Alex-
Sedel jsem doma na verandě a kouřil cigaretky. Najednou mi přišlo na fb upozornění o přátelství Katsu -Hiko hmmm ze bych si ho přidal ? Radši ne chudák Kakashi ještě by žárlil
Nová zprava-
Katsu hiko: Ahoj, Alex že?
Zprava byla přijata
Alex: ano?
Katsu hiko: rad te poznávám
Alex: hm. Já tebe
Katsu hiko: dneska to byla sranda to jak si se na mě díval (◕‿-)
Alex: em.. nevím o čem mluvíš. Uvidíme se ve škole měj se..
Mě to bylo nepříjemné a hlavně jsem na to nechtěl myslet.
Škola-
Kakashi-
Dneska do školy fakt jít nechci už jen z důvodu ze Alex se asi zamiloval do toho nového a já se bojím ze se na mě vykašle... ale nesmím na to myslet jsme zasnoubení tak predce to jen tak nezruší ne? ..... nebo snad ano? "Ani na to nemysli on nás miluje... doufejme" řekne Kyo.
Alex-
Ve škole o hodinu jsem běžel na záchod a zvracel jsem jak něco bůh ví co jsem kdy a kde sežral.... někdo přišel na záchod a já cítil jak mě prohladil po vlasech a chytl mě za ně. Zaklinil mi hlavu a prudce mě zvedl. Předmětnou stal ... ten s tou rouškou Katsuo nebo jak ,,ahoj, děvko" řekl a vypadalo to ze se usmál ,,promiň ale zrovna tu mám něco na práci" řeknu bledý jak stěna nebylo mi fakt dobře.
Zamotala se mi hlava začal jsem padat ale Rouška mě chytil ,,je mi špatně" zašeptal jsem. Slyšel jsem že někdo přišel. Ale jediný co jsem viděl byl jak ten někdo odcházel a ocásek "Kakashi" kopnul jsem Roušku aby mě pustil a běžel do třídy ,,k-k-k-kk... Kakashi" koltal jsem než jsem odřekl ,,nech mě na pokoji!" Vykrikne pres celou třídu. Všichni se ho lekli ,,nic se nestalo" řekl jsem provinile ,,opravdu nic" řeknu se slzama na krajicku.
Kakashi-
,,jo tak nic jo? A proč ještě se objímali? No? Co nám k tomu reknes?" Vykřikl Kyo ,,malém jsem omdlel, není mi dobře celou hodinu jsem prozvracel na záchodě, nevím co tam chtěl ale jediný co tak mě chytil když jsem sebou malém praštil o zem!" Vykrikne na mě ,,dobra výmluva polracuj!"
Alex-
On mi nevěří.
Do oči se mi nahrnuly slzy ,,ty~" zlomil se mi hlas ,,když mi nevěříš nemá smysl spolu být!" Řekl jsem a kousnul se do rtu pohled jsem hodil na své ruce sundal si prstýnek a hodil ho po nem ,,sežer si ten prstýnek!" Vykrikl jsem sbalil si věci a odešel ze školy.Kakashi-
Byl jsem rozčílený ale když už po mě hodil prstýnek věděl jsem ze jsem to asi přehnal ,,Alexi?" Řeknu smutně ale on odešel ,,Nyo?" Otočil jsem se na Nya který stal vedle mě ,,na mě nekoukej můžeš si za to sám" řekl nastvane a odešel ze třídy. Začal jsem berečet.
Když jsem přišel domu Alex tam nebyl. Sbalil jsem si věci a odešel zpět k tetě nic jsem neříkal ona to pochopila hned jak viděla tašky s oblečením.
Do ty doby co odešel jsem mu volal ale nezvedal mi to psal jsem mu ale nic... už fakt nevím.
Neznámé číslo
Em~ ano? Tady Kakas~
Kakashi? Tady Nyo prosimte zavolej Alexovi a zjisti kde je mám už o nej strach
Volám mu od te doby co odešel nebere mi to!
Nebrec nemá to smysl teď ho musíme najít kam chodil když byl naštvaný ?
Já nevím jak to mám vědět?!
Nekřič na mě jdu ho najít jdeš semnou?
Já mu budu volat a přemýšlet kde by mohl být kdyby něco zavolám
Hmm~ fajn zatím...
Nyo-
Ten kluk mě teď nasral... oni oba jsou fakt paličaty ,,Alexi. Kde si?" Zašeptal jsem. Šel jsem do lesa na kraji města a k hajnému co tam bydli ,,dobrý den pane Myoku" řeknu a posadím se k němu na gauč ,,co je nového v lese?" Zeptám se když mi přinese čaj ,,nic, pořad je tam ticho~" odmlčí se a já se napiju čaje ,,až na nového vlka ve smečce" v ten moment mi zaskočilo začal jsem kašlat Myoko mě poplácá po zádech ,,no dobrý přesně tohle~ *kašel* jsem chtěl slyšet kde je ta smečka?" Zeptám se a on se na mě zmateně podívá ,,na druhé straně lesa.. proč vás to zajímá ?" Řekne nechápavě ,,no já jsem veterinář chci toho nového vlka zkontrolovat" řeknu a on přikývne a se vydam na cestu ,,je už tma neměl by jste tam chodit" řekl Myslivec ,,dobře" řeknu a odejdu k městu.
Jasně ze jsem tam šel musím ho najít. ,,Alexi?" Šeptal jsem ,,Alexi?" Začal jsem se bát. Začal jsem se bát ještě víc když jsem zaslechl vití na měsíc. Začala mi být i zima. Zaslechl jsem vrčení. Zastavil sem se a otočil skočil po mě vlk a vrčel na mě ,,Alexi!" Vykřikl jsem a začal brečet v ten moment přišel druhý vlk ,,Daniely! Sednu!" Vykřikl ten druhy vlk. Ten první ze mě s kňučením sleze a já se posadím.
Černý vlk který na em ještě před chvíli stál ležel na zádech a kňučel. Šedý vlk ke mě přišel a proměnil se na Alexe ,,Alexi" řekl jsem a padl mu okolo krku. On mě ale odstrčil ,,co tady děláš!" Vykřikl na mě ,,hledám te" řeknu ubrečeně ,, nebreč a pojď za mnou" řekne a promění se na vlka zavrčí na černého vlka a oba jdou pryč a já za nima. Došli jsme k ohni kde běhala štěňátka. A seděli u ohně dospělí lidé. Když mě viděli začali vrčet a chránit děti. ,,alfo!" Vykrikne jeden člověk u ohne ,,uklidnete se" řekne Alex a sedne si hrdě před mě. ,,neublížím vám" řeknu Alex se na mě podívá naštvaně ,,drž hubu nepomáháš mi" zavrčí ,,alfo? Kdo je to?" Zeptá se jedna slečna a drží v ruce krásné bílé štěně ,,můj kamarád" řekne. Za bílá kulička seskočila z náruče a začala mě očuchávat ,,voníš" řekla a proměnila se na malou copatou holčičku ,,a ty hrozně roztomilá" řeknu a kleknu si k ní ,,já jsem Akiko" usmála se ,,Akiko" Usmeju se ,,vypadáš jako moje sestřička" řekl jsem a pohladil ji po obličeji.
Alex si odkašlal a já se na nej podíval ukázal ze mám jít za nim sedli jsme si k ohni opodál ,,proč myslíš ze tu jsem" řekl a já se na nej podíval ,,serete to s Kakashim a nechceš aby te někdo našel" řekl jsem a podíval jsem se na nej.
Alex-
,,jasně ze ano, ten kluk ze mě udělal největšího debila před školou" řekl jsem a proměnil se na člověka ,,alfo?" Ozval se Mali kluk ,,copak Arata?" Řeknu naštvaně ,,nechci rušit ale vrátili se špehové" řekl a já se zas proměnil na vlka ,,dovedu tě domu za Kakashim se podívám hned po tom" řeknu a bezim za špehama ,,nějaká novinka?" Zeptám se vlci jen zavrčí a jdou zase dál ,,jdeme" řeknu a vydáme se do města.
#otazka dne: Koukate na Anime a pokud ano tak pres co?#
ČTEŠ
Láska Pod Maskou(Yaoi,Neko)
RandomKakashi- je od malá šikanován klukem jménem Alex. Kakashi je Neko. Je mu 16 a chodí na střední školu. Alex- Kakashio šikanuje už hodně dlouho. Avšak nikdy se ho ani nedotkl. Srdce mu to nedovolilo. Měl ho vždy tajně rád.. Může z tohoto vzniknout lá...