פרק 10- דילן

139 10 3
                                    

(בתמונה - דילן)

הסתכלתי וראיתי את ... ״אומיייגד דילן״ צעקתי.

״מה קורה מושלמת״ הוא שאל.
״בסדר ״ חייכתי חיוך מאושר

״מה אתה עושה פה?״ שאלתי כולי נרגשת.

״חזרתי היום בבוקר מניו יורק והחלטתי לבוא למקום שבו זה היה היום הגדול גם שלי..״ הוא ענה מחייך.

חייכתי לעברו נזכרת בכל עברנו המשותף.
אז... דילן .
דילן הוא בעצם רקדן, שרקדנו ביחד שנים על גבי שנים... למעשה הוא גדול ממני בשנה והכריח אותי בגן לבוא איתו לשיעור ניסיון . מאז התאהבתי בריקוד .
עברו השנים, ודילן עבר לארצות הברית , ואם הזמן איבדתי איתו את הקשר .

״אז באת לראות בעצם ? ״ שאלתי.

״כן ״ ענה מבויש

״ יופי , יש לי סולו ״ אמרתי משתחצנת קצת.

״התלמידה עקפה את המורה אה?״ שאל בתחכום.

״אולי״ עניתי מחייכת והתחלתי לרוץ בחדר ההלבשה כי ידעתי שהוא ירדוף אחריי.

״ככה?״ הוא אמר

״ככה״ עניתי צוחקת .

״מה שהילדה רוצה, היא מקבלת״ הוא אמר והתחיל לרדוף אחריי.
המרדף נמשך אולי איזה חמש דקות בערך . עד שהגעתי למבוי סתום .

״מישהי לא יכולה לברוח אה ?״ הוא שאל מתנשא .
חייכתי חיוך מתבייש , והלכתי בזהירות צעד צעד בהליכה אחורית כדי להתרחק ממנו . אבל זה לא הלך לי . כי כל צעד שהתקדמתי אחרונה, דילן התקדם קדימה . הלכתי והלכתי חוששת מרגישה כאילו נצח .
לפתע מעדתי אחורה ונפלתי על הרצפה על הגב ואחריי גם דילן שנפל עליי .
שכבנו ככה על הרצפה , מביטים אחד בשני . הבטתי בעיניו הירוקות שלפעמים נוטות לחום שקד , הבטתי בנמשיו הבהירים . הבטתי בו .
כמה שהוא התבגר מאז שראיתי אותו . הוא הביט בי דקות ארוכות של שעברו כמשב רוח. ואז הוא פצה את פיו.

״אשלי..אני מצטער שעזבתי בצורה כזאת פתאומית, אני מצטער על זה שניתקתי איתך קשר אני מצטער על הכל . הבנתי שאני מצטער רק שעזבתי, רק שהכל היה רחוק  ממני , רק שאיבדתי אותך הבנתי שאני או..הב אותך״ הוא אמר מגמגם . עניי נפערו .

״אתה אוהב אותי!״ שאלתי בקול חלש שכמעט לא נשמע . היא הנהן בראשו . איך הידיד הכי טוב שלי יכול להיות מאוהב בי ?! לפתע קטעה את מחשבותיי נגיעה חמה ורכה בו זמנית על שפתיי . הרגשתי נאהבת מגבר. בפעם הראשונה בחיי שאני לא סובלת מגבר .
הוא היה מדהים . אבל קשה להודות בכך ש..אני לא רוצה את דילן אני רוצה את ליאון.

-נקודת מבט ליאון-

ידעתי שההופעה עוד מעט מתחילה . כל היום הרהרתי והתלבטתי ״ללכת או ללכת ״ אבל הרגשתי צורך ללכת , בסתר .
קניתי כרטיסים לשורה האחרונה בצד . שהסיכוים שאשלי תראה אותי קלושים . הגעתי חצי שעה לפני הזמן . אני לא יודע אפילו למה . אז אמרתי שאני ילך להציץ לחדר ההלבשה של אשלי , לא במטרה זדונית , ממש לא . אלא כדי לראות אם היא בסדר , לחוצה ואם היא צריכה עזרה במשהו אז אני יתערב .
הגעתי לחדר ההלבשה פתחתי את הדלת בשקט בשקט שאני יוכל לראות רק מחריץ קטנטן . והתחרטתי על כל רגע. ראיתי אותה . ראיתי רוצה שוכבת על הרצפה שאיזה גבר מעליה . תוך שבריר שניה של דיבורים הם התנשקו . לא יכלתי לראות את זה . אם כל זה שאני נחשב לאחד חזק , גבר וכל מה שתגידו .. כל זה יורד שאני עם אשלי , או שאשלי עם מישהו אחר.

מה אני בלעדיך ..?Where stories live. Discover now