*Po 2 mėnesių*
-Kaip tu? - prie manęs priėjo Liam.
-Mano vyrui gresia dvidešimt metų kalėjimo. Sunku pasakyti, - atsidusau.
-Viskas bus gerai, jį paleis, - visi man tai kartojo, tačiau aš turėjau nekokią nuojautą.
Vos teismo procesui prasidėjus mano mintys nukrypo ne ten kur turėtų. Mąsčiau apie ateitį ir apie tai, kaip nuo kelių žmonių sprendimo ji gali pasikeisti. Atsipeikėjau tik tada, kai atėjo mano eilė liudyti.
-Ponia Malik, ar pamenate kur buvote 2015 metų rugpjūčio penkioliktosios naktį? - į mane kreipėsi advokatas atstovaujantis "visuomenę"
-Taip, tą naktį praleidau ligoninėje, - mano balsas kiek trūkinėjo, nors stengiausi atsakyti kuo aiškiau.
-Ar jūsų vyras tą naktį buvo su jumis?
-Nepamenu, man buvo sutrenkta galva, - atsakiau taip, kaip buvo liepęs Liam.
-Ar pažinojote auką? - šis klausimas atsirado netikėtai, jo nebuvo planuose. Tikėjausi, kad kas nors paprieštaraus, kaip filmuose, tačiau visi tylėdami laukė ką atskysiu. Nejučiomis pažvelgiau į Liam ir pastebėjau jo nežymų linktelėjimą.
-Taip, - atsakiau ir mano balsas nuskambėjo geriau nei tikėjausi.
-Iš kur ją pažinojote? - jis vėl paklausė ir atsakymas rodos pats atsirado ant liežuvio.
-Ji vedė savigynos kursus, nesu tikra, kad jie buvo legalūs, tačiau tuo metu man tai nerūpėjo, - iš esmės nemeluodama atsakiau.
-Ar tiesa, kad būdama septyniolikos pabėgote iš namų Kalifornijoje ir apsigyvenote Floridoje? - niekada nemaniau, kad bus šitaip nemalonu kapstytis po praeitį.
-Taip.
-Ar tada ir susipažinote su auka? - sprendžiant iš nuobodžiaujančios teisėjo minos mano tardymas netrukus baigsis, tad sukaupiau visas jėgas ir daviau jam teigiamą atsakymą.
-Ar jūsų nuomone jūsų vyras turėjo motyvą ją nužudyti? - po šio klausimo rodėsi, kad girdėjau kaip Zayn sulaikė kvapą.
-Ne, mes su Marlyn neblogai sutarėme, o po to kai 2013 išvykau gyventi į Majamį su ja nebesusiekiau. Nematau reikalo jam žudyti mano drauges, ypač po dviejų metų nuo mūsų paskutinio susitikimo. - užtikrintai atsakiau ir sprendžiant iš Zayn bei Liam veido išraiškų jiems palengvėjo. Po mano atsakymo mane tardantis vyras akimirką patylėjo ir tuomet atsisuko į teisėją:
-Daugiau klausimų neturiu, - tarė jis ir teisėja leido man grįžti į vietą.
-Puikiai laikeisi, - tyliai pasakė Liam man atsisėdus šalia jo ir Jades. Nieko neatsakiau tik pakėliau galvą. Girdėjau žmones kalbant, bet žodžių esmė nepasiekė mano proto. Vis dar mąsčiau ar nieko nesugadinau.
Nežinau kiek praėjo laiko, tačiau atsipeikėjau, kai kažkas patempė mane už rankos. Staigiai pakėliau galvą ir susidūriau su rudomis Jades akimis.
-Paskelbė pertrauką, jiems reikia patikrinti nuotraukos netikrumo įrodymus, jeigu bus patvirtinta, kad nuotrauka netikra, jie kvies liudyti Gigi ir jeigu ją įtikino tavo kalba tada Zayn bus išteisintas, - išdėstė Jade mums einant iš teismo salės.
-O jei ne? Kas jei tie įrodymai jų neįtikins? - paklausiau pati nežinodama kokio atsakymo tikėjausi.
-Jeigu ne... tada teismo procesas bus atidėtas, o Zayn advokatas nušalintas dėl proceso trukdymo ar kažkas panašaus, - atsiduso Jade.
Praėjo apie dvidešimt minučių kai prie mūsų priėjo Zayn advokatas.
