-Niekada nemaniau, kad ji tokia jauna, - į kambarį įvirto Zara, o Kendall su Madison nusijuokė.
-Taigi, ir aš taip pamaniau, - sumurmėjau.
-Perrie! - staiga prisiminė Zara ir priėjusi atsisėdo prie manęs.
-Ar jos žino kur aš buvau? - tyliai paklausė ir aš linktelėjau.
-Ką tu jam pažadėjai? - paklausė jau garsiai.
-Kad... kad jam dirbsiu, - pasakiau ir nuleidau galvą. Zara atsiduso.
-Marlyn man pasiūlė atostogas, na kaip poilsį po to ką man teko patirti, bet kai čia vyksta tokie dalykai...
-Zara, jeigu tau jų reikia būtinai pasinaudok proga ir nesirūpink, mums viskas bus gerai... - pasakiau.
-Mums?
-Aš irgi jam dirbu, ne savo noru aišku, - tyliai pasakė Kendall ir nuleido galvą. Zara atsistojo:
-Tokiu atveju Madi viena nesusitvarkys, nes jūs dvi... gerai, ką nors sugalvosiu, o dabar marš miegot, rytoj svarbi diena! - pasakė ir mes su Kendall nusijuokusios išlydėjom merginas.Mane pažadino skambantis telefonas. Paėmiau jį ir pamačiau didžiąją M. Giliai įkvėpiau ir paspaudžiau žalią mygtuką:
-Girdėjau, kad šiandien įšventinimas, - pasigirdo balsas, nuo kurio mane supykino.
-Labas rytas ir tau, - nusižiovavau.
-Mes planuojam mini ataką, na kaip įspėjimą, kad mes vis dar jų nepamiršom, ir man reikia, kad tavęs ten nebūtų, - pranešė.
-O kaip Kendall? - paklausiau ir ji pažiūrėjo į mane.
-Kam ji rūpi, ji skleidė neteisingą informaciją ir...
-Malik, - sušnypščiau ir Kendall išsigandusi į mane pažiūrėjo. "Tau šakės" vien lūpomis ištarė.
-Tylėk Edwards, niekas nelies tos tavo Jenner.
-Ir Madison, Zaros bei Olivijos - pasakiau ir jis suirzo.
-Ne per daug nori?
-Na tuomet ir aš ten būsiu, - patrūkčiojau pečiais.
-Gerai, Jenner, Larsson, Madison ir Olivia. Bet jeigu pamatysiu tave ten, liepsiu ištaškyti jas visas.
-Kodėl nenori, kad ten būčiau? - paklausiau lipdama iš lovos.
-Kadangi Jenner negalima pasitikėti, man reikia naujo informacijos šaltinio, - atsakė, -prisimink, tavęs ten neturi būti, susiskambinsim, - pridūrė ir numetė ragelį. Tuo metu į kambarį įėjo Zara ir Madison.
-Pasiruošusios šiandienai? - paklausė Madi.
-Tiesą sakant iškilo šiokių tokių nesklandumų, - pasakiau ir visos atsisuko į mane.
-Malik sakė, kad planuoja mini ataką. Manęs ten neturi būti. Ir niekas nelies jūsų bei Olivios, - pasakiau ir Zara atsisėdo.
-Bet jeigu tavęs vienintelės ten nebus, visas įtarimas kris ant tavęs, - pasakė Kendall.
-Na, aš planuoju kažką panašaus į nualpimą, - patrūkčiojau pečiais.
-Taigi tu atrodai labai laiminga dėl šio vakaro, tada susiruoši ir eini link salės, tačiau tau pasidaro silpna, tu nualpsti ir nedalyvauji visam šitam šūde, - pasitikslino Zara ir aš linktelėjau.
-Gerai, - atsiduso Madi, -dabar judvi eikit papusryčiauti ir abi atrodykit labai laimingos...-Nekenčiu vaidinti laimingos, kai norisi visiems išrėkti, kad esu išdavikė, - atsidusau, kai jau buvome kambaryje.
-Dabar žinai kaip jaučiausi visus šiuos mėnesius, - tarė Kendall. Tuo metu suskambo telefonas ir aš net nežiūrėdama į skambintojo vardą atsiliepiau:
-Na, ką sugalvojai šiam vakarui?
