Author's note
Ljepotice, ostavite vote i poneki usputni... Samo da znam da ste stvarno tu :) Volim Vas <3
Drake P.O.V
Zbunjeno, rastvorila je svoje roze usnice. Trepčući, zagledala se u mene. Najednom, ustala je na noge obrva pogledala u mene. "Kako me nešto takvo možeš pitati?"
Nasmiješio sam se, ustajući za njom."To je sasvim normalno pitanje."
"Ne, nije", procijedila je.
Krenula je da mi se okrene ledjima,međutim, brzim pokretom ruke obuhvatio sam njezinu podlakticu okrečući je prema sebi. "Da li si ikada bila sa muškarcem, Destiny?"ponovio sam.
Nervozno je zatreptala, ruku izvlačeći iz moje. "To se tebe ne tiče", odbrusila je.
Jedva sam uspio da supregnem smijeh,kada sam vidio da su njezini obrazi načisto buknuli. Izgledala je kao bulka. "Nisi, zar ne?"
Zapiljila je pogled prema podu, čineći se kao da će upravo probušiti rupu u njemu. Odjednom, prskosno je podigla bradu gledajući u mene. "Jesam."
Osjetio sam kako mi je osmijeh ispršio sa lica. "Jesi?"
Kiselo se smiješeći, klimnula je glavom. "Da."
Živacna vratu je počeo da mi igra. "Ko je on bio?"
Skrenula je pogled prema prozoru. "To se tebe ne tiče."
Škiljeći, zagledao sam se u nju. "To znači da lažeš."
Naglo, pogledala je u mene, odmahujući glavom. "Dobro!" poviknula je. "Zvao se je...Mike. To je bilo kada sam imala šesnaest godina. Bila sam na jednoj zabavi sa Grace i...desilo se."
Rubovi usana izvili su mi se u osmijeh, su njezini maleni prstići nervozno počeli da vrte pramen duge crne kose. Zubima je nervozno zagrizla donju usnicu, dok joj je glas drhtavo poskakivao. Samo jedno logično objašnjenje bilo je za to.Lagala je.
Ali, zašto to radi? Svaka djevojka koju poznajem da je djevica kao i ona, na sva bi zvona željela da to razglasi. Jebote, pa neke čak vještačkim putem vraćaju svoju nevinost, a ona...? Ponekad mi se učini kao da želi da sama sebe što više ocrni.
Ali, ako to želi...igrat ću njezinu igru.
Klimnuo sam glavom. "Da li je bio dobar?"
Zbunjeno me je pogledala. "Tko?"
STAI LEGGENDO
Leptirica
Storie d'amoreDominantnost. Osamljenost. Crnilo. To vidi Drake kada se pogleda u ogledalo. Sreću. Stidljivost. Ljubav. To vidi Destiny kada se pogleda u ogledalo. Ali, što oni vide kada pogledaju jedno u drugo? Cover by: @cute_but_psycho