Kakashi-
Je neděle ráno, Alex šel do práce. Našel jednu docela dobrou práci kousek od školy, v kavárně. Sice není jedná z nejlepších, ale peníze potřebujeme prostě.
Alex-
Naštěstí mě vzali hned, což bylo nejlepší. Nebylo to zas až tak složité, ale aspoň jsem měl nějakou práci.
Kakashi-
Nudil jsem se hrozně moc, nevěděl jsem co dělat. Tak jsem si vzal klíče který mi Alex nechal a šel jsem se projít. Vzal jsem si kapuci a šel do města. Měl jsem v uších sluchátka, tudíž jsem nevnímal cestu, když najednou jsem do někoho vrazil a já upadl na zem ,,sorry Kakashi" zasmál se někdo a podal mi ruku. Já zvedl pohled ,,ahoj Nyo" řekl jsem a zvedl se ze země ,,kam jdeš?" Zeptal se a přidal se ke mě ,,jen se jdu někam projít" pronesl jsem a sundal si sluchátka ,,jdu na zápas ve florbalu nechceš jít semnou? Se na mě podívat?" Usmál se mile ,,jo rád" uculím se.
Alex-
Normální, nijak extra těžká práce. Zrovna jsem obsluhoval nějakou starší paní když do kavárny vešel můj otec. Měl sako, kravatu, klobouk a kufřík. Šel jsem mu udělat černé kafe s dvěma cukry bez mléka. Přinesl jsem mu to a položil hrníček na stůl ,,ale já si ještě nic neobjednal" řekl a podíval se na mě ,,snad vím co můj otec pije za kafe ne?" Řeknu lehce smutně a odejdu. Dále jsem už otce nesledoval. Obsluhoval jsem ostatní zákazníky. Když jsem uklízel otcův stůl u kafe byl malý papírek ,,je mi líto jak jsem se k tobě choval, pokuď mi dokážeš odpustit můžeš se vrátit" jo to tak, dokud mám kde bydlet tak se jen tak nevrátím, nedělám to kvůli sobě já na ulici žil asi tři měsíce vím jaký to je, umím se o sebe postarat, to Kakashi neumí a hlavně nechci pro něj takhle horozný osud.
Kakashi-
Šel jsem s Nyem na zápas. Stál jsem kousek od hřiště a držel mu pití a ručník. Ne že by mě o to poprosil prostě jsem chtěl být milí. No a vlastě i užitečný. Nyo zrovna dál gól a šel se napít. Přiběhl ke mě a podal mi hokejku já mu dal flašku s vodou a poté i ručník ,,děkuju, co myslíš dobrý?" Smál se ,,jo jde ti to suprově" zaradoval jsem a začal jsem vrtět ocáskem ,,si roztomilý" pousmál se a zahodil ručník na zem a dál mi flašku s vodou ,,nejsem" zazubil jsem se ,,ale jo" řekl a jak si bral hokejku tak mi dal pusu na čelo. Úplně jsem strnul. Nyo se vrátil do herního pole a já jsem jen strnule nepřítomně na něj koukal.
Alex-
Zrovna jsem měl krátkou pauzu abych si došel na záchod a tak, popadl jsem mobil, s tím jestli mi někdo nevolal nebo tak, ano volal. Měl jsem asi 4 zmeškané hovory od Victora a 3 SMS
Viki : Hádej kdo je na zápase.
Viki : tvůj kocourek
Viki : a líbá se s NyemNevěřil jsem vlastním očím, to předci není možné! To není pravda, Kakashi by mi to předci neudělal... ,,Kakashi možná ne, ale Nyo by ti to udělal s radostí, buď ty nebo fňuknička" odpověděl přes má ústa Saske ,,Saske?" Řeknu zmateně. "Prášky ti nezabírají" zasmál se v duchu. Zmateně jsem koukal stále na mobil v ten moment mi přišla MMS kde na fotce je Kakashi natisknutý na sloupu osvětlení a líbá se s Nyem. Bylo vidět, že to Victor fotil z tribuny ne z hřiště. Kakashi má jednu ruku na rameni a druhou na hrudi. Do očí se mi nahnali slzy. Mobil jsem hodil do školy a šel pracovat. Celou dobu jsem nad tím přemýšlel.
Kakashi-
Díval jsem se na Nya jak střílí jeden gól za druhým a pak ke mě s radostí běží. Objal mě a dál mi pusu. ,,Nyo!" Vyjeknu a on mě natiskne na sloup osvětlení a přitiskne své rty na mé. Slastě jsem zavřel oči. Nedošlo mi co to dělám. Ruku jsem mu dal na propocený dres. A druhou přes rameno jsem mu jí dal na krku. Až po chvíli mi došlo co dělám. Odtáhl jsem se od něj. Dál jsem mu facku až na tváři měl rudý flek ,,Kakashi?" Řekne vystrašeně ,,ja-ja" koktá ,,já se omlouvám já jsem nechtěl" řekne vystrašeně ,,sakra co jsem to udělal" do očí se mi nahrnuli slzy ,,neříkej to Alexovi!" Vykřiknu ,,a budu se snad chlubit s tím, že jsem políbil fňuknička ne!?" Řekne naštvaně. ,,Doprdele!" Vykřikne a já se otočím na tribunách stál Victor a mával nám mobilem a blbě se usmíval. V ten moment jsem cítil jak se mi zlomilo srdce na několik kousíčků.
Alex-
Už mám po šichtě, ještě pomáhám holkám uklidit celou kavárnu a půjdu pomalu domů, Kakashi už tam asi bude a bude dělat jako že se nic nestalo.
#Ahoj doufám, že se vám líbí takhle kapitola je napsána víc podrobněji, psal jí Kyo můj "bráška" xD tak doufám, že líbí#
ČTEŠ
Láska Pod Maskou(Yaoi,Neko)
SonstigesKakashi- je od malá šikanován klukem jménem Alex. Kakashi je Neko. Je mu 16 a chodí na střední školu. Alex- Kakashio šikanuje už hodně dlouho. Avšak nikdy se ho ani nedotkl. Srdce mu to nedovolilo. Měl ho vždy tajně rád.. Může z tohoto vzniknout lá...