~2.9~

1.5K 98 12
                                    

Paskaitykit ir apačioj :>>

-Važiuoju kartu, - užtikrintai pasakiau ir pajudėjau link durų tačiau Louis mane sustabdė.
-Zayn mus nužudys.
-Kam rūpi Zayn nuomonė? - pavarčiau akis ir nuėjau prie durų, tik šį kartą niekas manęs nebestabdė.

-Koks planas? - paklausiau važiuojant link kažkokio namo.
-Lauksim jos prie namų. Su ja bus daug pakalikių, jomis pasirūpinsime mes. Tau, Jesy ir Harry reikės nupilti Marlyn, - atsakė Louis ir aš linktelėjau.
-Zayn dabar tikriausiai raunasi plaukus, - atsiduso Harry.
-Nieko, nenumirs, - pavarčiau akis.
-Jeigu tau kažkas nutiks mirsim mes visi, - Harry.
-Nieko man nenutiks, - jau garsiau pasakiau ir Harry nieko nebesakė.
-Atvažiavom, - pasakė Louis ir aš apsižvalgiau. Stovėjome vidury miško ir aplink nesimatė nei vieno pastato.
-Ką mes čia veikiam? - pakėliau antakį.
-Toliau eisim pėsčiomis, gali likti čia jeigu nori - paprastai pasakė Louis ir išlipo iš mašinos, Harry bei Jesy padarė tą patį, todėl man neliko nieko kito kaip tik palikti šiltą mašiną ir eiti su jais. Netrukus privažiavo dar viena mašina ir iš jos išlipo Niall, Kendall, Olivia ir Zara.
-Kur kiti? - paklausiau.
-O tu neturėtum sėdėt su Zayn? - pakėlė antakį Niall.
-Marlyn nužudė mano brolį, tikrai nesedėsiu su Zayn, - pavarčiau akis.
-Kiti privažiuos iš kitos pusės, einam, - pasakė Louis ir pradėjo eiti gilyn į mišką ir visi nusekėm paskui jį. Staiga suskambo mano telefonas ir aš greitai jį išsitraukiau. Pamačiusi kas skambina susiraukiau, bet atsiliepiau.
-Jeigu tu išvažiavai su jais, prisiekiu užmušiu Louis, - iškart pasakė Zayn.
-Jis bandė mane sustabdyti, - atsidusau.
-Kur jūs? Aš atvažiuoju.
-Niekur tu nevažiuoji. Su savo koja tik trugdysi mums visiems, nieko mums nenutiks, sedėk ir lauk, - sumaliau viską į vieną sakinį ir iškart padėjau ragelį bei išjungiau telefoną. Parvažiavus jis mane nužudys, bet čia jau tolimesnė problema.
-Zayn? - paklausė Louis lyg dar nebūtų aišku.
-Taip, sakė nudės tave, - patrūkčiojau pečiais ir jis susiraukė.
-Gerai, užteks čia nusišnekėt, Harry, pasiimk Jesy bei Pezz ir eikit kuo arčiau jos mašinos. Planą žinot, - suvadovavo Niall ir Harry linktelėjęs pradėjo eiti ten kur jam buvo pasakyta, o mes su Jesy sekėm iš paskos. Netrukus atsiradome prie kažkokios smėlio krūvos ir ji buvo tikrai nemaža, kaip ir namas, šalia kurio ji buvo. Harry liepė mums su Jesy tūptis ir stebėti aplinką, o pats kažkur nuėjo.
-Turi pistoletą? - tyliai paklausė Jesy ir aš linktelėjusi jį išsitraukiau bei užtaisiau. Staiga iš namo išėjo kelios Marlyn pakalikės. Jos neskubėdamos apsižavlgė, apėjo aplink namą ir tada parodė kažkam, kad švaru ar kažkas tokio. Tuomet iš namo išėjo ji. Vos jai uždarius ir užrakinus namo duris pasigirdo šūviai, kelios Marlyn kalaitės krito negyvos. Dabar buvo mano eilė, tačiau vos nutaikius šautuvą į Marlyn man prasidėjo kažkoks priepolis ar