~2.11~

1.4K 101 10
                                    

Po 2 mėnesių

-Kas matė suknistą Horan?! - užrėkiau per visus namus.

-Aš noriu valgyt, - suzyzė Jade šalia manęs.

-Kam užteko proto išsiųsti Niall vieną pirkti maisto? - į kambarį įvirto Kendall.

Po mano gimtadienio mes pasikalbėjome ir ji atsiprašė manęs bei Zayn. Dabar ji susimetus su Louis ir jie kol kas gyvena laimingai dviese. Tiksliau dviese vienam kambary, nes dėl Zayn mamos sveikatos mes dar nenorim išvykti.

-Ką tik jam skambinau, sakė tuoj grįš, - Leigh.

-Kodėl jis atsiliepia tik tau? - į kambarį įėjo Zara su savim atsitempdama ir Madi bei Olivią.

-Nes jis ją įsimylėjęs, - iš MANO vonios išlindo Jesy, o paskui ją:

-Ką po velnių tu veikei mano vonioje ir dar su Harry? - pakėliau antakį ir ji ruošėsi kažką sakyti, bet nutraukiau ją; -Neatsakyk, pykina pagalvojus, - nusipurčiau ir Harry nusijuokęs pasišalino iš kambario.

-Pala, ką ten sakei dėl Leigh ir Niall? - Olivia.

-Šalinuos iš čia, - pasakė Leigh ir visos nusijuokėm.

*Niall*

-Alio? - atsiliepiau.

-Kur tu? Pezz ir Jade tuoj išprotės, - nusijuokė Leigh.

-Tuoj pavalgau ir parvažiuoju, - pasakiau ir ji dar kartą nusijuokusi padėjo ragelį, o aš padėjau telefoną ir tuo metu pro mane praėjo kažkokia darbuotoja:

-Ne... - ji pradėjo, bet ją nutraukė kaip suprantu jos viršininkas pakviesdamas ją pas save ir ji atsiprašančiai pažiūrėjo prieš nueidama. Tai buvo kiek keista. Galvodamas ką ji turėjo omeny pradėjau valgyti mėsainį ir vos po pirmo kąsnio man aptemo akyse. Bandžiau sukrapštyti telefoną tik nesu tikras ar man pavyko, nes tuo metu atsijungiau.

*Perrie*

-Praėjo jau dvi valandos! Ar jis šaiposi iš mūsų? - nervinausi ir pagriebiau telefoną, bei surinkusi Niall numerį paskambinau jam. Po kelių signalų jis atsiliepė, tik jam nieko nespėjus pasakyti, kalbėti pradėjau aš:

-Nešk savo nedaėdusią šikną namo, asile tu vienas! - užrėkiau.

-Jūs tikriausiai ieškote Niall Horan, - paklausė nepažįstamas vyriškas balsas ir aš greit įjungiau garsiakalbį, kad Zayn, Louis ir Kendall, kurie buvo su manimi kambaryje girdėtų:

-Kas tu po velnių? - paklausiau.

-Aš gydytojas Joshnson, jūsų draugas ligoninėje, dėl sunkaus apsinuodijimo maistu, - ramiu balsu atsakė jis ir Zayn atsistojęs trenkė kumščiu į sieną.

-Kurioje jis ligoninėje? - jau mandagiau paklausiau.

-Centrinėje, detalesnę informaciją jums pasakys registratūroje, - atsakė gydytojas.

-Ačiū, - padėkojau ir padėjau ragelį.

-Važiuojam, - pasakė Zayn ir pagriebęs mane už rankos išsitempė iš kambario.

-Niall centrinėj ligoninėj, pasakyk visiems ir atvažiuokit, - pasakiau Jadei, -Leigh, tu su mumis, - pasakiau ir ji greitai nusileido laiptais paskui mus.

-Kas jam? - paklausė Leigh prieš įlipdama į mašiną, kurioje jau sėdėjo Kendall, Zayn ir Louis. Aš greit apibėgau mašiną ir taip pat į ją įšokusi liepiau Zayn važiuoti. Kaip supratau Kendall jau spėjo viską pasakyti Leigh, nes ji beveik verkė. 

-Viskas bus gerai, - nusišypsojau jai ir ji šyptelėjo.

Po maždaug dešimties minučių jau buvome ligoninėje. Gal patylėsiu kokiu greičiu važiavom. Zayn liepė mums eiti į ligoninę, o pats ieškojo laisvos vietos mašinai. Registratūroje paklausėme kur paguldytas Niall ir mus nukreipė į antrą aukštą. Užlipus ten greit suradome jo palatą ir įlėkėme į vidų. Laimei, jis palatoje buvo vienas, tačiau šiuo metu be sąmonės arba miegojo. Leigh iškart prilėkė prie jo, Kendall išėjo atnešti jai vandens, Louis paklausinėti apie Niall sveikatą, o aš parašiau Zayn ir kitiems kokioje palatoje esame. 

Po gerų penkiolikos minučių, kai visi jau buvo atvažiavę atėjo daktaras ir paprašė visų palaukti koridoriuje, pasiliko tik Leigh, nes pareiškė, kad yra jo mergina. Kažkas naujo. Louis per tą laiką išsiaiškino, jog jis apsinuodijo McDonal's maistu, bet aš kažkodėl turėjau nekokią nuojautą.

-Ken, nori važiuot pasiklausinėt? - paklausiau.

-Jei nevažiuosiu aš, tu važiuosi viena, ane? - pakėlė antakį ji ir aš linktelėjau. Ji atsiduso ir kartu su manim pajudėjo link laiptų, kur mums kelią pastojo Olivia.

-kažkur einat?

-Am... pasivaikščiot? - nekaltai pasakiau.

-Pasakyk Zayn, kad važiuojat atvežti Leigh ir Niall rūbų, - apsuko ir nestipriai mane pastūmė Oli ir tuo metu į mane pažiūrėjo Zayn. Aš atsikrenkščiau ir nuėjau prie jo.

-Mes su Olivia ir Kendall važiuojam paimti rūbų Niall ir Leigh, - šyptelėjau.

-Reikia mašinos? - paklausė.

-Ne, važiuosim su Olivios, - vėl šyptelėjau ir norėjau eiti, bet jis pagriebė mane už rankos ir prisitraukė prie savęs.

-Greitai grįžkit ir būkit atsargios, - tyliai pasakė ir pakštelėjęs į lūpas paleido, o aš greit nuėjau prie merginų ir mes kartu išėjom iš ligoninės.

---------------------------------------------------------------

Nežudykit, kad nunuodijau Niall, please *-*  sumeskit porą nuomonių, ačiū :D

-Myl, LIL69 💖

Dangerous Woman [BAIGTA] ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora