~2.7~

1.6K 105 7
                                    

Kodėl turi jos nuotrauką? - paklausiau.
-Nes ji mano ir Pezz motina, - pasakė Mike ir aš tiesiogine ta žodžio prasme išsižiojau.
-Ta pati pasigėrusi biologinė motina? - pasitikslinau.
-Taip, tačiau kiek žinau ji turėtų būti Kalifornijoj.
-Akivaizdu, kad taip nėra, - atsidusau.
-Kur ji galėtų slėptis? - paklausė Jade.
-Neįsivaizduoju. Prieš tai niekad nebuvau su ja išvažiavęs iš Kalifornijos, - pasakė Mike.
-Tuomet apieškosim visą Majamį, bet ją rasim, - sumurmėjau ir susitelkiau į kelią.

*Perrie*
-Ką mes čia veikiam? - apsižvalgiau po kažkokį seną namą.
-Čia aš užaugau. Kartu su savo geriausia drauge ir jos motina, - šyptelėjo mano mama.
-Tai nepaaiškina kodėl mane užmigdei ir atitempei čia, - pavarčiau akis.
-Man reikėjo su tavimi pakalbėti, bet kai Zayn visada su tavimi buvo sunku, - atsiduso ji.
-Gerai. Ko tau iš manęs reikia?
-Marlyn nori suteikti tau malonę. Ji leistų tau prie jos prisijungti. Tau tereikia palikti savo draugus, - pasakė ji ir aš nesusivaldžiusi pradėjau juoktis.
-Manai MAN reikia jos malonės? Aš pati suorganizavau tą sukilimą būstinėje, - vis dar juokiausi.
-Tu nesupranti. Jeigu neprisijungsi prie jos, ji tave nužudys, - susiraukė motina.
-Jau ko ko, bet jos aš tikrai nebijau, - bandžiau sutramdyti juoką.
-Gerai pagalvok, Perrie, - atsiduso ji. -Ir dar, su gimtadieniu, - nusišypsojo ji ir padavė man nedidelę dėžutę. Buvau visiškai pamiršusi, kad rytoj mano gimtadienis, bet mano motina man niekados nieko nedovanojo.
-Ačiū, - nusišypsojau jai ir vos atidariusi dėžutę numečiau ją mamai. Vis dėlto neklydau. Iš dėžutės pasklido kažkokie dūmai, ir po kelių sekundžių motina nualpo.
-Labanakt, - patrūkčiojau pečiais ir susiradusi raktą išėjau iš to namo.

*Zayn*
Jau ilgą laiką klaidžiojome po visas Majamio gatveles, tačiau nieko neradome. Staiga suskambo Jades telefonas.
-Manau žinau kur ji, - pasakė Mike.
-Kur? - greit paklausiau.
-Keli kilometrai į šiaurę nuo Majamio yra nedidelis kaimas. Mama ten gyveno iki susipažįstant su tėvu. Mes jau važiuojam, bet vieni galim nesusitvarkyt, - sumalė jis.
-Atsiųsk kuo tikslesnį adresą, - greit pasakiau ir į Jades telefoną atėjo žinutė. Kendall ją perskaitė ir suvedė duomenis į navigaciją.
-Gerai, tuoj būsim, - pasakiau ir apsisukau, nes buvome visai kitoje miesto pusėje. Lėkiau beveik dvigubai greičiau nei buvo leistina, tačiau man tai nerūpėjo. Dabar svarbiausia surasti mano blondinę.

