Author's note
Kao prvo, VOLIM VAS puuuno, ali kao da to vec ne znate <3
I imam jedno pitanje za vas. Da li postoji netko ko pravi covere za jos uvijek neobjavljenje price? Ako ima, molila bih da mi se javi u inbox ili neka napise u komentar, pa cu mu se ja javiti. Hvala unaprijed.
Destiny P.O.V
Shvatam kako mi se oči sklapaju dok nervozno dlanom prolazim kroz svoju kosu. Kašljucanje pored mene, ponovo me vrati u stvarnost. Nasmiješim se, a zatim pogledam u nju. "Alish", uzdahnula sam.
Alisha se veselo nasmiješila, udarajući Liama po ramenu. "Nisam znala da se ti motaš oko moje malene sestrice."
Da li je ovo pravi trenutak kada trebam propasti u zemlju?
Liam se nasmiješio, češući se po kosi. "Pa, može se reći."
Alish se zacerekala, stavljajući ruku na moje rame. Zatim je ponovo vratila pogled na Liama. "Zna li Drake da ste došli?"
Samo mi on nedostaje.
Liam je odmahnuo glavom. "Nisam mu govorio da ću dolaziti. Ali ću otići kasnije do njega", odgovorio je uz iskrivljeni osmijeh.
Alish se nasmiješila, klimajući glavom. Pogledala je u mene. "A ti? Kriješ ovakve stvari svojoj sestri?"
Zakolutala sam očima. "Alish...prestani."
Taman je krenula nešto reći, kada ju je prekinuo zvonki glas iz zvučnika.
"Dragi gosti, za nekoliko trenutaka počinje ono što smo čekali cijelu noć. Borba na život i smrt! Callum Smith iiiiiiii....", masa je počela da tapše rukama sve glasnije i glasnije, "iiiiiii Drake West!" Svi u klubu su počeli da plješću, dok je nekolicina djevojaka počela vrištati i veselo skakutati u mjestu. Stvarno?
Odmahnula sam licem, te dlanovima prekrila uši. Čim sam to uradila, shvatila sam da se masa u klubu počinje stišavati, a zatim je klub ponovo eksplodirao.
Moj pogled odluta do ogromnih vrata koja su vodila u mračni tunel.
Prvi se je pojavio, taj neki, Callum Smith. Primjetila sam kako svi ustaju na noge te sam uradila isto. Propela sam se na prste ne bih li ga bolje vidjela. Na sebi nije imao ništa do obične bijele potkošulje i crnog šorca. Taman kada sam željela pogledati njegovo lice, nepoznata crnokosa djevojka mu je skočila oko vrata, grleći ga. Primjetila sam kako se je dosta djevojaka smrknulo na tu scenu, ponovo izvijajući vratove prema drugim vratima. A tada su se i ona širom otvorila.
YOU ARE READING
Leptirica
RomanceDominantnost. Osamljenost. Crnilo. To vidi Drake kada se pogleda u ogledalo. Sreću. Stidljivost. Ljubav. To vidi Destiny kada se pogleda u ogledalo. Ali, što oni vide kada pogledaju jedno u drugo? Cover by: @cute_but_psycho