-נקודת מבט ליאון-
נהייתי חיוור.
״עלייך ועליי?״ שאלתי בקול מגמגם״כן עליך ועליי״ היא אמרה
״לא אשלי, זה הסיפור שלך, לא שלי. ״
״הכל קרה איתך ביחד , כל מה שאני זוכרת קשור אלייך״ היא אמרה בביישנות שהמיס אותי.
לא יכלתי שלא לחייך חיוך מסתתר שנגלה בגלל הגומות שלי .״לא אשלי, את אפילו לא שמעת את הסיפור שלי, לא נתת לי להסביר , לא נתת לי להגיד לך שאני אוה.. אהבתי אותך..״ אמרתי מבויש
״אותי?״ היא שאלה
״כן אותך אשלי.״ אמרתי בקול בטוח.
״שקר.״ היא אמרה נאבקת במשפט שלי והדמעה שדורשת לזלוג על לחייה.
״לא שקר, אשלי״.
״אני באמת מתכוון למה שאמרתי.״״אז למה שניסיתי לנשק אותך הרחקת אותי?!״ היא כמעט צעקה.
״ששש״ אמרתי ושמתי לה אצבע על השפתיים. הפעם היא לא רעדה . היא רק גמגמה ״מה אתה רוצה״?״
״שתקשיבו לי שנייה אחת ולא תתפרצי , זה אפשרי בכלל?!״ צעקתי עצבני.
היא נתנה לי כאפה וטרקה את הדלת .
עמדתי עדיין מול הדלת , מדמיין שהיא עדיין שם , המום שהיא הפקירה אותי ככה ולא נתנה לי לסיים את מה שרציתי להגיד לה . דמיינתי שהיא שם . דמיינתי שהיא עוד לא טרקה את הדלת עליי ונתנה לי סטירה . מצאתי את עצמי מדמה את הדלת לאשלי ואומר בלחש :״ אני אוהב אותך אשלי, עדיין״.
חיכיתי לתשובה , אבל לא הייתה תשובה . והלכתי.-נקודת מבט אשלי-
נתתי לו כאפה , אוי כמה שזה הגיע לו!
טרקתי לו את הדלת בפרצוף . גם זה מגיע לו חשבתי לעצמי .אבל אחר כך נזכרתי ששתי משפטים לפני שנתתי לו כאפה הוא אמר לי שהוא אוה..אהב אותי. אולי די הגזמתי לא ? חשבתי לעצמי.
אבל זה לא משנה עכשיו, כי בטח הוא כבר הלך. מצאתי את עצמי עדיין עומדת מול הדלת מדמיינת את ליאון שם . אומרת לדלת כאילו שהוא שם : ״אני אוהבת אותך ליאון ״ בקול שברירי וחלש .
מקווה שאולי גם עכשיו ישמע את זה .
אבל לא הייתה תשובה . והלכתי .-----------------------------------------
עליתי לחדר שלי ,נשכבת על המיטה שלי ונותנת לדמעותיי לפרוץ החוצה כמו נהר שלא נגמר .
לפתע שמעתי נקישות על החלון , חשבתי זה איזה עורב אז התעלמתי . זה המשיך והמשיך והמשיך , עד שזהו , התחרפנתי! פתחתי את החלון ואני רואה ..אז פרק קצרצר , מקווה שאהבתם .
עלו הצפיות עוד קצת ואני ממש שמחה מזה וזה מדרבן בטירוף . תמשיכו לקרוא :)
אוהבת❤️❤
YOU ARE READING
מה אני בלעדיך ..?
Romanceמה קורה שהאהבה הישנה של אשלי עוברת לגור בבית שהוריה משכירים מתחת לביתה ? -רגע רגע בואו נחזור שנייה אחורה - אשלי כמו שאמרתי היא בת 15 טיפוסית. יש לה חברות, ידידים, היו לה כבר כמה חברים, היא לא עשירה אבל גם לא ענייה, היא רוקדת באופן מקצועי ומקדישה...