Alex-
probudil jsem se brzy ráno... Protáhl jsem se a přemýšlel či vůbec chci do školy... Ale musel jsem. Sáhl jsem na Kakashio abych ho vzbudil. Ten však chytil mou ruku a schodil mě na sebe. ,,Kakashi notak" zasměju se.
Kakashi-
Jen zamručím a kousnu Alexe do ruky. ,,Ssssss" zasyčel bolestí ,,Kakashi!" Vyjekne ,,promiň mám hlad" pronesu a Alex odejde. Já se vyhrabu z postele a obleču se. Dojdu do jídelny ale Alex nikde... Přijdu k oknu jenž kouká do zahrady... Vidím Alexe na dřevěné houpačce jak se pohupuje a..... Dpc on kouří! ,,Alexi!" vykřiknu ,,děláš si srandu, že kouříš?" Vykřikl jsem histericky. Alex se na mě jen podíval a odhodil cigaretu. Přišel ke mě a chtěl mi dát pusu ale já sem od něj utekl kousek dál ,,smrdíš jak popelník!" Poznamenám uraženě ,,uklidní se jdem do školy" řekne a odtáhne mě do pokoje.
Do školy jsme došli naštěstí v čas, Alex se nutně musel ještě vysprchovat já měl strach aby jsme nepřišli pozdě..
Nyo-
Seděl jsem na lavici a povídal si s Vincentem. ,,Já vím no, ale co kdy..." Uprostřed věty mě přerušilo otevření dveří a docela hlasité čau... ,,Nazdar" protočím oči. Alex a ta fňuknička projdou okolo mě do lavice... ,,Ahoj Nyo" řekne Kakashi a proběhne za Alexem ,,co když jsem se zamiloval do modelky, která je dokonalá jen tím, že dýchá? Ale ona o mě zájem nemá.. co mám dělat?" Zeptám se omylem nahlas Vincka. ,,Dokaž jí, že ta fňuknička s kterou chodí je na nic" zasmál se pohrdavě a pohled upoutal na Alexe který si sedl na lavici... ,,Ona že tě nechce jo? Stejně nechápu proč..."
Alex-
,,...Stejně nechápu proč..." Odvětí Vincent. Fajn má co chtěl ,,drž už hubu! Milí Nyo! Měl si několik let na to aby jsi mi řekl, že mě miluješ! To, že jsi to nedokázal a udělal to moc pozdě už není můj problém!' vykřikl jsem naštvaně. Všichni se mě lekli. Naštvaně jsem vyběhl že třídy do posledního patra školy. Kde jsem sem vyskočil do otevřeného okno a zapálil si cigaretu. Kterou jsem vzal ráno tátovi z kuchyně ...
Kakashi-
Vyděšeně jsme se všichni koukali na Alexe který odešel. Nyo měl na krajíčku.. vyběhl jsem že třídy ale Vincent mě chytil za paži ,,nech to na Nyovi musí si to vyříkat fňukničko" zamračil se na mě ,,nech mě!" Cuknu s rukou ale on mě odtáhne do třídy..
Alex-
,,Em.. Alexi?" Ozve se za mnou ,,Promiň" zašeptám ,,co?" Řekne zmateně ,,promiň Nyo nechtěl jsem takhle na tebe vyjet...
S Nyem jsem to vyřešil docela rychle stihli jsme se i vrátit do třídy.
-5 hodina -Tělocvik- -
Alex-
,,Tak 4 kolečka jedu, jedu, jedu!" Umíral jsem.. nesnáším běhání... ode dneška.. Holky se jako vždy předváděli. Jak jinak že..
Kakashi-
Profesor nám dal posilování a začal se věnovat holkám. ,,Sleduj" řekl Nyo a šel trošku blíž k holkám a sundal si tričko ,,sakra sem si ho vzal obráceně!" Zasmál se a začal různě převracet tričko. ,,Kakashi" zaslechl jsem za sebou ,,em..." Polknul jsem nahlas.. ,,neslintej nad ním" řekl Alex a objal mě okolo pasu ,,neboooj já mám tebe" řeknu a otočím se na Alexe. Ten se jen usměje.
Nyo-
Pokus o zbalení tý fňukničky nevyšlo! Počkejte! Vy ještě uvidíte! ,,Nyoooo" vypískala nějaká holka ,,no co je?" Protočím oči a obleču se ,,napadlo mě tak co děláš dneska večer? Nebo po škole?" Začala si hrát s culikem ,,hele, Emo, dneska nemám čas" řeknu a odejdu ,,ví jak se jmenuju" vyjekla ,,ale ty nejsi Ema" řekne nějaká holka ,,nekaž mi tooo!" Vyjekne.
ČTEŠ
Láska Pod Maskou(Yaoi,Neko)
De TodoKakashi- je od malá šikanován klukem jménem Alex. Kakashi je Neko. Je mu 16 a chodí na střední školu. Alex- Kakashio šikanuje už hodně dlouho. Avšak nikdy se ho ani nedotkl. Srdce mu to nedovolilo. Měl ho vždy tajně rád.. Může z tohoto vzniknout lá...