XXVIII. Tělocvik

1.1K 117 12
                                    

Alex-

Když jsme šli do šaten objal jsem Kakashio okolo boku. ,,Tak co ty můj šprte" zasmál jsem se ,,nech toho" řekl smutně ,,co je?" Zarazím se a zatáhnu ho na záchody ,,nic" zabručí ,,povídej" políbím ho na čelo. ,,Nic jen.. mě to štve" povzdechne si ,,a co??" Vykulím zmateně oči ,,to že jsem šprt.. ani Kyo se mnou nemluví co když semnou přestaneš mluvit i ty co když se roze.." v ten moment jsem mu zakryl pusu ,,to ani neříkej opovážil se to slovo vyndat z úst!" On si zahrává ale hodně.

Kakashi-

Jen sem na něj koukal. On sundal ruku z mých úst a pevně mě objal ,,těch pár dní bez tebe mi bohatě stačilo.. a po nocích běs tebe jen s tvou fotkou a Aňčou dlaňovou nebylo nic moc" zasmějí se. To já samozřejmě se začnu smát jak největší debil ,,no to si neřekl" vysouká ze sebe (mě) Kyo

Alex-

,,S tebou očividně nemluví ale semnou jo" prohodil jsem a odešel ke dveřím. Kakashi mi skočil na záda ,,hyjé koníčku" zasmál se a já sem vyšel na chodbu a odnesl ho až do šatny. Šli jsme se převlíknout snažil jsem se neslintat nad žádným z mích kámošů z party zvlášť nad Nyem který začal na sobě makat a má pomalu větší pekáč buchet než já...

Kakashi-

Začal jsem se převlíkat když měl Kyo nutkání se otočit. Viděl jsem Alexe jak se kouká na Nya a to mě/Kya vytočili ,,ehm.. ehm.." odkašlu si. V ten moment si to Alex uvědomil a rychle se otočil a začal si slíkat tričko.

Alex-

Modlil jsem se aby to neviděl ale nevyšlo no ,,nejsi nenápadnej" řekl Kyo ,,promiň tě já já... To bylo fakt omilem já se snažil koukat jinam.." zamumlal jsem potichu. ,,Ale nepodařilo se ti to" zamračil se Kakashi ,,já vím" řekl jsem smutně lebo jsem chápal svou chybu.

Kakashi-

Jen sem se pousmál a když kluci odešli jsem mu vlepil pusu ,,já vím že jsi to neudělal schválně" usmál jsem se a odhopkal z šatny.

Alex-

Vyběhl jsem rychle za ním a těsně jsem se zastavil před klukama ze třídy ,,si děláte srandu" řekl Nyo ,,coje?" Plácl jsem ho lehce po zádech a podíval se do tělocvičny ,,my jsme spojený!?" Vyjekl Vincek ,,si děláte prdel ne?" Poznamenal jsem. ,,Děláš jako by ti to vadilo Alexi" Poznamenal jeden týpek. Chtěl jsem se nadechnout že řeknu že už někoho mám ale v ten moment mě předběhl Vincek ,,ten svojí kurvičku už má" zasmál se..

Kakashi-

,,Ten svou kurvičku už má" zasmál se Vincek a ve mě se vařila krev.

Alex-

Šel jsem mu jednu vlepil ale bohužel mě někdo.. teda spíš Kakashi předběhl. Dál Vinckovi takový pěstí že narazil do zdi ,,ty debile! Co kurva blbneš!?" Vyjekne ale to mu přiletí facka ,,neříkej mu debile!" Vykřiknu ,,co to do vás vělo?" Řekne zmateně.

Kakashi-

Docela jsem nadskočil a schoval se za Alexe když se Vincent zvednul ,,já já já nechtěl.. to Kyo" zašeptal jsem ,,můžeš mi říct proč mi Kakashi jednu ubalil?" Řekl naštvaně. ,,Udělal to co chce udělat každý ve třídě" řekl Alex a lehce se zasmál. ,,Co jsi to řekl!?" Vystartoval po něm

Alex-

,,Co jsi to řekl!?" Chtěl po mě vystartovat ale učitel ho odhodil na zeď ,,co to tady vidím!" Vykřikne ,,oni mě tu mlatěj!" Vyjekl na obranu.. já a Kakashi jsme ztuhli.. "a sakra teď to je v prdeli" projelo mi hlavou "oni mě výhodej.. táta mě zabije.." ,,kdo oni!?" Řekl naštvaně a v ten moment se stalo něco co ani jeden z nás nečekal....

*Promiňte -Alex*

Láska Pod Maskou(Yaoi,Neko)Kde žijí příběhy. Začni objevovat