-Atleiskit, kad trugdau, bet mes turim važiuoti, - pasakė Madi.
-Kur važiuoti? - paklausė Zayn.
-Į ligoninę, tavo mamai blogai, - greit sumalė Madison ir mes su Zayn staigiai pašokom.
-Kur ji? - paklausiau.
-Liam ir Niall ką tik išvežė ją, lauksiu jūsų apačioje, - atsakė ir išlėkė iš kambario.
-Maukis, - padaviau Zayn maikę ir kažkokius džinsus. Pati greit kažką apsirengusi pribėgau prie Zy ir padėjau jam atsistoti. Tuo metu į kambarį įbėgo iš neaišku kur atsiradęs Louis ir perėmė Zayn iš manęs. Visi trys nusileidome į apačią kur jau laukė Madi.
-Viskas gerai? - ji pažiūrėjo į Zayn.
-Tiesiog vežk mane į suknistą ligoninę! - užrėkė jis ir Madi nieko nesakiusi atrakino mašiną. Visi greit į ją sulipome ir pajudėjome. Paėmiau Zayn ranką ir jis sunėrė mūsų pirštus. Neužilgo buvome prie ligoninės. Viduje jau laukė visi, net Leigh ir Olivia. Apkabinau jas, tačiau tuo metu iš palatos išėjo gydytojas. Jis pasikvietė Zayn pas save, todėl mums neliko nieko kito, tik laukti. Staiga kai ką prisiminiau ir apsižvalgiau koridoriuje ieškodama Jades. Pamačiau ją kalbančią su Liam, todėl nuėjau ten.
-Nieko prieš jei pasiskolinsiu tavo merginą? - atsisukau į Liam ir jis išsišiepė, o Jade nuraudo ir nuleido galvą.
-Pala, juk jūs... o Dieve, - nusijuokiau ir apkabinau Jade.
-Jeigu ją įskaudinsi, nupjausiu kiaušus, - atsisukau į Liam ir jis iškėlė rankas:
-Negalėčiau, - nusišypsojo jis.
-Gerai, bet man vistiek reikia pašnekėti su Jade, - pasakiau ir pagriebusi ją už rankos nusitempiau toliau.
-Atsimeni tą raudoną suknelę, kurią nešė Marlyn pakalikė? - paklausiau.
-Nu.
-Tame vakarėlyje ji buvo su juoda suknele, - paaiškinau.
-Rimtai... tai kam jai ta raudona?
-Šitą mums ir reikės išsiaiškinti. Bet dabar aš eisiu pas Zayn, - atsidusau ir nuėjau.
Zayn sėdėjo ant kėdės šalia mamos palatos. Priėjau ir apkabinau jį.
-Nelįsk! - surėkė jis ir aš atšokau.
-Aš tik norėjau padėti, - sumurmėjau ir atsistojusi nuėjau. Jade tikriausiai tai matė ir girdėjo, nes iškart pribėgo prie manęs.
-Hey, tau viskas gerai? - paklausė.
-Taip, aš einu pakvėpuoti grynu oru, - šyptelėjau ir patraukiau link išėjimo. Lauke buvo tamsu ir vėsu, tačiau man patiko. Atsisėdau ant suoliuko esančio prie ligoninės ir tiesiog mąsčiau apie savo gyvenimą...*Zayn*
Jai kažkas blogai su širdimi. Tikiuosi viskas bus gerai... staiga pajutau rankas ant pečių ir kažkodėl susinervinau.
-Nelįsk! - surėkiau ir tik tada pamačiau, kad tai Perrie.
-Aš tik norėjau padėti, - tyliai atsakė ji ir nuėjo. Velnias, Zayn, tu idiotas! Jau norėjau lėkti paskui ją, tačiau iš motinos palatos išėjo gydytojas.
-Jai mini širdies smūgis, turėsime ją čia kiek laiko palaikyti. Reikia, kad pasirašytumėt keletą dokumentų, - pasakė jis ir davė kažkokius popierius. Tuo metu pro mus praėjo kažkokia moteris su raudona suknele. Ta prasme kas vaikšto po ligonine su suknele? Žodžiu, moterų logika. Greit permečiau akimis daktaro duotus popierius ir juos pasirašiau. Padėkojau gydytojui ir nuėjau prie Jades.
-Kur Pezz? - paklausiau.
-Lauke, - šyptelėjo ji ir aš linktelėjęs išėjau pro duris. Apsižvalgiau, tačiau jos niekur nebuvo. Staiga pamačiau kažką ant suoliuko. Priėjęs arčiau supratau, kad tai Perries telefonas. Ji jo čia nepaliktų. Apsižvalgiau, tačiau nieko įtartino nepastebėjau. Greitai grįžau į ligoninę ir nuėjau prie visų.
-Perrie dingo, - pasakiau ir visi sukluso.
-Kaip tai dingo? - iškart pašoko Jade.
-Jos nėra lauke ir ji ant suoliuko paliko telefoną, - paaiškinau. Kendall iškart pašoko ir nuėjo prie išėjimo.
-Kur eini? - pašaukiau.
-Ieškoti savo draugės, jūs kaip norit, - atsakė ji ir išėjo, o aš išbėgau paskui ją. Visi prisijungė, todėl greitai sulipome į mašinas ir išvažiavome, pasiliko tik Leigh ir Mike, jeigu ji grįžtų.
-Zayn, ar pastebėjai ką nors įtartino? - paklausė Jade iš mašinos galo.
-Ne..nepamenu, - atsidusau.
-Galvok! Tai svarbu, - suzyzė Kendall ir aš pradėjau knistis po atmintį.
-Daktaras, popieriai, moteris su raudona suknele, laukas... - pradėjau vardinti, bet Jade mane nutraukė.
-Moteris su raudona suknele? - pasitikslino.
-Taip, koridoriuje pro mane praėjo moteris su ilga raudona suknele, o ką?
-Marlyn pakalikė nešė raudoną suknelę, tačiau tame renginyje Marlyn vilkėjo juodą. Tuomet mes nusprendėme, kad raudonoji buvo kitam reikalui, bet galbūt ji buvo kitam žmogui? - pasakė Jade.
-Ten tikrai nebuvo Marlyn, bet ta moteris man buvo kažkur pažįstama.
-Apibūdink ją, - paprašė Leigh per telefoną.
-Tamsūs plaukai, be aukštakulnių maždaug Pezz ūgio, švelnūs veido bruožai, liekna, gal 40 metų, - pasakiau.
-Pala... ar ji? - paklausė Mike ir į Liam telefoną atėjo žinutė. Jis parodė man nuotrauką ir aš atpažinau moterį.
-Taip tai ji. Kodėl turi jos nuotrauką? - paklausiau.
-Nes ji mano ir Pezz motina, - pasakė Mike ir aš tiesiogine ta žodžio prasme išsižiojau.Kitos dalies gali tekt palaukti, nes man apleido įkvėpimas :D nuomonių!
-Myl, LIL69 💖
YOU ARE READING
Dangerous Woman [BAIGTA] ✔
FanfictionPerrie buvo paprasta mergina, išsiskirianti nebent dažnais socialinės darbuotojos apsilankymais. Tačiau paslaptinga mergina pakeitė jos gyvenimą amžiams. 1,2 ir 3 sezonai