-Perrie. Perrie Edwards, - pasakiau ir nuleidau ginklą.
-Pala, TA Perrie Edwards? - sutrikęs paklausė jis.
-Kaip manai, kiek merginų su tuo pačiu vardu gyvena šiame miestelyje ir pažįsta tave? - pasakiau ir jis parodė visiems už nugaros stovėjusiems vaikinams nuleisti ginklus. Jie paklausė ir aš staigiai supratau, kad tai tas pats M iš Ari pasakojimo. Tada nušvito mano atmintis ir aš staigiai nutaikiau ginklą į Kendall.*Prisiminimas*
-Taip, aš tai padarysiu, M. - išgirdau Kendall balsą kambaryje ir įėjau į vidų.
-Sveika, su kuo kalbėjai? - paklausiau.
-Su Madi, kažką girdėjai? - abejingai paklausė.
-Ne, tik kad kažką padarysi. O dabar gal einam vakarienės, aš išbadėjusi.
*Prisiminimo pabaiga*-Tu! Tu dirbi jam? - paklausiau ir ji nuleidusi galvą numetė ginklą ant žemės.
-Tu turi teisę pykti ir...
-Ne, Jenner, aš turiu suknistą teisę ištaškyt tavo smegenis ir pati nesuprantu kodėl to nedarau! - surėkiau ir pajaučiau kaip akyse susikaupė ašaros.
-Gerai, užteks... - pradėjo Malik, bet aš jį nutraukiau.
-Supistai užtilk, Malik! - surėkiau ir jis užsičiaupė.
-Jenner, turi dešimt sekundžių dingt iš čia, arba tave iš čia išveš su šautine žaizda galvoje, - pasakiau ir Ken atsiprašančiai šyptelėjusi, tik nesupratau ar man ar Malik išėjo iš mano namo.
-Taigi, Edwards, likai viena, - nusišaipė tas gaidys.
-Taigi, netgi mano "brolis" - sakydama šį žodį parodžiau kabutes, - yra su jumis. - pavarčiau akis. Staiga išgirdau mašinos garsus lauke ir pamačiau, kad Kendall išvažiuoja su mašina, kuria atvykome.
-Labai gražu, - sumurmėjau ir kažuris iš gaidelių tyliai nusijuokė.
-Tylėk, - atsisukau į jį ir jis iškart nutilo.
-Taigi, gal jau galiu kalbėt? - paklausė Malik ir aš atsisėdau ant kėdės.
-Kalbėk.
-Taigi, kai Kendall pasakė, jog atvažiuoja su buvusia Larsson globotine supratau, kad tai gali man padėti. Aišku, nesitikėjau, kad ji omeny turi tave, bet gyvenimas žiaurus, brangute. - tarė Malik ir aš įsitempiau po Zaros pavardės.
-Prie ko čia Zara? - paklausiau ir jis nusišypsojo.
-Eime su manim, parodysiu, - pasakė jis ir ištiesė vieną ranką man, o kitą į rūsio duris. Pavarčiusi akis nuėjau tiesiai į rūsį, o paskui mane Malik, tačiau vienas. Staiga pamačia grotas, kurių anksčiau čia nebuvo, o už jų:
-Zara?! - pribėgau ir prie grotų ir pažiūrėjau į visiškai nusilpusią draugę.
-Ką jai padarei, suknistas asile?! - užsipuoliau jį, tačiau jis suėmė mane už riešų ir apsuko, kad vėl matyčiau Zarą.
-Paliksiu judvi pasikalbėti, turit dešimt minučių, lauksiu viršuje, brangute. - sušnibždėjo man į ausį ir išėjo. Pribėgau prie grotų ir Zara pakėlė galvą.
-Pe... Perrie? - pažiūrėjo į mane ir man veidu nuriedėjo ašara. Staiga atsidarė rūsio durys ir pro jas įėjo Mike.
-Įspūdingos vaišės kalinei! - pranešė ji ir laikiausi, kad jo nenužudyčiau ir tik tada supratau, kad neturiu pistoleto.
-Miklios rankos, Malik! - pašaukiau ir girdėjau, kaip viršuje jis nusijuokia. Pavarčiau akis ir Mike išėjus stebėjau, kai Zara valgo.
-Mieloji, ar tau viskas gerai? - paklausiau ir ji linktelėjusi baigė valgyti.
-Prisiekiu, nužudysiu jį, - sumurmėjau.
-Nežadėk to, ko galbūt negalėsi ištesėti, - šyptelėjo ji.
-Ar jis tave kankino? - paklausiau.
-Na, man tik nutirpo kojos, nes sėdžiu jau gal mėnesį.
-Bet aš vistiek jį nudėsiu.
-Pala, tu šnekėjai su juo taip, lyg pažinotum...
-Na... aš jį ir pažįstu... - pasakiau ir Zara išpūtė akis.
-Iš kur?
-Na, kaip žinai, aš gimiau ir gyvenau šitam mieste, kaip ir Malik. Mūsų mamos buvo geros draugės iki tol, kol maniškė pasigėrė. Bet iki tol mudu buvom tipo draugai. - pavarčiau akis.
-Štai kodėl sakiau, kad nežadėtum to ko negalėsi ištęsėti. Jeigu jis buvo tavo draugas tau bus sunku jam kažką padaryti.
-Šiaip jau su mielu noru būčiau nužudžiusi tą asilą kai buvom vaikai, - pasakiau.
-Auč, brangute, aš viską girdžiu, - pasigirdo jo balsas iš kažkokių šūdų sukabintų ant lubų.
-Spėk kodėl tai sakau, - pavarčiau akis.
-Laikas baigėsi, atsibučiuokit, - pasakė Malik ir aš pažvelgiau į Zarą.
-Prisiekiu, išlaisvinsiu tave, ir tai tikrai galėsiu ištęsėti, - pasakiau ir atsistojusi praėjo pro ant laiptų stovintį Malik. Nustebau, kad name nieko nebebuvo.
-Taigi, ką siūlysi mainais į Zaros laisvę? - paklausiau, kai jis atsisėdo priešais mane.
-O ko tikiesi? - atsakė klausimu į klausimą. Na, kaip nori.
-O ko tu norėtum? - vėl paklausiau ir jis nusišypsojo.
-Ko aš noriu ir ko man reikia yra du skirtingi dalykai.
-Taigi, tu manęs nori, ar tau manęs reikia?
-Geras klausimas. Gal abu? - pažiūrėjo į mane.
-Mmm, gal ne? - šyptelėjau.
-Gerai, tada kad ir kaip sunku būtų pasirinkti, vis dėlto man tavęs reikia.
-Ir ko tau iš manęs reikia?
-Matai, tiek Ariana, tiek Kendall man dirbo ne savo noru. Abi norėjo kai ką išgelbėti, lygiai kaip ir tu. Ir abi man tiesiog teikė informaciją. Viskas ką tau reikės daryti, bus atsakynėti į mano klausimus apie Marlyn ir visą jos šutvę. Ar sutinki? - paklausė ir man išdžiūvo gerklė.---------------------------------------------------------
Bem, Zara iz alaiv! Ką manot apie Kendall ir Zayn? Nuomonių labaj prašauu!! *-*
YOU ARE READING
Dangerous Woman [BAIGTA] ✔
FanfictionPerrie buvo paprasta mergina, išsiskirianti nebent dažnais socialinės darbuotojos apsilankymais. Tačiau paslaptinga mergina pakeitė jos gyvenimą amžiams. 1,2 ir 3 sezonai