지민

9.5K 627 486
                                    


"Merak etme en güzel şekilde ödeyeceğim"

Her an kusabilirim. Daha fazla katlanamadım onların konuşmalarına ve Eunji nin peşinden gittim. En azından Taehyung dan hoşlanmadığımı bilmeli. Ben hoşlanmasam bile sevgilisi var. Amacı ne?

Ona yetişemeden odasına girdi Eunji. Kapısına bi kaç kere vurdum.

"Şey.. Eunji girebilir miyim?" Cevap vermediği için girmek istemedim. Ama bi şeyler söylüyor gibiydi. Duymak için kulağımı kapıya dayadım.

"İstemiyorum... istemiyorum... yapmak istemiyorum.." dediği tek şey bunlardı. Kapıya çarpan şeyle korkup geri çekildim. Sanırım dinlediğimi anladığı için bi şey attı.

"Kimsenin kapısını dinlememelisin." Jimin elleri cebinde gülümseyerek bana yaklaşıyordu.

"Sadece konuşmak istedim" mahçup şekilde kapıya baktım. O haklı. Bu yaptığım doğru değildi.

"O kimseyle konuşmaz"

"Ama içerde biriyle konuşuyor" şaşkınlığımı gizleyemedim. Gerçekten biri var odada.

"Kendi kendine"

"Şizofren mi?"

"Sayılır. şu banka oturalım" koridorun sonunda duran bankı gösterip yürümeye başladı. Konuşması ve hareketleri oldukça kibar. Buraya girecek biri gibi değil.

"Otur." Aramızda mesafe bırakacak şekilde oturup anlatmasını bekledim.

"O her insanın göremeyeceği şeyleri gördüğüne inanıyor"

"Nasıl yani?"

"Ruhani varlıklar. Bilirsin işte. Gelecekten bi şeyler söylediklerini söyleyip bazı insanları uyarıyor."

"Peki gerçekten dedikleri oluyor mu?"

"Bazen oluyor. Ama genellikle olmuyor."

"Anladım" hangi ihtimali seçmeliyim?Taehyung la ne ilgim olabilir ki? Gerçekten anlamıyorum kafam çok karıştı.

"Sen neden burdasın?" Sorusuyla aklımdaki her şeyi bi kenara attım.

"İntihar. Sen?" umursamıyorum nedenini ama bana bunları anlatacak başka biri olacağını sanmıyorum.

"Ben şizofrenim" Jimin?? Şizofren?? her zaman merak etmişimdir. Şizofreni bi insan neler hissediyor ya da nasıl uyum sağlıyorlar çevresine.

"Nasıl bi duygu?"

"Şuan gerçekten yanımda mısın? Yoksa kendi kendime mi konuşuyorum şüphe ediyorum."

"Anladım" başımı sallayıp öne eğdim.

"Burdan hemen çıkmak istiyorsan kurallara uy ve Eunji nin söylediği şeyi dikkate al. Görüşürüz" bi şey söylemek için ağzımı aralamıştım ki o banktan kalkıp gitti. Aklımda oluşan soru işaretleri çoğalmaya başladı ve bunları anlamakta ona ihtiyacım var. Delirmeden önce.

***

Bugün 3. Günüm. Her gün için duvara küçük not yazıyorum. Yasak listesinde bu yoktur umarım.

'3. Gün > her şeyden nefret ediyorum.'

İlaç sırasına girdim nefretle. Benim burda olmamam gerekirdi. Herkes ilacını kendi odasında içemez mi?

Verilen ilacı içip bugünkü ders için resim odasına gittim. 1 saat resim dersi. Herkes eline aldığı kalemle önündeki kağıda resim çizerken ben sadece kağıda bakıyorum. Resim çizmekten nefret ediyorum.

Anhedonia ✘ kthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin