-Noriu nuvažiuoti namo, persirengti, - tariau.
-Viena tu niekur nevažiuosi, - pasakė Liam.
-Gerai, Leigh, Niall, Kendall ir Louis, jums patikiu saugoti Zayn. Zara, Jade, Liam ir Jesy, jūs su manim, - paskirsčiau ir kai visi su tuo sutiko pajudėjau iš ligoninės.
-Važiuok pas Dave, - liepiau Liam vos mums išvažiavus iš ligoninės stovėjimo aikštelės.
-Ko..?
-Tiesiog važiuok, - tariau. Jis keistai į mane pažiūrėjo, tačiau vis tiek pasuko link Dave namų.
-Ką užfiksavo ligoninės kameros? - paklausiau.
-Nieko, jos buvo išjungtos, - atsiduso Jesy.
-Tarp kitko, kur tu buvai? - Liam atsisuko į mane.
-Šitą papasakosiu pas Dave, - tariau ir niekas nieko nebeklausinėjo.
****
Dave atrodė kiek sumišęs, kai pamatė mus prie savo durų, tačiau nieko neklausinėdamas įleido į vidų. Kai Liam papasakojo jam apie Madi jis atrodė labai liūdnas, o tai tik patvirtino mano spėliones.
-Pezz, tai kur tu buvai? - paklausė Dave, kai Zara pasakė, kad aš eilinį kartą buvau pabėgusi.
-Dar pirmą dieną po avarijos mane aplankė Bella, - pradėjau pasakoti. Jesy jau žiojosi kažko klausti, tačiau nutildžiau ją pratęsdama pasakojimą. -Ji liepė man nemaišyti draugų su priešais, - linktelėjau į Dave, -ir priešų su draugais. Tada nesupratau ką ji turi omeny, tačiau kai šiandien tvarkiausi palatą radau psichiatrinės ligoninės lankstinuką, kuris buvo nuo Bellos. Pabėgau iš ligoninės ir nuvažiavau tenai. - trumpam nutilau.
-Nuvažiavai ten, ir? - Zara paragino mane pasakoti toliau.
-Ir išsiaiškinau, kad Marlyn gyva, - tariau ir sulaukiau penkių pakraupusių aiktelėjimų. -Ji gyva, tik neįgali ir uždaryta toje psichiatrinėje.
-Kaip ji ten atsidūrė? - ištarė Jesy.
-Ją ten uždarė jos sesuo, Cara, - atsakiau.
-Tai štai kodėl Cara daro visą tai, - atsiduso Jade.
-Taip, tačiau ne tai svarbiausia, - tariau. -Grįžkim į šiandieną, kas buvo atsakingi už kameras? - dar kartą paklausiau.
-Niall ir Kendall, bet Ken buvo su mumis, - atsakė Jesy.
-O kas buvo su Harry, kai jis mirė? - pasitikslinau.
-Kendall, - tarė Zara.
-Kas padėjo Bellai neva palaidoti Carą? - paklausiau, tačiau atsakymo nesulaukiau, nes visi jau ir taip suprato ką turiu omeny.
-Ir kas turėjo užkasti Marlyn? - pridūriau dar vieną klausimą ir Jade galiausiai pakėlė galvą.
-Niall. - tarė ji ir tuo metu suskambo mano telefonas. Pažvelgiau į ekraną, kuriame švietė Niall vardas. Parodžiau visiems, kad būtų tyliai ir atsiliepiau įjungdama garsiakalbį.
-Sveikas, viskas gerai? - paklausiau stengdamasi nutaisyti kuo natūralesnį balsą.
-Nežinau, - atsiduso jis.
-Kas? - aš pažvelgiau į Zarą, ji tik patrūkčiojo pečiais.
-Po to kai išvažiavot susisiekiau su Dave, jis pasakė, kad jau ilgai stebėjo Caros buvimo vietą. Žinom kur ji, galime ją užklupti nepasiruošusią, - tarė Niall ir aš pakėliau akis į Dave ir jis pakratė galvą duodamas suprasti, kad neturi žalio supratimo apie ką jis šneka. Liam, sėdintis šalia jo palinksėjo ir parodė, kad tęsčiau pokalbį.
-Gerai, atsiųsk adresą, tuoj būsim, - pasakiau ir jis padėjo ragelį.
-Ką darom? - atsisukau į Zarą.
-Pirmiausia turim išsiaiškinti kuo galime pasitikėti, kuo ne, - atsiduso ji.
-Visi, kuriais pasitikiu šimtu procentu yra šiame kambaryje, - nužvelgiau juos ir supratau kiek mūsų mažai.
-O kaip Louis ir Leigh? - paklausė Jesy.
-Kendall gali būti išdavikė, todėl negalime pasitikėti ir Louis, o Niall daug laiko mus apgaudinėjo tad Leigh arba tai žinojo ir jam padėjo arba ji liko apgauta labiausiai. Bet kokiu atveju, ji pasakys Niall, kad mes žinome, kad jis mus apgaudinėja, o šito mums tikrai nereikia. - pasakiau.
-Tavo tiesa, - atsiduso Jade.
-Turėtume važiuoti, negalime sukelti Niall įtarimo, - patarė Liam ir visi pritardami atsistojome.
-Juk jūs suprantate, kad mes važiuojame tiesiai į spąstus? - atsiduso Dave mums einant pro duris. Niekas jam neatsakė, nors visi puikiai supratome, kad tai tiesa, bet neturėjome kitos išeities...
Sumeskit nuomonių, man liūdna
JE LEEST
Dangerous Woman [BAIGTA] ✔
FanfictiePerrie buvo paprasta mergina, išsiskirianti nebent dažnais socialinės darbuotojos apsilankymais. Tačiau paslaptinga mergina pakeitė jos gyvenimą amžiams. 1,2 ir 3 sezonai