~2.2~

1.7K 106 3
                                    

Jis buvo per arti, todėl pajutau norą jį pabučiuoti ir atrodo jis pajuto tą patį, nes pradėjo lenktis prie manęs, tačiau mus išgelbėjo akmenukų mėtymas į langą. Zayn greit atsitraukė ir nuėjęs prie lango nusišypsojo. Priėjau prie Zayn ir lauke pamačiau Kendall ir blondiną. Nieko nebelaukę abu su Zayn tyliai išėjome iš kambario, bet apačioje girdėjosi Jades, Liam ir Zayn mamos balsai.
-Pabūk čia, - pasakė man, o pats nulipo į apačią. Negirdėjau ką jis sako, tačiau po kelių minučių koridoriuje jau stovėjo Niall ir Ken. Kai tik baigė apsikabinėti su Zayn mama Kendall iškart atbėgo prie manęs ir mudvi apsikabinome. Kaip senai ją mačiau. Dabar prasidės pasakojimų valandėlė. Ačiū Dievui Zayn sugebėjo įtikinti mamą, jog visi esam pavargę ir ji nieko nebeklausinėjo. Vos grįžome į kambarį Zayn iš kart nuėjo į vonią, o aš atsiguliau į lovą ir stengiausi užmigti prieš jam grįžtant ir man pavyko...

Pramerkiau akis ir vėl sudrebėjau. Lauke po truputį švito, bet aš dar nesiruošiau keltis. Atsisukau į Zayn ir iš kart supratau kur mano šalčio paslaptis. Malik gulėjo pasiėmęs ir savo ir mano apklotus. Pavarčiusi akis paėmiau už apkloto kampo ir pradėjau jį traukti, tačiau man nelabai sekėsi. Staiga Zayn patraukė apklotą į save, o kadangi aš buvau į jį įsikibusi, tai atsidūriau prie pat Zayn. Jis atsimerkė ir supratęs mūsų situaciją greitai atidavė man apklotą, o aš staigiai grįžau į savo lovos pusę. Kas ką tik nutiko? Kodėl aš jaučiu suknistą trauką vaikinui, kurį prieš keturis mėnesius būčiau su mielu noru nudėjusi? Kad ir kas čia vyksta, man tai nepatinka...

