»Leptirice.

8.3K 677 153
                                    


Author's note


Jedan malkice opusteniji nastavak, a vec u slijedecem imamo malo napetije i burnije scene... :)

Volim vas, ljepotice






Destiny P.O.V









Osjetila sam kako njegova prsa pored mene podrhtavaju, dok je polahko dolazio do daha. Najednom, njegovo se tijelu ukoči, a zatim me naglo odgurnu od sebe. Rukom je presao preko svoga lica, brišući poslednju suzu koja je blistala na njegovom licu. Nekoliko je puta zatreptao, a zatim vratio svoj hladni pogled na mene.



Ja sam i dalje pognutih ramena stajala, tupo gledajući u njega. Zašto se odjednom ponaša ovako hladno?


Još jednom je prešao dlanom preko svoje kose, a zatim protresao glavom. "Ovo...zaboravi."


Obrve su mi poskočile. "Što da zaboravim, Drake?" Razgovor ili zagrljaj?


Zagledao se u mene, a zatim mi okrenuo leđa. "Sve", procijedio je.


Osjetila sam kako mi se dah zaglavio u plućima, dok mi je srce u grudima počelo tući kao ludo. Ni sama nisam znala zbog čega ovakva rekacija na njegove riječi? Ne kao da sam očekivala nešto drugo.


Protresla sam glavom, a zatim se uspravila. "Znaš da nikome neću reći, zar ne?"


Kada se naše oči susretoše, kao da se njegov pogled ponovo smekša. Nakrivio je glavu u stranu kao da razmišlja, a zatim klimnuo. "Znam."


"Zbog čega si onda ovako reagovao?"upitala sam. Zbog čega ja, dođavola,njega ispitujem sve ove stvari?


Uzdahnuo je, a zatim zabacio glavu unazad. "Jer...jer mi je sve ovo čudno, u redu? Nikada nisam pričao o tome, a onda se pojaviš ti i ja...izlanem se kao poslednja budala."


Koliko god pokušavala da to spriječim, osmijeh je izvio jedan kraj moje usne. Njegove riječi su mi odzvanjale u glavi. Pojaviš se ti.


Shvatio je što radim, a zatim se zagledao u mene i sam se smješkajući. "Što?"


Odmahnula sam glavom, odmičući se za korak.


"Što?" ponovioje i sam se smijšeći.


"Ništa", rekla sam sliježući ramenima. "Samo...sviđa mi se kako si to rekao. Znaš...dok se nisam pojavila ja."

  LeptiricaWhere stories live. Discover now