בשבריר שנייה שאני תוהה בכל מיני מחשבות .
הרגשתי את שפתיי על שפתיים של מישהי , לא הבנתי מה קורה וכשהבנתי- כבר היה מאוחר מידי .
אשלי נכנסה מהשער ושראיתי אותה ואת פרצופה החיוור הבנתי. הבנתי שאני מתנשק בעצם עם זוהר .
פתאום ראיתי שחור, שחור ועוד שחור. רק שחור.--------------------------------------------
פתחתי את עניי ולפתע עמדה מעליי אשלי, נראלי .. כי ראיתי מעורפל .
״ליאון? ״ שמעתי מישהי אומרת בקול חנוק
״אשלי? ״ אמרתי בקול חנוק גם כן.
״כן זאת אני תשכב לנוח״
״מה קרה לי?״ שאלתי כלא מבין.
״אני לא יודעת -שנכנסתי מהשער ראיתי אותך מעולף בזרועותיה של זוהר״
שמעתי את המילה זוהר ושוב ראיתי שחור ולא הבנתי מה קורה סביבי ...עוד פעם פתחתי את עניי וראיתי את ז-ו-ה-ר (?) מעליי ׳מה קורה לי?!׳ ישר קמתי מהספה ונעמדתי למרות שעדיין הרגשתי מעורפל וכאב ראש חזק תקף אותי.
״שב ליאון״ זוהר אמרה בתקיפות .
״ לא״ אמרתי
״ליאון הכל בסדר? אתה נראה קצת לחוץ...״
״לא הכל בסדר זוהר״ אמרתי די מזלזל
״ליאון״ היא אמרה והתקרבה אליי
נרתעתי והלכתי אחורה , אך היא הדביקה את פערי כי הייתי עדיין מטושטש . היא התקרבה עוד צעד, ועוד צעד , ועוד צעד ותסכל אותי שאני לא יכול להתרחק .לפתע בלי שום אזהרה מראש היא אמרה לי ״ליאון אני עדיין אוהבת אותך״ לא הספקתי אפילו להגיב, לא הספקתי לעצור, לא הספקתי להגיד לה שזה נגמר ושזה לא אפשרי . אבל זה נהיה כבר נוהל אצלי בשביל שזה יהיה מאוחר מדי.
כי שנייה לפני שבאתי להתנתק ממנה ראיתי בזווית עניי את אשלי .
אשלי זאת שהייתי רוצה שהנשיקה הזאת תהייה איתה , ולא עם זוהר , שכבר היה איתה מספיק . אבל זה לא קרה . וגם ככל הנראה זה לא יקרה . כי כשהעין שלי קלטה אותה נזלה מעניה דמעה , הדמעה ששברה אותי . זה לא היה דמעות רגילות , זה לא היה דמעה רגילה .
הלוואי והייתי זוכה לראות אותה בוכה מאושר, הלוואי והייתי זוכה .
אבל לא זה היה דמעה של עצב , ולא שובל של דמעות . זה רק דמעה אחת . דמעה שאומרת הכל .דמעה שאומרת ועושה אותה שקופה . הדמעה ששברה אותי .
היא נגבה את הדמעה שלה והלכה .שנייה לאחר מכן שמתי לב שאני בכלל עדיין מנשק את זוהר מיהרתי להתנתק ממנה , ״זוהר זה פשוט לא ילך״ אמרתי והלכתי . אפילו לא ציפיתי לתשובה . רק רציתי לראות את אשלי , לראות שהיא לא באמת ראתה את מה שחשבתי שראתה . רק לראות אותה צוחקת . כי לא יכלתי לראות את עינייה הכחולות והכובשות בוכות , רק צוחקות.
הי אז פרק דיי דרמטי ...
מקווה שאהבתם .
תכתבו בתגובות מה באלכם שיהיה , אם אהבתם ?
ותדרגווו הרבה ואני ימשיך עוד הרבה , ומהר .
אוהבתת❤️
YOU ARE READING
מה אני בלעדיך ..?
Romanceמה קורה שהאהבה הישנה של אשלי עוברת לגור בבית שהוריה משכירים מתחת לביתה ? -רגע רגע בואו נחזור שנייה אחורה - אשלי כמו שאמרתי היא בת 15 טיפוסית. יש לה חברות, ידידים, היו לה כבר כמה חברים, היא לא עשירה אבל גם לא ענייה, היא רוקדת באופן מקצועי ומקדישה...