-Edwards, - kažkas pakrutino mane. Tingiai pramerkiau akis ir pamačiau Zayn, kuris laikė ranką man ant peties, tačiau pamatęs, kad atsikėliau greit ją atitraukė.
-Kiek valandų? - paklausiau lipdama iš lovos.
-Pusė trijų, - paprastai atsakė ir aš staigiai į jį atsisukau.
-Kaip Marlyn? Ji dar čia? - pradėjau klausinėti.
-Nusiramink, rytoj ji bus kažkokiam renginy, todėl ir mes ten eisim, - nuramino mane Zayn. -Ateik pietų. Tau pusryčiai, bet esmę supratai, - pridūrė ir išėjo iš kambario. Aš greit apsirengiau ir nusekiau paskui Zayn. Virtuvėje visi jau valgė, kalbėjosi ir juokėsi. Netgi Zayn. Kažkodėl pasijutau čia nepritapusi ir norėjau išeiti, tačiau Zayn mane pastebėjo:
-O miegančioji gražuolė atsikėlė, - pasakė jis ir daugelis nusijuokė. Jis parodė man, kad sėsčiausi prie jo, ir man neliko nieko kito tik tai padaryti. Pavalgius mes su merginom pasakėme, kad einam apsipirkti, nors iš tiesų išvažiavome į žvalgybą. Kol sėdėjome mašinoje prie kavinės, kurioje lankosi Marlyn, merginos apie kažką šnekėjo, bet aš nelabai klausiausi iki:
-Perrie permiegojo su Zayn, - pasakė Jade ir Kendall išpūtusi akis pažiūrėjo į mane.
-Jade... - piktai pasakiau. Ji tik nekaltai nusišypsojo ir toliau stebėjo kavinę.
-Kada? Tau patiko? Norėtum pakartot? - pradėjo klausinėti Ken.
-Neprisimenu, neprisimenu ir tikrai ne, - nusišypsojau ir ji atrodė nusivylusi.
-Meh, neįdomiai tada, - pasakė ir aš pergalingai nusišypsojau. Staiga iš kavinės išėjo Marlyn pakalikė su rūbų maišu, kuriame matėsi raudona ilga suknelė. Bent žinosime kaip ji bus apsirengusi. Deja pačios Marlyn ten nebuvo, todėl teko grįžti namo. Jau temo, todėl nuėjau į dušą nusiprausti. Išėjusi iš jo apsirengiau ir staiga sugurgė mano pilvas, todėl išėjau iš kambario ir nuėjau į virtuvę. Ten buvo Zayn su mama ir nei vienas neatrodė linksmi.
-Tu man nebe sūnus! - šaukė Zayn mama, o jis susinervinęs praėjo pro manę ir trenkęs durimis išėjo iš namo. Greitai pribėgau prie jo verkiančios mamos ir apkabinau.
-Tau su juo nesaugu. Jis žudikas, - verkė ji ir aš sustingau.
-Ką jis jums papasakojo? - paklausiau.
-Jis... jis sakė, kad dabar ieško kažkokios moters vien tam, kad ją nužudytų...
-Aš su juo pasikalbėsiu, - pasakiau ir greit atsistojau.
-Ne! Jis pavojingas! - iškart sunerimo ji.
-Man jis nieko nepadarys, - šyptelėjau ir Zayn mama linktelėjo. Išėjau iš namo ir atsisėdau ant verandos laiptelių šalia Zayn.
-Štai kodėl nenorėjau jai pasakoti, - atsiduso jis.
-Kodėl tu tai darai? Kodėl medžioji Marlyn? - paklausiau ir jis atsisuko į mane.
-Ji nužudė mano tėvą. Ji tai padarė tuo metu, kai turėjau tik jį. Tada buvau dar berniukas, kuriam reikėjo tėvo ar bent draugo. Mama kad ir kaip bandė jo neatstojo, o ir Liam, Niall, Lou ir Harry kartu sudėjus neatstojo tavęs, - atsakė ir pažvelgusi jam į akis pamačiau skausmą ir liūdesį.
-Kodėl nepapasakojai to mamai?
-Nes ji mano, kad tėvas žuvo avarijoje ir bus geriau, jeigu taip ir liks, jau geriau ji manęs nekęs, - vėl atsiduso Zayn.
-Kad ir kaip sunku būtų, ji privalo žinoti tiesą.
-Ačiū, - pasakė jis ir aš klausiamai pažiūrėjau, -Ačiū, kad čia esi, - pridūrė ir aš šyptelėjau.
-Tam ir skirti draugai, - pasakiau ir atsistojau, Zayn taip pat, -O dabar eik ir susitaikyk su mama, - pridūriau ir jis nusišypsojęs nuėjo į namą. Aš palaukiau kelias minutes ir padariau tą patį, tik greitai užlipau į viršų. Nusprendžiau pasikalbėti su Jade. Nuėjau prie jos kambario durų ir nesibeldusi įėjau, tačiau iškart pasigailėjau, nes ji ten laižėsi su Liam. Jie iškart atšoko vienas nuo kito.
-Aš nieko nemačiau, - iškėliau rankas ir pasišalinau iš kambario. Tuomet teks kalbėti su Kendall, kuri labai tikiuos dabar nesilaižo su Niall. Nebekartodama tos pačios klaidos pabeldžiau į duris ir po minutėlės jas atidarė Niall.
-Aš einu iki Liam, - pasakė jis.
-Ammm... nepatartina, nebent nori gyvo porno, - įspėjau ir tas žvengdamas nuėjo prie laiptų, o aš įėjau į kambarį ir atsisėdau prie Kendall.
-Jade su Liam? - nusijuokė ji.
-Aha. Dieve, seiliojasi kaip ką aš žinau kas, - nusipurčiau ir mes abi nusijuokėm.
-Bet aš čia ne dėl jų, - pasakiau ir Ken pakėlė susidomėjusias akis.
-Tai dėl ko?
-Manau... manau, kad pradedu įsimylėti Zayn.

Watafak iz dat? 👆 nu okej, lajk olways prašau nuomonių ir nebijokit reikšti kritikos!!!
-Myl, LIL69 💖

Dangerous Woman [BAIGTA] ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz