~9~

1.9K 115 2
                                    

Pamačiusi kur yra išėjimas patraukiau link ten, tačiau staiga pamačiau kažkiekno galvą apačioje. Lėtai priėjau arčiau ir pamačiau, jog tai Kendall.
-Pasiklydai? - paklausiau ir ji pažiūrėjo į mane.
-Na žinoma, - nusijuokė ji. -Galiu pasiskolint tavo idėją?
-Žinoma, - nusijuokiau ir padėjau Kendall užlipti. Esu tikra, kad mačiau dar kelias merginas, tačiau jos buvo per toli.
Kai su Kendall priėjome išėjimą jau buvo velniškai karšta. Aišku, labirintas nebuvo paskutinė kliūtis. Apačioje, priepat išėjimo buvo gana plati ir įtariu gili upė. Su Kendall susižvalgėm. Kad ir kaip karšta buvo, nei viena nenorėjome plaukti per upę. Staiga pakėliau akis į viršų ir pamačiau storą virvę nutiestą nuo labirinto vidurio iki kažkokio pastato už upės. Kadangi virvė leidosi žemyn, man kilo idėja, tik nebuvau tikra, ar ji pavyks, bet vistiek atsisegiau ir nusimoviau liemenuką (kodėl man juokas ima? Xd) Kendall keistai į mane pažiūrėjo, tačiau tikriausiai suprato, ką darau. Paėmiau rūbelį už vienos šleikutės su viena ranka, permečiau jį per virvę paėmiau kitą šleikutę su kita ranka. Meldžiausi, kad ji nesuplyštų. Giliai įkvėpiau ir atsispyriau kojomis nuo labirinto. Virvė lengvai slydo ir atrodė, kad ji su kažkuo patepta. Turiu pripažinti, buvo linksma. Kai kojomis paliečiau žemę supratau, kad man pavyko. Pasiėmiau liemenėlę, bet jos nebesidėjau ir atsisukusi pamačiau, kad taip pat parskrenda ir Kendall. Kai ji pričiuožė prie manęs abi nusijuokėm, bet tuoj surimtėjom ir pažiūrėjome į pastatą, kuris turėjo gal dešimt durų. Ant kiekvienų buvo kažkas priklijuota. Priėjusios arčiau pamatėme, kad tai sąrašai. Ant pirmųjų durų nebuvo nei vieno pažįstamo vardo. Ant antrųjų buvo Penelopė, toliau Jade ir vėliau Kendall. Apkabinau ją ir ji palinkėjusi sėkmės įėjo pro duris. Priėjau prie sekančių durų, ant jų puikavosi mano ir dar kelių merginų vardai. Nedvėjodama įėjau pro duris. Viduje buvo šviesu, beveik nebuvo baldų, tik sofa ir stalelis ant kurio pamačiau laikrodį. Jis rodė 30:46. Kaip supratau, man liko tie laiko. Už laikrodžio buvo durys, šalia jų raudonas mygtukas, o virš jo lentelė su užrašu "Paspausk kai baygsi". Baygsi? Rimtai? Agentės niekada nepadarytų tokios klaidos netyčia, todėl arba jos tikrina ar mokam rašyti, arba čia spąstai. Antrasis variantas man pasirodė įtikinamesnis, todėl apsižvalgiusi paieškojau kitų durų, tačiau žinoma neradau. Staiga mano akys užkliuvo už didelio įvairiais raštais dekoruoto kilimo, kuris buvo po sofa ir iškart prisiminiau kaip patekome į būstinę. Greitai priėjau prie ir pakėliau. Žinoma, po juo buvo anga ir kiek mačiau laiptai. Atsidususi susiradau pirmą laiptą ir pradėjau lipti. Dar užmečiau akį į laikrodį, kuris rodė 25.42...
Jau kurį laiką leidausi laiptai, kai pagaliau nulipau jais atsidūriau apvalioje aikštėje. Jos pakraščiuose stovėjo žmogystos su ginklais. Vos man ten pasirodžius visi atsuko ginklus į mane, tačiau nešovė. Kitoje aikštės pusėje pamačiau duris, tikriausiai ten man reikia atsidurti. Taip pat pamačiau baltą juostą einančią aplink aikštę, tačiau nuo jos iki kažko panašaus į sieną buvo vietos. Lėtai padėjau koją už linijos ir kelios agentės šovė į ją, tačiau spėjau patraukti. Ir žinoma, tai buvo dažų pistoletas. Taigi, kol esu už linijos, jos į mane nešaudys todėl galiu pamėginti apeiti aikštę palei sieną. Atsargiai padėjau žingsnį į šoną, visos atsisuko į mane, tačiau nieko nedarė. Kai ėjau už vienos iš agenčių ji man šyptelėjo ir atpažinau Olivią. Nusišypsojau jai ir tęsiau savo kelionę. Keletą kartų koja atsidūrė aikštės ribose, tačiau spėdavau pasitraukti. Pagaliau pasiekusi duris pamojau visoms merginoms ir išėjau pro jas. Už durų laukė koridorius ir prisiminusi laiką pradėjau juo bėgti. Sustojau, pamačiusi dar vieną laikrodį ir trejas duris šalia. Laikrodis rodė, kad man liko dvi minutės, todėl greitai peržvelgiau duris. Visos buvo vienodos, ant visų lapeliai. Staiga virš durų pasirodė klausimas. "Ką naudingiausia padaryti su Tomlinson?". Greitai peržvelgiau lapelius. "Permiegoti". Skelbė pirmas. Rimtai? Tai šlykštu. "Nužudyti". Tokiu žodžiu puošėsi antrosios. Ir prarasti visą informaciją? Ačiū ne. "Pabučiuoti". Šios durys man patiko labiausiai. Tai lyg dėmesio nukreipimas, po kurio galima atjungti. Šyptelėjau sau ir įėjau pro duris. Ten pamačiau gal dvidešimt merginų ir kelias agentes. Mane pamačiusi Madison lengviau atsikvėpė ir priėjusi apkabino.
-Žinojau, kad tau pavyks, - nusišypsojo ji.
-Ačiū, - šyptelėjau.
-Žinai, tu labai panaši į Zarą... ji tavimi didžiuotusi, - pasakė ji ir man akyse susikaupė ašaros.
-Dėl tavęs, Zara, - tyliai pasakiau. Pakėlusi galvą pamačiau, kad Madi jau su kažkuo šneka, todėl nuėjau prie stalo, ant kurio mačiau vandens. Vos spėjau atsigerti supypsėjo laikrodis. Pažvelgusi į jį pamačiau nulius.
-Visos, kurios esate šiame kambaryje perėjote trečiąjį išbandymą! - paskelbė kažkuri agentė, - kitoms, deja, nepavyko, - liūdnai ištarė ji ir aš kai ką prisiminusi apsižvalgiau. Ne, tik ne tai...

---------------------------------------------------------
wo-ho, antrą dieną iš eilės po dalį. Laužau savo rekordus xD Taigi, noriu paprašyti nuoširdžios nuomonės (nu jei tingit nerašykit, bet jos man daug reiškia). Ir pasistengsiu kitą kuo greičiau (:
-Myl, LIL69 💖

Dangerous Woman [BAIGTA] ✔Where stories live. Discover now