-Na? - iškart paklausė Liam.
-Nuotrauka pripažinta padirbta, tačiau turim problemą, atsirado dar viena liudininkė.
-Ką? Kas? - šito tikrai nesitikėjau.
-Ar kas nors iš jūsų pažįsta Bellą Hadid? - advokatas nužvelgė mūsų veidus, ir manau kad juose puikiai atsispindėjo atsakymas.
-Grįžkit į salę ir tikėkitės geriausio, - patarė Zayn advokatas.
Vos mums susėdus Gigi buvo pakviesta liudyti. Susiradau ją prieš mėnesį, papasakojau kiek žalos man ir mano šeimai pridarė Marlyn, tikiuosi ją tas bent kažkiek paveikė.
-Ar Marlyn nužudymo naktį matėte kaltinamąjį Zayn Malik? - paklausė Zayn advokatas.
-Taip, - atsakė ji.
-Ar matėte jį kartu su Marlyn?
-Taip, mačiau, kaip jis paleidžia kulką jai į pilvą.
-Auka buvo pašauta į nugarą, - ištarė Zayn advokatas ir aš supratau, kad šis žmogus gali išgelbėti mus visus.
-Taip, žinoma, stresas verčia mane pamiršti smulkmenas, - tarė Gigi. Taip, kurgi ne, stresas. Greičiau nemokėjimas meluoti.
-Pažiūrėk į teisėją, ji netiki Gigi liudijimų, - sušnibždėjo Liam ir pastebėjau, kad teisėja rodos tuoj užmigs. Zayn advokatas paklausė Gigi dar kelių nereikšmingų klausimų ir neužilgo teisėja leido abiem sėstis.
-Kviečiama paskutinė liudininkė Bella Hadid, - tarė kitos pusės advokatas ir iš salės galo pakilo Bella. Užtikrintu žingsniu ji nužygiavo prie liudininkų pakylos ir prisiekė sakyti tik tiesą.
-Iš kur pažinojote auką?
-Kartu su kaltinamojo žmona lankiau savigynos kursus, - panašu, kad ji čia buvo visą laiką ir niekas jos nepastebėjo.
-Ar auka gerai sutarė su Perrie Malik?
-O galima aš tiesiog viską papasakosiu be pertraukinėjimų? - paklausė Bella ir visų akys nukrypo į teisėją. Ši linktelėjo ir Bella pradėjo savo pasakojimą:
-Perries gerai nepažinojau, nelabai su ja bendravau, tačiau pažinojau Marlyn. Pradžioje juodvi sutarė tikrai puikiai, tačiau laikui bėgant tai ėmė keistis, nors nesu tikra, kad Perrie tai suprato. Marlyn jaunystėje prarado kūdikį ir likimas lėmė, kad ji nebegalėjo pastoti dar kartą. Ji man sakydavo, kad Perrie primena ją pačią jaunystėje, išskyrus vieną dalyką; Perrie galėjo susilaukti vaikų sukurti šeimą ir būti laiminga. Tas skirtumas lėmė tai, kad Marlyn ėmė pavydėti Perriei, o su pavydu atėjo ir neapykanta. Apie Marlyn turite žinoti vieną dalyką, ji nebuvo sveiko proto, dar paauglystėje jos tėtis buvo įgrūdęs ją į psichiatrinę ligoninę, tačiau jos motina ją iš ten pasiėmė. Šioje situacijoje esu nešališka, nes neblogai sutariau tiek su Perrie tiek su Marlyn, todėl esu beveik šimtu procentų įsitikinusi, kad Marlyn, būdama nesveiko proto nusižudė pati norėdama kaltę suversti Perriei ir šitaip atimti galimybę jai tapti laiminga, - užbaigė Bella ir aš nebegalėjau ištarti žodžio iš nuostabos.
Žinau, kad biški nusišnekėjau (eilinį kartą), bet gal galit sumest kelias nuomones? Man reikia užbaigt istoriją, bet be nuomonių nėra ir noro rašyt 😌
YOU ARE READING
Dangerous Woman [BAIGTA] ✔
FanfictionPerrie buvo paprasta mergina, išsiskirianti nebent dažnais socialinės darbuotojos apsilankymais. Tačiau paslaptinga mergina pakeitė jos gyvenimą amžiams. 1,2 ir 3 sezonai