~2.26~

1.3K 73 2
                                    

Pažiūrėjau į Penelopę.

-Iš kur mums žinoti, kad nori mums "padėti"? - ant paskutinio žodžio parodau kabutes.

-Suprantu, kad sunku po visko ką esu pridirbusi, bet man nėra jokio pagrindo jums kenkti ir vėl grįžti prie senų žaidimų, - ji pažvelgė man į akis ir kažkodėl pajutau, kad ji sako tiesą.

-Na gerai, sakykim mes tavim patikėsim, - pabrėžiu žodį "sakykim", - ką tuomet darom? - atsisuku į Zayn, po to Zarą ir Madi leisdama suprasti, kad šis klausimas buvo skirtas jiems.

-Mes nežinom ką planuoja ji, todėl sunku sugalvoti planą ir man, - Zayn susiėmė už galvos.

-Nagi, - atsistoju, - juk ji turėjo pasakyti ką nors, - prieinu prie Penelopės, - bent menkiausią žodelį, - atsisėdu prie pat jos.

-Juk sakiau, kad nieko, - ji vėl atsisuko į mane.

-Pakartok žodis į žodį ką ji sakė, - sušnypščiu.

-Kad jūs kentėsite taip, kaip kentėjo ji, kai paklausiau ar žada jus nužudyti ji pasakė, kad negalėtų palikti vaiko be tėvų, kai paklausiau ką planuoja atsakė, kad man nereikia dėl to jaudinti ir kad vienintelis mano darbas yra stebėti jus, - Penelopė atsiduso.

-Tai tu čia tam kad mus stebėtumei? - pakėliau antakį.

-Marlyn taip mano, tačiau iš tiesų aš čia tam, kad jus įspėčiau.

-Tuomet, - paėmiau iš jos kišenės telefoną ir jos SIM kortelę perdėjau į kitą, kurį man davė Niall kad galėtų be problemų klausytis juo vykstančių pokalbių, -manau tu neprieštarausi pabūti čia, kol mes sutvarkysime šį reikalą, - nuvedžiau ją į kambarį, kuriame mano žiniomis nebuvo jokių ginklų, mat ten turėjo pabūti vaikai. Penelopė apsižvalgė ir nulėkusi prie nedidelio šaldytuvėlio jį atidarė ir išsišiepė, nes ten buvo maisto ir vandens.

-Išgyvensiu, - užtikrintai pasakė ji lyg man tai turėtų rūpėti.

-Tuomet puiku, nepažadu, kad greit grįšim, - patrūkčiojau pečiais ir uždariusi kambario duris jas užrakinau ir raktą įdaviau Zayn.

-Važiuojam, - pasakiau ir nuskubėjau prie mašinos. Zara ir Madi pranešė visiems, kurie kartu grįžo iš ligoninės ir jie greitai susėdę į mašinas nulėkė į ligoninę.

Įbėgome į ligoninės koridorių kuriame vis dar laukė Leigh, Niall ir Jesy su vaikais.

-Kaip Jade? - paklausiau.

-Dar negimdo. Kas nutiko? - Jesy matė, kad mes visi susirūpinę, bet prie jos priėjo Harry ir ji šiek tiek atsipalaidavo.

-Kur Olivia? - apsižvalgiau ignoruodama Jesy klausimą.

-Tualete, - Leigh parodė į duris esančias koridoriaus gale.

-Pakviesk čia Liam ir pati pabūk su Jade, tik nieko jai nepasakok, - atsisukau į Kendall or ji linktelėjusi nulėkė į palatą iš kurios netrukus išėjo Liam.

-Tai kas nutiko? - Jesy pakartojo klausimą ir aš paėmiau Amelią tarsi galėčiau ją apsaugoti nuo to, ką Zayn tuoj pasakys.

-Marlyn gyva, - šie du žodžiai perėjo per širdį, nors girdėjau juos jau antrą kartą per pastarąjį pusvalandį. Visi sėdėjo be žado, Jesy ir Leigh apkabino savo vaikus, Niall paėmė Leigh ranką, o Liam sugniaužė kumščius. Atrodė, kad ta tyla truko amžinai, kol galiausiai Jesy sugebėjo prabilti.

-Kaip... kaip tai... įmanoma? - rodėsi, kad jai prireikė laiko, kad prisimintų kaip šnekėti.

-Neįsivaizduoju, - atsidusau, o Zayn mane apkabino ir prisitraukė arčiau.

-Kaip sužinojot? - atsisuko Niall.

-Ką sužinojo? - prie mūsų prilėkė susidomėjusi Olivia.

-Kendall laukiasi, - greit atsakė Louis. -Mudu, bandėm tai nuslėpti, bet jie vistiek išsiaiškino,- jis mostelėjo galva į mane, Zayn, Zarą ir Madi. Būtent tuo metu iš palatos išėjo Ken ir Olivia prišokusi ją apkabino.

-Sveikinu! - džiaugsmingai pasakė ji, o mes visi vos laikėmės nesusijuokę.

-Ačiū! - Kendall atsakė  taip pat džiaugsmingai, bet joms vėl apsikabinus ji pakėlė antakį.

-Aš einu pas Jadę, - pasakė Oli paleidusi Kendall.

-Gerai, ką žinot jūs ko nežinau aš? - Ken apžvelgė mus visus ir mes pradėjome juoktis, bet staigiai surimtėjome prisiminę situaciją.

-Ką darom? - paklausiau.

-Palauk, nešam vaikus pas Jadę ir Olivią, bus garantija, kad jos abi liks viduje, - atsistojo Leigh, o aš ir Jesy pasekėme jos pavyzdžiu. Visos įėjome į palatą ir Jade mums nusišypsojo.

-Vaikai beveik miega, o mes nenorim, kad miegotų ant kėdžių koridoriuje, - šyptelėjo Leigh.

-Guldykit ant sofos, - Olivia mostelėjo ranka į tą pusę.

-Paliksim jus jas prižiūrėti, nes jums abiems reikia praktikos, - Jesy mirktelėjo ir visos išėjome iš palatos nepalikusios joms laiko paprieštarauti.

-Gerai, vaikų ir moterų su vaikas pilvuose nebėra, na, tik viena, - Leigh žvilgtelėjo į Kendall, o ta tik pavartė akis, - jau galima mėginti galvoti, - pabaigė Leigh ir aš atsisėdusi įjungiau savo smegenis, nors jos rodos to nesuprato...

----------------------------------------------------------------------

Iki pabaigos liko 4-5 dalys :> neprašykit 3 sezono, nerašysiu :') so yea, tik šiandienai, parašykit po nuomonę :*

Dangerous Woman [BAIGTA] ✔Where stories live. Discover now