*Perrie*
Neįsivaizduoju kiek laiko klaidžioju šiuo mišku. Mano mama užaugo name vidury miško. Nuostabu. Staiga išgirdau kažkokį garsą panašų į padangų cypimą. Nieko nelaukusi patraukiau link ten, iš kur sklido garsas. Netrukus pasiekiau kelią, tačiau man labiau rūpėjo mašina įsirėžusi į medį. Pribėgau prie jos ir norėjau atidaryti priekines dureles, tačiau jos atsidarė pačios ir iš mašinos išlipo Leigh su kruvina galva.
-Leigh? Kas nutiko? - pripuoliau prie jos.
-Stabdžiai, - tepasakė ji. Pažiūrėjau į vairuotoją ir pamačiau, kad tai Mike. Jis buvo visas kruvinas ir nerodė gyvybės ženklų. Užsidengiau burną, kad nepradėčiau klykti, nes kad ir ką jis padarė, jis buvo mano brolis. Iki pat tėvams pasigeriant jis mane saugojo nuo visų ir nuo visko. Tuo metu mus apšvietė mašinos žibintai ir po kelių sekundžių pajaučiau kaip mane apkabina stiprios rankos ir tempia toliau nuo brolio.
-Shhh, viskas bus gerai, - bandė raminti mane Zayn.
-Vežkit jį į ligoninę, - tyliai pasakiau, tačiau Zayn nieko nesakė ir nedarė. Atsitraukiau ir apžvelgiau visus čia esančius, tačiau niekas nieko nedarė.
-Kodėl nieko nedarot? - pradėjau eiti link mašinos, tačiau mane sulaikė stiprios Liam rankos.
-Mes nebegalim jam padėti, - tyliai pasakė jis ir tada Jade mane apkabino. Staiga prie mūsų sustojo dar viena mašina.
-Kas nutiko? - pasigirdo išsigandęs Niall balsas.
-Mike... - likusią dalį Liam pasakė tyliai ir tada pasigirdo Arianos verksmas. Buvau visiškai pamiršusi, kad jie jau senai vienas kitam simpatizavo.
-Zayn? - atsitraukiau nuo Jades ir atsisukau į jį.
-Kas? - ji greitai priėjo prie manęs.
-Ar gali paprašyt visų, kad važiuotų ir palaukti manęs čia? Aš turiu kai ką padaryti, - paprašiau.
-Kad ir ką žadi daryt aš eisiu kartu, - užtikrintai pasakė jis, tačiau aš iš už jo diržo išsitraukiau ginklą, nes žinau, kad jis visada nešiojasi du ir jį užtaisiau.
-Man nieko nenutiks. Aš greit grįšiu, tik liepk visiems važiuoti, - pasakiau ir jis atsiduso.
-Tik būk atsargi.
-Nesijaudink, - atsakiau ir nuėjau link namo, kuriame palikau motiną. Įėjus į vidų pamačiau, kad ji jau bunda.
-Einam su manim, - pasakiau ir priėjusi paėmiau ją už riešo ir pradėjau temptis link mašinos.
-Ku-kur mes einam? - pasimetusi pradėjau klausinėti ji, tačiau aš neatsakiau, nes pamačiau Zayn, o po akimirkos ir sudaužytą mašiną. Nutempiau motiną tiesiai prie jos.
-Pažiūrėk į vidų, - paleidau ją. Ji klausiamai pažiūrėjo į mane. -Nagi, - nestipriai ją pastūmiau ir ji lėtai pažiūrėjo pro langą. Vos pamačiusi tą vaizdą ji užsidengė burną ir pradėjo klykti bei verkti. Priėjusi atsukau ją į save:
-Kažkas sugadino stabdžius. Kaip manai, kas?
-Ji... ji negalėtų, - sukūkčiojo motina.
-Ji pašovė mane, be maisto ir vandens laikė šimtus nekaltų merginų, nušovė mano draugę, pašovė Zayn, bandė pasmaugti mane, man tęsti? - pakėliau antakį.
-Aš...aš nežinojau, - verkdama atsakė ji.
-Žinoma, kad nežinojai, - pavarčiau akis.
-Perrie, greit čia bus policija, - perspėjo mane Zayn.
-Taigi, motin, ką man su tavim daryt?
-Aš nebenoriu visame šitame dalyvauti, - tyliai atsakė ji ir aš atsidusau.
-Dabar mes važiuosim į oro uostą, nupirksim tau bilietą į Kaliforniją, o ten daryk ką nori, - pradėjau tempti ją link Zayn mašinos ir liepiau sėstis į galą. Greit nubėgau prie Zayn ir padėjau jam eiti, nes jis šiandien ir taip perdaug vaikščiojo. Padėjau jam įsėsti į keleivio vietą, o pati atsisėdau į vairuotojo, užvedžiau mašiną ir nuvažiavau link oro uosto.

----------------------------------------------
Nužudžiau žmogų. Jaučiuos kalta. Duokit nuomonių, nes verksiu *-*
-Myl, LIL69 💖

Dangerous Woman [BAIGTA] ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora