~2.22~

1.3K 91 12
                                    

-Na, Kendall sakė, kad tai svarbu, o aš niekad nepagalvojau, kad to nesakiau...

O Jezus Marija, tikiuos čia ne tai apie ką galvoju

-Tai va...

Tylėk tik

-Aš tave myliu

O dabar tai jau viskas

Tuo metu pajutau, kad vėl galiu justi savo kūną, todėl staigiai atsimerkiau, o Zayn susirūpinusiu žvilgsniu pažiūrėjo į mane.

-Pezz, kaip tu?

-Tu idiotas, - pabandžiau atsisėsti, tačiau apsvaigo galva ir man vėl teko gultis.

-Kas? - jis nesupratęs pažiūrėjo į mane.

-Artu suvoki ką tu ką tik pasakei? Ir po velnių padėk man atsisėsti, - aš jau nervinausi.

-Tu girdėjai, - atsiduso jis pasodinęs mane.

-Ne, aš tik fantazuoju, - pati nesupratau ko taip nervinausi.

-Aš maniau, kad abu jaučiam tą patį, bet jeigu ne, tuomet manau man geriau išeiti, - Zayn atsistojo ir pasuko link durų. Šaunuolė, Pezz.

-Aš ne dėl to, - atsidusau.

-Tai dėl ko? - jis atsisuko į mane.

-Supranti... Tai viską keičia.. tarsi perkelia santykiu į kitą lygį ir aš nesu tikra ar esu tam pasiruošusi, - pažiūrėjau į Zayn.

-Kodėl manai, kad nesi tam pasirengusi? - jis vėl grįžo prie lovos.

-Nežinau, neįsivaizduoju, - rankomis užsidengiau veidą.

-Jeigu nežinai, galbūt vis dėl to esi tam pasiruošusi, - jis paėmė mano ranką ir aš supratau, kad galbūt jis teisus.

-Manau tu teisus, - atsidusau.

-Tai nieko nenori man pasakyti? - Zayn pakėlė antakį atsisukdamas į mane.

-Aš irgi tave myliu, - nusišypsojau. Jis padarė tą patį ir mane pabučiavo.

-Gerai, o dabar kviesk visus čia, man reikia su jais pasikalbėti, - pasakiau po bučinio ir Zy linktelėjęs nubėgo į koridorių ir netrukus grįžo, tik nesu chebra, o su gydytoju.

-Labas rytas, panele Edwards, kaip jaučiatės? - jis priėjo prie manęs ir pašvietė man į akis.

-Neblogai, -greit atsakiau, nes norėjau kad jis kuo greičiau dingtų.

-Puiku.. - jis dar kažką pažiūrinėjo ir linktelėjo. -Dabar paprašysiu ilsėtis ir nesinervinti, - pasakė gydytojas ir dingo už durų. Kaip tik tuo metu į palatą įėjo visi, net Liam su Louis, nors jie buvo su ligoninės rūbais.

-Ar tu bent suvoki kaip mus visus išgąsdinai? - pasakė Jade vos įėjusi į patalpą.

-Nusiraminkit, Marlyn negyva, Pezz viskas gerai, ko dar norit? - Louis atsisėdo ant mano lovos, o šalia jo ir Liam.

-Rimtai, ji čia tipo mūsų didvyrė, - Niall pavaizdavo supermeną ir visi nusijuokėm. Visi išskyrus Jade ir Jesy.

-Geraai, mergaičių pokalbiai, - pažiūrėjau į vaikinus ir jie nieko nesakę išėjo iš palatos.

-Pasakokit, - atsisukau į Jadesy.

-Nėra ką pasakoti, - Jesy atsistojo ir ruošėsi eiti link durų.

-Anuka grįžk čia, - griežtai pasakiau ir jis atsidususi atėjo prie mano lovos.

-Pasakok, - Kendall pasodino ją ant lovos šalia manęs.

-Klausykit, aš suprantu, kad jūs norit man padėti ir taip toliau, bet aš tikrai nenoriu apie tai kalbėti.

-Jade..? - atsisukau į ją.

-Ne mano paslaptis, ne aš turiu sakyt, - Jade papurtė galvą todėl visos vėl atsisukom į Jesy.

-Jesy, nagi. Juk žinai kad gali mumis visomis pasitikėti, - Zara priėjo arčiau jos.

-Nei vienas kurio nėra šiam kambarį apie tai nesužinos, - pridūrė Madi ir visos pritarėm.

-Na gerai, - atsiduso Jesy ir nepatogiai pasimuistė. -Man atrodo, kad aš nėščia, - ji tai pasakė taip, tarsi tai būtų nelaimė.

-Bet... kaip? - Kendall priėjo arčiau.

-Esu tikra, kad įprastu būdu, - prisislinkau arčiau Jesy.

-Turiu omeny, kad Harry pastarąsias kelias savaites nelabai tinkamas gaminti vaikus, - Ken sumosikavo rankomis.

-Manau, kad tai nutiko prieš tai kai jį sumušo, - Jesy nekaltai pažiūrėjo į mane.

-Mano vonioje?!?! - pasakiau kiek per garsiai ir visos puolė mane tildyti.

-Atleisk, aš to neplanavau, - Jesy patrūkčiojo pečiais.

-Kada žadi pranešti Harriui? - stovėdama netoli durų paklausė Olivia.

-Nežinau... aš bijau, kad jis tam nepasiruošęs, - tarė Jesy susiėmusi už galvos.

-Jes, jis tave myli, tu myli jį, o mes jums padėsim, - Jade paėmė jos ranką, o aš, Zara ir Ken pasekėme jos pavyzdžiu.

-Brangioji, viskas bus gerai, todėl čiuožk iš čia ir pranešk jam, - Zara pastatė Jesy ant kojų ir išstūmė pro duris.

Kelias minutes visos sėdėjome tyliai, tačiau tada koridoriuje pasigirdo laimės ir palaikymo šūksniai. Apžvelgiau merginas. Bent viena iš mūsų šimtu procentu laiminga...

Nieko nesakykit, aš pati žinau kad belekaip nusišeku

Dangerous Woman [BAIGTA] ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora