~2.23~

1.2K 90 2
                                    

Po 3 metų

-Atrodai nuostabiai, - Jade nužvelgė mane nuo galvos iki kojų.

-Ačiū, bet ar tau nereikia eiti sėstis? - pakėliau antakį.

-Tiesa, juk tu nepasirinkai manęs kaip savo pamergės, - ji pavartė akis ir nusijuokė.

-Nagi, aš nekalta kad prieš mano vestuves tu nusprendei užsistatyti vaiką, - dar kartą pažiūrėjau į veidrodį.

-Du vaikus, - pridūrė Kendall įeidama į kambarį.

-Koks skirtumas, - Jade vėl pavartė akis ir priėjusi mane apkabino.

-Sėkmės, - tyliai pasakė ir nuėjo į bažnyčią.

-Gerai, mes su Hayley ir Monica irgi eisim, - tarė Olivia ir paėmė Jesy mergytes už rankų. Olivia per tuos tris metus patyrė nemažai. Ji turėjo vyrą, nuo jo pastojo, tačiau jis neseniai mirė ir Oli vos neprarado vaikelio, tačiau jis išgyveno ir už poros savaičių turėtų gimti.

-Gerai brangioji, - pamojavau jai ir mergaitėms.

-Kur Amelia? - paklausiau Zaros.

-Ji su Leigh, pakviest? - ji dar kartą patvarkė mano suknelę.

-Būtų neblogai, - šyptelėjau.

-Visi vaikinai pasiruošę, Zayn miršta iš nekantrumo, - pranešė Jesy įeidama.

-Kiek dar laiko iki pradžios? - paklausiau.

-Penkiolika minučių, tu pasiruošus? - ji priėjo prie manęs ir patvarkė plaukus.

-Taip, tik noriu atsisveikinti su Amelia, - pasakiau ir tuo metu įėjo Zara laikydama Amelią ir Leigh su Ariele. Leigh su Niall susituokė prieš metus, prieš pusantro mėnesio susilaukė Arieles. O Amelia pas mus atsirado prieš tris mėnesius. Su Zayn būtume susituokę anksčiau, bet aš kategoriškai atsisakiau tuoktis su milžinišku pilvu.

Amelia pusiau miegojo, todėl aš jos net neėmiau, tik paglosčiau ir pabučiavau į žanduką.

-Laikas eiti, - tyliai pasakė Jesy ir parodė į tėtį stovintį prie durų.

-Gerai, - šyptelėjau ir priėjau prie jo. Merginos nulėkė į bažnyčią.

-Pasiruošus? - paklausė tėtis paimdamas mane už parankės.

-Labiau nei bet kada, - įkvėpiau ir kartu su prasidėjusia muzika pradėjome eiti link altoriaus. Visi į mane spoksojo, ir aš tikrai džiaugiausi, kad tėtis mane laiko, nes būčiau nuvirtusi. Pamačiau Olivią ir Jadę su Jesy mergaitėmis, Leigh su Ariele ir savo, bei Zayn mamas su Amelia. Jos abi verkė, dėl ko aišku vos neapsiašarojau ir aš. Šiek tiek pakėliau akis ir pažiūrėjau į Jesy, Zarą, Madi ir Kendall, kitoje altoriaus pusėje - Niall, Liam, Harry ir Louis. Ir tada mano akys sutiko jo rudas akis. Tada tikrai vos neapsiverkiau ir kažkodėl prisiminiau tą dieną, kai jis man pasipiršo. Jeigu tai galima šitaip vadinti...

*Prisiminimas*

-Gal malonėtum paaiškinti kas čia? - paklausiau vos Zayn įėjus į namus.

-Tu neturėjai šito pamatyti... - jis atsiduso ir priėjo arčiau manęs.

-Bet pamačiau, - pasakiau numesdama ginklą ant sofos.

-Atleisk...

-Aš maniau mes su tuo baigėm. Prižadėjai, kad baigėm. Žinai, aš negaliu šitaip, man reikia pokyčių, - pasakiau eidama link durų.

-Tai keičiam, būk mano žmona, - Zayn pasakė tokiu balsu, tarsi tuoj apsiverks.

-Ką? - pažiūrėjau į jį kaip į idiotą.

-Aš rimtai. Nori pokyčių? Štai tau pokytis, - jis priėjo arčiau manęs traukdamas iš kišenės nedidelę dėžutę. Na žinoma.

-Tik nedrįsk klauptis, - perspėjau ir jis trumpai nusijuokė.

-Planavau tai padaryti kiek kitaip, bet... - Zy atidarė dėžutę ir jos viduje pamačiau žiedą nuo kurio galutinai išsilydžiau.
-Perrie Louise Edwards, ar suteiksi man garbę ir tapsi mano žmona? - paklausė pažiūrėdamas man į akis.

*Prisiminimo pabaiga*

Net nepajutau kaip atėjome prie altoriaus ir tėtis mane apkabinęs nuėjo atsisėsti, o mano ranką paėmė Zayn...

Padėjau galvą Zayn ant peties kol važiavome į sodybą, kurioje vyks "vakarėlis". Esu tikra, kad Kendall iš mūsų mažo pasisedėjimo padarys milžinišką balių. Atsidusau supratusi, kad jau atvažiavome. Išlipus iš mašinos mus pasitiko svečiai, kurių buvo nedaug. Pirmiausia nubėgau prie Jesy, kuri laikė Amelią ir paėmiau ją į rankas. Tuomet mus pradėjo sveikinti svečiai bet juos nutraukė Jade.
-Am... turim problemėlę...

Ką daryt kai neturi įkvėpimo?

Dangerous Woman [BAIGTA] ✔Where stories live. Discover now