-Bet aš čia ne dėl jų, - pasakiau ir Ken pakėlė susidomėjusias akis.
-Tai dėl ko?
-Manau... manau, kad pradedu įsimylėti Zayn.
-Tu ką? - išpūtė akis Kendall.
-Žinau...
-Jis laikė pagrobtą tavo draugę, vertė tave jam dirbti! Kaip gali jį įsimylėti?! - susinervino Ken.
-Taip ir žinojau, kad šnekėtis su tavim nėra gerai! - suklykiau ir trenkusi durimis palikau jos kambarį. Nusileidusi laiptais ėjau prie durų, bet mane sustapdė Zayn:
-Wouu, kur susiruošei? - paklausė.
-Pasivaikščiot, ginklą turiu, nieko man nenutiks, - greitai atsakiau ir vėl ėjau prie durų, tačiau Zayn paėmė mane už riešo ir atsuko į save:
-Kas nutiko? - paklausė ir aš giliai įkvėpusi nusišypsojau:
-Nieko. Man tiesiog reikia pabūti vienai, - atsakiau ir jis paleido mano ranką, o aš išlėkiau pro duris.
Gerą valandą praklaidžiojau gatvėmis, kol supratau, jog pasiklydau. Šaunuolė, Pezz, naktį pasiklydai nežinomam dideliam mieste, kuriame klaidžioja žudikė maniakė, galimai sumąsčiusi milijoną planų kaip tave nužudyti. Tai visiškai nepavojinga. Atsidususi atsisėdau ant šaligatvio ir galvojau kaip grįžti į Zayn namus, tačiau staiga mane apakino mašinos žibintai. Patraukiau kojas, kad mašina galėtų pravažiuoti, tačiau ji sustojo prie manęs.
-Reikia pavežti? - paklausė vairuotojas ir aš nusišypsojusi įlipau į mašiną šalia Zayn.
-Kaip sužinojai kur aš? - paklausiau.
-Na... kaip ir tave sekiau? - nekaltai atsakė jis ir aš pavarčiau akis.
-Kas tave taip sunervino? - paklausė Zy ir aš nusukau akis.
-Niekas, - greit sumurmėjau.
-Na, kad ir kas tai padarė, ta šiukšlinė kurią nuvertei dėl to nekalta, - pasakė Zayn ir mes abu nusijuokėm. Net nepastebėjau kaip atsiradome prie jo namų. Nei vienas daugiau nekalbėjome tiesiog nuėjome į kambarį.
-Aš einu į dušą. Ar gali patikrint kaip mano mama? - paprašė Zayn ir aš linktelėjusi nuėjau prie jo mamos kambario. Pabeldžiau į duris ir išgirdau balsą kviečiantį užeiti. Zayn mama jau gulėjo lovoje.
-Kaip jūs? - paklausiau.
-Sunkoka tai suvokti, bet ištversiu, - šyptelėjo ji.
-Manau jums reikia pamiegoti.
-Aš jau išgėriau tabletę, greit užmigsiu, - atsakė ji.
-Tuomet labanakt, - pasakiau ir nuėjau link durų.
-Perrie, - atsisukau į Zayn mamą, -jam pasisekė, kad tave turi, - pasakė ir aš šyptelėjusi palikau jos kambarį ir grįžau į saviškį. Netrukus iš vonios išėjo Zayn.
