*Jade's p.o.v*
-Kur jis po velnių? - dar kartą apsižvalgiau, tačiau nieko neradau.
-Paskambink jam, - paliepė Louis ir linktelėjusi išsitraukiau telefoną ir surinkau Harry numerį. Netrukus išgirdau jį skambantį kažkur toli. Nusekiau garsą ir atsiradau kažkokiam skersgatvį pilname šiukšlių ir tuščių butelių, o šalia jų gulėjo leisgyvis Harry. Jis buvo visas kruvinas. Prie jo greitai pribėgo Louis ir Liam ir pakėlę nunešė link mašinos. Jis buvo atsijungęs, todėl nieko negalėjo papasakoti. Louis liepė man sėstis į mašiną ir padėjo Hazzos galvą man ant kelių ir su Liam susėdę į priekį išvažiavo.
-Palauk, kur tu važiuoji? - paklausiau.
-Kaip tai kur, aišku į ligoninę, - Lou stipriau suspaudė vairą.
-Nuveši stipriai sumuštą žmogų į ligoninę? Manai neatsiras tokių kurie pradės klausinėti kas nutiko? Ką jiems pasakysi? Kad mus persekioja išprotėjusi kalė, nes sugriovėme jos slaptą organizaciją skirtą ruošti moteris kovoti prieš vyrus? Po tokio pasakojimo greičiausiai visi atsirastume kalėjime, - pasakiau ir Louis šiek tiek pristabdė.
-Ką siūlai daryt? - paklausė manęs.
-Vežk jį namo, Madi, Zara, Leigh ir Oli patyrusios tokiuose dalykuose, padės jam.
-O jeigu jam vidinis kraujavimas ar kažkas panašaus? - įsiterpė Liam. Rimtai. Neįsivaizduoju kas tai yra ir ką tokiu atveju daryti.
-Pirmiausia sutvarkom išorę, tada surasim kokį patikimą daktarą, kuris jį apžiūrės, - atsiduso Louis ir pasuko link Zayn namų.
-Kažkas laikykit Jesy, - pasakiau lipdama iš mašinos. Leigh ir Olivia nubėgo į namą, o aš atidariau vaikinams duris. Svetainėje merginos laikė Jesy, o Niall ir Zayn jau ruošė stalą, kad būtų patogiau tvarkyti Harry žaizdas. Lou ir Liam paguldė jį ant stalo ir prie jo iškart prisistatė Zara bei Madi. Kendall, Zayn ir Niall palydėjo Jesy į kambarį, kad jai netektų to stebėti.
-Mes su Louis važiuojam apžiūrėti tos vietos, gal ką rasim, - pasakė Liam ir priėjęs prie manęs sujungė mūsų lūpas.
-Būk atsargus, - šyptelėjau.
-Surask gydytoją, - pasakė ir įdavė man į rankas mano telefoną.
-Būtinai, - atsakiau ir jam išėjus nuėjau į kambarį ir surinkau Pezz numerį.-Į pasimatymą renkis juodą suknelę, prezikų mano kambaryje nėra arba aš to nežinau, dėl Liamo mėgstamų dalykų tarkis su Zayn, ką nors praleidau? - pasigirdo jos balsas.
-Akivaizdu kad praleidau aš, apie ką čia kalbi? - nesupratusi paklausiau.
-Tai tu skambini ne dėl jūsų dviejų mėnesių sukaktuvių? - išgirdau kaip netoli Pezz pradėjo cypti virdulys, tačiau kažkas jį išjungė.
-Ne, dabar ne tai svarbiausia, - bandžiau nekreipti dėmesio į tai, kad ji akivaizdžiai ne viena.
-Tai kas? - paklausė ji, o šalia tyliai nuskambėjo vyriškas balsas tik nesupratau ką jis pasakė.
-Kažkas stipriai primušo Harry. Manau tai Marlyn darbas, - atsidusau.
Kurį laiką ji tylėjo, tačiau staiga prabilo:
-Paskambink tam kažkokiam gydytojui Johnson kad jį apžiūrėtų, grįšiu kaip įmanoma greičiau, - pasakė ir numetė ragelį.Greit išėjau iš kambario ir nusileidau į apačią. Pirmiausia pažiūrėjau kaip merginoms sekasi su Harry; jis nebeatrodė taip baisiai, tačiau vis dar buvo be sąmonės. Tada nuėjau į svetainę, kur sėdėjo Zayn, Niall, Kendall ir jau apsiraminusi Jesy.
-Pezz liepė skambinti daktarui Johnson, - pasakiau ir linktelėjo visi išskyrus Zayn. Jis staigiai atsistojo ir priėjo prie manęs.
-Kalbėjai su Perrie? - piktai paklausė. Šūdas.
-Ką? Ne, - bandžiau sugalvoti kokią istoriją, tačiau nelabai gavosi.
-Nemeluok man, - jis piktai surėkė ir pirmą kartą aš iš tiesų jo išsigandau.
-Ji prašė niekam nesakyti, - tyliai pasakiau.
-Duok telefoną, - pasakė ir išplėšė jį man iš rankų. Greit surinko Pezz numerį, tačiau ji neatsiliepė.
-Kodėl ji neatsiliepia? - jis atsisuko į mane.
-Aš tau į Pezz panaši? Iš kur aš žinau! - šįkart susinervinau ir aš. Jis nieko nebesakė, tik nuėjo į savo kambarį su savimi išsinešdamas telefoną. Perrie mane užmuš.
*Perrie's p.o.v*
-Mano draugą sumušė, manau kad tai ji, - pakėliau akis.
-Tau būtina dabar išvažiuoti? - paklausė jis.
-Ne dabar, bet kuo greičiau, - šyptelėjau ir jis priėjo prie manęs.
-Tuomet reikia pasimėgauti akimirkomis kartu, brangute, - jis apkabino mane, o aš jį.
----------------------------------------
Okej, žiauriai atsiprašau, kad taip ilgai nebuvo dalies, bet mano įkvėpimas padarė dingau, bet pagaliau aš prisiverčiau parašyt ✌ so, sumeskit kelias nuomones 🌟
-Myl, LIL69 💖
YOU ARE READING
Dangerous Woman [BAIGTA] ✔
FanfictionPerrie buvo paprasta mergina, išsiskirianti nebent dažnais socialinės darbuotojos apsilankymais. Tačiau paslaptinga mergina pakeitė jos gyvenimą amžiams. 1,2 ir 3 sezonai