#Fajn ale jen proto že mi je vás líto :D. Hlavně si na to nezvikejte :D#
Alex-
Když jsem se dost u otce vybulel šel jsem spát.
Kakashi-
Šel jsem proběhnout pod vodou a hned jsem šel spát.
Alex-
Ráno jsem vstal normálně. Pak přišla snídaně, oblíknout se a jít do školy.
Kakashi-
Ráno jako každé jiné sklenka mléka převléknout se a jít do školy jako vždy. Trochu jsem se bál co Alex vymyslí.
Alex-
Měl jsem jasný cíl a ten byl získat Kakashio za každou cenu ať to stojí co to stojí! Ale věděl jsem že to sám nezvládnu. Potřebuju pomoct... Ale čí? V tu chvíli jsem dostal nápad! Vím že mě to asi něco bude stát ale pro Kakashio cokoliv!
Kakashi-
Vešel sem do třídy a Alex nikde ,,kde je ten "playboy" třídy" naznačil jsem uvozovky u slova playboy ,,u ajťáka kde jinde" řekl smutně Zak ,,poradím ti s ním nechoď je to hrozný kretén" pronesl jsem a sedl si do své lavice.
Alex-
Když jsem dorazil do školy šel jsem za ajťákem. Zaklepal jsem a čekal na odezvu. Když jsem chtěl odejít otevřeli se dveře ,,ano? Je ahoj Alexi" usmál se Tommy a opřel se o dveře ,,no ahoj.. hele chci pomoct" podíval jsem se na ně s prosebným obličejem ,,poslouchám" nadzvedl obočí ,,pomoz mi dostat zpátky Kakashio" řekl jsem a pohled sklopil k zemi ,,ale to něco bude stát" olízl si horní ret ,,cokoliv jen mi ho pomoz získat zase zpátky" udělal jsem psí oči. On jen přikývl. Zatáhl mě do pracovny ,,ale nejprve.." pousmál se a ruce dál na moje boky ,,ano?" Zamrkal jsem ,,nechci nic jiného než..."
Kakashi-
,,To už spolu nejste?" Přišel Zak ,,hmm" zabručel jsem ,,dobře ti tak" zasmál se a otočil se ,,narozdíl od tebe jsem s ním chodil" zasmál jsem se ,,zalez ty skrčku!" Vykřikl a napřáhl se že mi jednu natáhne ale v tu chvíli mu někdo chytil ruku. ,,Dotkni se ho a je po tobě!"
Alex-
Skousl jsem si spodní ret ,,fajn" pronesl jsem. Pomalu se naše rty přibližovali k sobě když najednou... Se ode mě odtáhl ,,wow" pronesl. Otevřel jsem jedno oko a pak hned druhé ,,co se děje?" Řekl jsem zmateně. On sundal ruce z mých boků a jen se zasmál ,,nečekal jsem že fakt jsi schopný udělat cokoliv jen abys získal někoho koho fakt miluješ" zasmál se. ,,Jak jinak Kakashio miluji a nikdy to nebude jinak!" Pronesl jsem ,,dobře pomůžu ti ale až další hodinu jdi radši do třídy" řekl já jen přikývl a vběhl do třídy.
,,narozdíl ot tebe jsem s ním chodil" zasmál jsem Kakashi ,,zalez ty skrčku!" Vykřikl Zak a chtěl mu jednu natáhnout. Chytil jsem mu ruku a chladným hlasem jsem jen řekl ,,dotkni se ho a je po tobě!" Pomalu jsem mu drtil zápěstí.
Kakashi-
,,Alexi?" Řekl jsem zmateně ,,au Alexi promiň.." zakňučel Zak. Alex ho pustil a Zak si šel sednout. Alex se na mě usmál a odešel do své lavice. Já čuměl jak bageta z tašky..
Alex-
V klidu jsem se posadil. Zrovna zazvonilo na hodinu. Do třídy vešel profesoři ,,milí žáci dneska budeme spojení s druhákama, sesedněte si všichni po dvojicích a co nejlépe do předu." Pronesl profesor.
Kakashi-
Chtěl jsem i když moc nechtěl jít vedle Alexe ale bohužel mě předběhl Zak.. jen sem si povzdechl a sedl si za ně k Emmě ,,neva že jsem si sedl k tobě?" Zeptal jsem se smutně ,,vůbec nevadí" pousmála se ,,dobře" pousmál jsem se.
Alex-
Naštvaně jsem se podíval na Zaka ,,co je?" Řekl zaraženě ,,nic" řekl jsem a pohled stočil k tabuli ,,co ti vadí?" Řekl zdrceně ,,to že existuješ" řekl jsem s nezájmem. On se na mě naštval a já se zasmál ,,jak malí dítě.."
#Opravdu ale poslední za dnešek :D#
ČTEŠ
Láska Pod Maskou(Yaoi,Neko)
De TodoKakashi- je od malá šikanován klukem jménem Alex. Kakashi je Neko. Je mu 16 a chodí na střední školu. Alex- Kakashio šikanuje už hodně dlouho. Avšak nikdy se ho ani nedotkl. Srdce mu to nedovolilo. Měl ho vždy tajně rád.. Může z tohoto vzniknout lá...