פי נפער , ״פ-ה ?״שאלתי מגמגמת
״כן .. יש בעיה ?״ענה בקול החצוף שלו שאני ככ אוהבת , אהה אהבתי כבר לא אוהבת ...
״לא, לא אמ...אז נראלי שאנחנו שכנים״ עניתי עם חיוך מזויף שעלה על פניי עם טיפה ורדרדות בלחיים הוא חייך אליי במבט מובך.
״טוב , אז אני צריכה לצאת נדבר אחר כך בווצאפ ונקבע מתי להיפגש בגינה ? ״תספר לי איך הגעת לפה? עניתי מגמגמת והזזתי את שיערותי מהפנים .
״כן אני ישמח״ ענה וחייך חיוך אשר חשף את שיניו הלבנות.
יצאתי מהבית והרגשתי שאני מתה , הרגשתי אבן בגרון , איך דווקא ליאון מכל הבנים , מכל האנשים בעולם, האהבה הישנה שלי ( אמרתי תוך כדי שהסתכלתי על תמונה שלנו מפעם - למעלה ) ,גר מתחת לבית שלי ?!
הגורל אכזר אליי חשבתי לעצמי בעודי נוסעת באוטובוס לעבר החזרות .
~נקודת מבט של ליאון~
וואט דה פאק איך לעזעזל אני גר בבית של החב..ידידה שלי לשעבר ?!וואי זה לא טוב אחרי שפגעתי בה כל כך הרבה חשבתי לעצמי , עכשיו היא תצטרך לראות אותי כל יום ..?
אני מוכרח להודות שדי עלה חיוך על שפתיי שגיליתי שאני גר ממש קרוב ,ממש ממש קרוב ליתר דיוק לאשלי ,
למרות ש... אני חייב להוציא את המחשבה הזו מהראש אין מצב שאני מאוה... מתאהב בה אחרי שנה שלא ראיתי אותה , אני יותר גדול ממנה בשנתיים ! היא בכיתה ט ואני ב-י״א זה פשוט לא יכול לקרות ,
וגם אני בקושי מזהה אותה חשבתי לעצמי ,
וואו היא כזאת גדולה פתאום , הפרצוף שלה , הסגנון שלה , הדיבור שלה פתאום יותר בוגר . היא יותר בוגרת .איזה הזיה אלוהים נאנחתי והתרסקתי על הספה שבביתי החדש .
-לאחר שלוש שעות-
האייפון שלי צלצל אויש אין לי כוח לאף אחד צעקתי ואז חשבתי ׳חוץ מלאשלי׳ אוי לא נו תפסיק לחשוב עליה התעצבנתי על עצמי .
לא רציתי לענות . לא רציתי להתקרב לטלפון . לא רציתי . אבל הרגשתי לטלפון משיכה כלשהי , אני לא יודעת למה אפילו אז התקרבתי וראיתי על הצג מספר לא מזוהה, שלא תבינו לא נכון , אני אף פעם לא עונה למספרים לא מזוהים , אבל הרגשתי שאני חייה לענות ,
הכל קרה ככ מהר ופתאום שמעתי מהצד השני של הקו
״הלו״ בקול שברירי ומתוק אך מצד שני גם בוגר שהמיס אותי .״הלו״ עניתי
״היי ליאון זו אשלי״״היי אשלי מה המצב ?״ עניתי בקול אדיש כדי לא להישמע מתלהב שעדיין יש לה את המספר שלי , שאני מחקתי ככ הרבה פעמים את שלה כדי לנסות לשכוח.
״סבבה , אני עוד מעט מגיעה הביתה , תחכה לי בגינה?״״סבבה״ אמרתי.
״ייאלה בי ״באתי להגיד ביי גם כן אבל היא כבר ניתקה, נאנחתי .
אחרי אנחה של שתי דקות נזכרתי שאני צריך ללכת לגינה .
׳אוי שיט׳ מלמלתי , נכנסתי לפאניקה , הסתכלתי במראה הלכתי הלוך ושוב , השפרצתי בושם גברי עליי, את הבושם שזוהר קנתה לי .
הייי מקווה שאהבתם, ותזכרו טוב טוב את השם זוהר , כי היא הולכת לעשות תפנית בסיפור ..
אוהבת ותשתפו את הסיפור ❤️
YOU ARE READING
מה אני בלעדיך ..?
Romanceמה קורה שהאהבה הישנה של אשלי עוברת לגור בבית שהוריה משכירים מתחת לביתה ? -רגע רגע בואו נחזור שנייה אחורה - אשלי כמו שאמרתי היא בת 15 טיפוסית. יש לה חברות, ידידים, היו לה כבר כמה חברים, היא לא עשירה אבל גם לא ענייה, היא רוקדת באופן מקצועי ומקדישה...