-Aš tau parašysiu prieš išeidama iš kambario, tu palauksi penkias minutes, per tą laiką aš apsimesiu, kad nualpau ir kol mane gabens į kambarį, jūs darysit tai ką turit daryt, - pasakiau ir atsidusau.
-Neblogai, - atsakė, -Lauksiu žinutės, mažute, -baigė pokalbį Malik ir aš vos neapsivėmiau.
-Na kaip? - paklausė Ken.
-Jis sutinka, tik aš bijau, kad jis išžudys per daug žmonių, - pasakiau ir nuleidau galvą.
-Tu gali jo paprašyti, kad pasistengtų kuo mažiau, - pasakė Kendall ir aš pažiūrėjau į ją.
-Rimtai manai, kad jis taip lengvai pasiduos? - pakėliau antakį.
-Šiandien tu jam statei sąlygas ir tu vis dar gyva. Bet kas kitas jau seniai gulėtų po žeme, bet ne tu. Galbūt jis vis dar prisimena tuos laikus, kai judu buvot draugai, - patrūkčiojo pečiais, bet man į galvą atėjo įvykis jo mašinoje. Lyg perskaičiusi mano mintis ji greit atsirado prie manęs:
-Ar judu... na, supranti? - tyliai paklausė.
-Tai buvo tik bučinys, nes man reikėjo paimti iš jo raktus, - patrūkčiojau pečiais.
-Tu jam patinki, - padarė išvadą Kendall.
-Manai? - prunkštelėjau ir ji linktelėjo.*Zayn*
-Ji tau patinka, - pasakė Liam ir aš pakėliau antakį.
-Tau gal su galva negerai? - paklausiau ir jis prunkštelėjo.
-Tu žinoma to nepripažinsi, bet pats tai žinai.
-Nepatinka ji man, - sumurmėjau.
-Bet tau patiko tai ką ji padarė mašinoj?
-Na taip, bet... - pradėjau bet jis mane nutraukė.
-Ji tau patinka, kad ir kaip tai neigsi, nuo to niekas nepasikeis. Juk šiandien nenori, kad ji ten būtų, ne dėlto, kad ji tavo šaltinis, o dėl to, nes bijai, kad kažkas ją sužeis. - padarė išvadą Payne ir aš susimąsčiau.
-Ne, man ji nepatinka, - užtikrintai pasakiau ir atsistojau.
-Kaip pasakysi, - pakėlė rankas Liam.*Perrie*
-Pezz, tu jau susiruošus? - paklausė Zara įėjusi į kambarį.
-Labai laukiu šio vakaro, - linksmai pasakiau, kai pamačiau pro kambarį einančią agentę.
-Aš irgi, - pasakė Zara ir uždarė duris, -pasiruošusi? - tyliai paklausė ir aš linktelėjau. Zara priėjusi mane apkabino.
-Viskas bus gerai, - tyliai pasakė.
-Aš bijau dėl jūsų, - sumurmėjau.
-Mums viskas bus gerai, mes ne tokios skystos, - pasakė Madison ir mes su Kendall nusijuokėm.
-Pažadėkit, kad labai su jais nesirausit, - pasakiau ir visos linktelėjo.
-Reikia kažkaip įspėti Olivią. Kol tavęs nebuvo, - atsisukau į Zarą, -ji man daug padėjo. - pasakiau ir Zara linktelėjo.
-Viskas bus gerai, - pakartojo ir tada į kambarį įėjo baisioji boba.
-Laikas eiti, - šaltai pasakė ir aš išsiunčiau jau seniai parašytą žinutę Zayn. Tada atsistojau ir mes visos išėjom pro duris. Prasideda...-------------------------------------------------------
Nelabai įdomi dalis, bet ką padarysi 👌 labai prašau nuomonių ✌
-Myl, LIL69 💖
YOU ARE READING
Dangerous Woman [BAIGTA] ✔
FanfictionPerrie buvo paprasta mergina, išsiskirianti nebent dažnais socialinės darbuotojos apsilankymais. Tačiau paslaptinga mergina pakeitė jos gyvenimą amžiams. 1,2 ir 3 sezonai