na něj sednout a obejmout ho, ale to předci nejde...

Tomi se jen zasmál a poklepal si na stehna ,,sedej" řekl a já se na něj zadíval ,,notak pojď" zasmál se a já si mu sedl na klín. Hlavu si opřel o jeho hruď a on mě objal okolo pasu a zad. Cítil jsem jak mi dal pusu do vlasů. ,,Já, mám strach z toho, že by Peter nějak, někomu ublížil ať už znovu mě nebo Kakashimu." Řekl jsem smutně ,,já to bratrovi rozmluvím neboj" řekne klidně Tom ,,cože!?" Vyjeknu ,,no, Peter je můj bratr" řekne pobaveně. Já z něj slezu a stoupnu si trošku dál ,,cože? Vždyť jsi se představil jako Mallik" řeknu zděšeně ,,jasně, protože jsem nechtěl aby mě zaměstnali, jen protože se jmenují Volf, proto jsem si nechal dat matky příjmení" řekl a vstal. ,,No, víš já teda radši půjdu" řeknu a chci odejít. Tomi mě chytne za ruku. ,,Nech mě prosím" řeknu rozklepaně ,,neboj, já ti nic neudělám, to že jsem Volf nic neznamená" řekne klidně a milé. ,,Nechtěl jsem, aby jsi to věděl, aby jsi se mě bál stejně jako bratra, to jsem přesně nechtěl." Řekl smutně a já k němu přišel ,,nemám z tebe strach, ale respekt" řeknu a on se pousměje.

Je hrozný, že je vyšší než já, koukám moc nahoru. Tomi, se usměje a políbí mě. Já mu dám ruce okolo krku a on mi dá ruce na boky. Začnu jo vášnivě líbat.. najednou mi dojde co to zase dělám. Odtáhnu se od něj. ,,Ježíši!" Vyjeknu ,,promiň, já nechtěl" řekne Tom ,,ne, to já promiň" řeknu zdrceně ,,dobrý, oba jsme si uvědomili co jsme právě udělali, a proto to už neuděláme a nikomu to neřekneme jasný !?" Vyhrkne Tomi ,,jo, přesně tak" řeknu a sednu si a on též.

Kakashi-

Škola skončila ve čtyři a já čekám na Alexe před školou. Ten hned přijde chytne mě za ruku a táhne mě domů ,,co se děje?" Řeknu zmateně ,,uvidíš" řekne záludně.

Hned co dorazíme domů za mnou zamkne dveře. Dotáhne mě od ložnice a přitlačí na stěnu. Začne mě vášnivě líbat a kolenem mi začíná lehce tlačit na rozkrok. ,,Hmmm...." Zamručím a odstrčím ho ,,co to do tebe vjelo?" Zasměji se ,,dva či více měsíců bez sexu" zasměje se a sundá ze mě tričko, nezůstávám po zadu a sundám mu taky tričko. ,,Miluju tě" řekne slastně. A povalí mě na postel. Začne mi sundávat, kalhoty i s boxerkama které mi už začínali být těsné.

Náhle jsme byli oba nazí. Alex si mě přisunul blíž a tvrdě do mě vniknul, zasténal jsem. On mi zatím začal honit a opatrně se ve mě pohybovat. ,,Ah.. aahh.." začal jsem sténat když se otřel o můj bod. ,,Alexi! Ohhh" stěnal jsem slastně. Netrvalo dlouho a udělal jsem se, náhle jsem cítil v sobě horko, že je Alex taky hotoví. Svalil se vedle mě a objal mě. ,,Miluju te" řekl a chvíli na to usnul.

Láska Pod Maskou(Yaoi,Neko)Kde žijí příběhy. Začni objevovat