-Jai viskas gerai, - pasakiau eidama į vonią, tačiau kai turėjome prasilenkti abu sustojome ir žiūrėjome vienas kitam į akis, kol Zayn įsisiurbė man į lūpas. Atsakiau jam ir mes pradėjom eiti iki tol, kol pajaučiau, kad stoviu prie lovos. Jis mane į ją pastūmė ir aš nugara pajutau minkštą paviršių. Tuoj pat Zayn užlipo ant manęs visiškai negalvodamas apie tai, kad šiame name be mūsų yra dar penki žmonės ir mes tai padarėm. Vėl. Tik šįkart abu buvome blaivūs. Tai darosi rimta.Prabudau dėl saulės šviečiančios man į veidą. Zayn ačiū Dievui nebebuvo, tik dėžė ant lovos. Paėmiau ją ir atidariau, ten buvo raštelis:
Tikiu, kad atrodysi nuostabiai. -Z
Ir juoda suknelė, kuri buvo nepakartojama. Tai tikriausiai šiam vakarui. Įdėjau suknelę ir raštelį atgal į dėžę ir susisukusi į antklodę išlipau iš lovos. Apsirengusi nusileidau į apačią, kur jau pusryčiavo visi, išskyrus Zayn mamą, kuri kai supratau pagal uždarytas duris vis dar miegojo.
-Labas rytas, - pasakiau atsisėsdama ir Jade priskreto prie manęs.
-Gerklės neskauda? - paklausė.
-Ką? - pakėliau antakį.
-Nagi, sienos čia beveik poperinės, - pavartė akis ji ir išgirdau kaip Zayn paspringo, o aš užsidengiau veidą rankomis.
-Smulkmenų neprašau, - iškėlė rankas ji. Girdėjau kaip Niall su Liam žvengia ir jutau Kendall deginantį žvilgsnį. Pakėliau akis į ją.
-Kas? - paklausiau.
-Nieko. Tik supranti, kai kas nors laiko pagrobęs tavo geriausią draugę, tu paprastai su tuo žmogum nesidulkini, bet atrodo tau tai negalioja, - pavartė akis Ken ir aš susinervinusi numečiau šakutę į lėkštę ir atsistojusi grįžau į kambarį. Po kelių minučių į jį įėjo Jade.
-Kendall pasikarščiavo... kad būtum mačius Zayn veidą. Jis atrodė taip, lyg nusuktų galvas visiems, kas tave nuliūdins, - pasakė ji ir mes abi nusijuokėm.
-Ką jis sakė? - paklausiau.
-Sakė, kad atsiprašo, bet tada dar nežinojo, kad...
-Jade. - ją nutraukė Zayn stovintis tarpduryje.
-Taip, tiesa, atleisk, - šyptelėjo ji ir greitai išėjo iš kambario, o į jos vietą atėjo Zy.
-Kodėl Kendall taip supyko? - paklausė jis.
-Nežinau, - atsidusau nusprendusi praleisti tą dalį, kurioje pasakau, kad ji nepritaria, tam, kad jis man patinka.
-Viskas bus gerai, - jis pasakė ir mane apkabino. Nebuvo taip, kad kūnu perbėgtų elektra ar kažkas panašaus, nes jo glėbyje jaučiausi tiesiog saugi. Staiga kažkas atsikrenkštė ir mudu su Zayn atsitraukėm vienas nuo kito.
-Atleiskit, kad trukdau, bet šiandien mes einam į renginį, kuriam privalom atrodyti gražiai. Plius, atvyko Jesy ir Harry, - pasakė Jade ir aš nieko nelaukusi nubėgau laiptais žemyn, kur jau stovėjo Jesy, todėl puoliau jai į glėbį.
-Pasiilgau tavęs, blondine, - pasakė ji ir aš pavarčiau akis.
-Aš irgi.
-Užteks glėbesčiuotis, laikas makiažui! - laiminga pasakė Jade ir nusitempė mus abi į savo kambarį, prie kurio kalbėjosi Liam ir Zayn. Atsisukau į Zy ir vien lūpomis pasakiau "Gelbėk mane" bet jis tik patrūkčiojo pečiais ir su Liam nuėjo į apačią. Gerai, kątik mirė paskutinė viltis, kad Jade nepadarys iš manęs savo makiažo eksperimentų auka...
YOU ARE READING
Dangerous Woman [BAIGTA] ✔
FanfictionPerrie buvo paprasta mergina, išsiskirianti nebent dažnais socialinės darbuotojos apsilankymais. Tačiau paslaptinga mergina pakeitė jos gyvenimą amžiams. 1,2 ir 3 sezonai