panašiai, žodžiu pradėjo sumautai stipriai drebėti rankos ir aš negalėjau nusitaikyti. Apsižvalgiau, tačiau nei Jesy, nei Harry čia nebuvo. Mačiau kaip Louis susirūpinęs žiūri į mane, tačiau aš nieko negalėjau padaryti. Lygiai taip pat kaip ir jis. Iš savo vietos Marlyn jis net nekliūdytų, o jeigu norėtų atsirasti arčiau manęs, milžiniška tikimybė, kad jį nupiltų. Visi supratome, kad nieko nebepadarysim, todėl visi greit susirinkom daiktus ir dingom iš ten. Bėgant mišku iš kažkur išdygo Jesy su Harry.
-Kur po velnių jūs buvot?! - užrėkiau.
-Am... papsakosiu vėliau, - nuleido galvą Jesy. Netrukus atsidūrėme prie mašinų, greit į jas susėdome ir išlėkėm.
-Kodėl jūsų ten nebuvo?! - užrėkė jau Louis.
-Nerėk, - raminau jį, nors ir pati buvau susinervinusi.
-Gi viskas aišku čia su jais. Dauginosi vidury miško, - atsiduso Jade ir Jesy bei Harry nuleido galvas kaip nusikaltę šunyčiai.
-Jūs rimtai? Negalėjot susirast tinkamesnio laiko? - atsisukau į juos.
-Viskas, dabar nieko nebepakeisim, - Louis.
-Bent nei vienam nieko nenutiko, - Jade.
-Iš vis, nuo kada judu kartu? - pakėliau antakį.
-Alio, mes vieni praleidom tris mėnesius, - Harry.
-Pezz, paskambink Zayn, - akivaizdžiai temą nukreipinėjo Jesy. Atsidusau ir įsijungiau telefoną. Net nežiūrėjau kiek jo skambučių praleidau ir tiesiog perskambinau.
-Tau viskas gerai? - po pirmo pyptelėjimo atsiliepė Zayn.
-Taip, tik... - norėjau jam papasakoti apie nesėkmę, bet jis mane nutraukė.
-Kai grįši - tu ir Tomlinson mirę, - tepasakė ir padėjo ragelį.
-Ką sakė? - paklausė Louis.
-Mums šakės, - atsidusau. Staiga kažkas parašė Jadei.
-Kas rašo? - paklausiau.
-Tai... am Liam, - greit atsakė ji.
-Tu išraudai tai reiškia, kad tu arba meluoji, arba jis parašė kažką labai nešvankaus, - padarė išvadą Jesy.
-Galiu lažintis, kad antras variantas, - nusijuokė Louis, o su juo ir visi kiti. Išskyrus Jade aišku.
-Ha ha ha kaip juokinga, - pavartė akis ji, kas privertė mus juoktis dar labiau. Netrukus privažiavome Zayn namus.
-Mes einam mirčiai į rankas, žinojai? - Louis pažiūrėjo į mane.
-Man jis nieko nepadarys. O ant tavo kapo atnešiu gėlių, - patrūkčiojau pečiais ir išlipau iš mašinos. Laukiau, kad išliptų ir kiti, tačiau Lou staigiai uždarė mano dureles ir visi keturi išvažiavo, palikę mane vieną kieme. Kas per šūdas?

----------------------------------------
Okej, yra keli dalykai;
1. Dėkokit Virgita12 už šios dalies idėją xd
2. Man vis dar skauda akį, so nepažadu, kad dalis bus greit, nors pasistengsiu.
3. Man reik jūsų patarimo. Man sunkiai išeina prirašyt tuos 800 žodžių vienoj daly, kaip išeidavo seniau (senatvė tikriausiai) todėl nebežinau kaip daryt;
Ar rašyt tokio pat ilgumo dalis, bet jų automatiškai bus mažiau;
Ar rašyt kiek trumpesnes dalis, bet jų būtų daugiau.
Tai rašykit į komentarus ten pirmas arba antras variantas ir žodžiu baj xd
-Myl, LIL69 💖

Dangerous Woman [BAIGTA] ✔Where stories live. Discover now