Notka

308 9 0
                                    

Wiem, że nikt nienawidzi notek, ale ta jest dość ważna!

Mój telefon jest w naprawie już od jakiegoś tygodnia.
Dotychczas pisałam tylko na nim, więc na razie sytuacja rozdziałów tak wygląda.
Dzisiaj dodam pewnie jeden, bo mam w zapasie napisane jeszcze z jakieś 10.
Pewnie teraz zastanawiacie się czemu nie mogę pisać np. na komputerze, bądź tablecie.
Otóż:
*nie lubię pisać na tablecie, zaś na komputerze nienawidzę

Rozdziały w tej opowieści pojawiają się i raczej będą się pojawiać regularnie aż do odzyskania telefonu, bądź zakupienia nowego.

Co do reszty książek zapraszam do przeczytania, lecz na nowe rozdziały musicie chwilkę poczekać, gdyż obecnie nie mam żadnego w zanadrzu.

To cud, że w ogóle ta notka powstaje, bo mój tablet strasznie zamula.

Przepraszam za wszystkie opóźnienia, no i w ogóle za wszystko.

Mam też taki pomysł, żeby dedykować rozdziały poszczególnym osobom, które będą regularnie czytać moje opowiadanie, a także zostawiać gwiazdki. Musielibyście pisać jakiś komentarz, który wyrazi wasze uczucia, bądź cokolwiek to będzie. Najlepsze prawdopodobnie będą nagrodzone właśnie dedykacją.
Może się także zdarzyć, że nic się nie będzie działo, a jeśli tak będzie to rozdziały będą po staremu bez dedykacji.

Więc żegnam was z przykrymi wieściami i jednym pocieszeniem.

Jeśli rozumiesz mam nadzieję, że wyrazisz się także w tym poście.
Być może dedykacja będzie twoja.

A rozdział tutaj prawdopodobnie o 22.

Do zobaczenia :*

Messages II C.D. ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz