פתחתי את החלון ואני רואה את ״ליאון? ״ שאלתי כלא מבינה עם דמעות בעניים ומסקרה שנמרחה על עצמות לחיי משיטפון הבכי שלי בגללו.
״אשלי..אני..אני..״ אפילו לא שמעתי מה הוא אמר אחרי הגמגום שהוא אמר ״אני״ בפעם השנייה ,רק בהיתי בו . ואז קלטתי שהוא עומד לי על עדן החלון שנמצא בקומה 2 בגובה של 3 מטרים בערך תלוי על חבל דק שעומד להיקרע בכל רגע ממשקל שריריו שעוטפים אותו .
קלטתי גם שכולו חבול בפנים , מלא בעלים , שריטות ועוד דברים שפשוט לא שמתי לב .״תיכנס ״ אמרתי כשאני עוצרת את דבריו שלא שמעתי מהם בקושי 5 מילים.
הוא הוריד מעליו את החבל ונכנס דרך עדן החלון (כן קיטשי קיטשי כמו בסרטים האמריקאים.) והוא התחיל לדבר איתי . לא שמעתי את דבריו וזה לא עיניין אותי רק חשבתי איך אני עוזרת לו עם כל החבלות על גופו ועל פרצופו שגם אם היה עליו את כל החבלות והשריטות והפצעים שיש בעולם הוא לא היה מתכער...״אשלי, אשלי״ הוא הגביר את קולו .
״מה?״ אמרתי הססנית ויצאתי מהדמיון שלי .
״את מקשיבה לי בכלל?״ הוא שאל מקווץ את גבותיו.
״כן , ברור.״ אמרתי ללא היסוס.
״אה כן ? אז מה אמרתי לך עכשיו ?״ הוא שאל עם פרצוף מתחכם.
״מה?, אה , לא , אמ אני ... בוא נחטא לך את הפצעים ״ אמרתי מתחמקת והושטתי את ידי כדי שיעזר בה לקום.
הוא הושיט את ידו גם ולחץ אותה חזק על שלי , ואני לחצתי את ידי חזק על שלו.
זה כאב . לשנינו . אבל אף אחד מאיתנו לא הרפה . כי היינו צריכים את זה . היינו צריכים את המגע הזה . היינו צריכים את הדקה הכואבת הזאת כדי להבין שאנחנו לא מוכנים לשחרר את מה שיש ביננו גם אם הוא מכאיב לנו בצורה הכי נוראית שקיימת , לא פיזית , אלה נפשית .
כי כואב לי בלב . כואב לשנינו. אני בטוחה בזה.
כי אנחנו כבולים . כבולים אחד לשני. ואנחנו לא רוצים , וגם לא מנסים להשתחרר אחד מהיד של השני , וגם לא אחד מהלב של השני.טוב אז ..פרק חדש לכבוד הסופ״ש .
כמו ששמתם לב בטח , הפרקים שלי קצרים , אבל זה כי אני אוהבת להשאיר במתח , ולחשוב על איך לנסח את הדברים , ואני חושבת שאני גם מעלה פרקים מהר (כמעט כל יום...) ואם לא אז סורי אני ממש משתדלת .
והצפיות עלו עוד ואני שמחה בטירוף .
אבל אין כמעט דירוגים ותגובווות!! ואני לא יודעת אם אתם אוהבים , לא אוהבים , מה באלכן שיהיה וכו׳...
אז בבקשה תדרגו , ותכתבו תגובות טובות , וגם ביקורות בונות .
אוהבת, ומקווה שתדרגו ותכתבו תגובות מהר כדי שאני ימשיך מהר ❤️
YOU ARE READING
מה אני בלעדיך ..?
Romanceמה קורה שהאהבה הישנה של אשלי עוברת לגור בבית שהוריה משכירים מתחת לביתה ? -רגע רגע בואו נחזור שנייה אחורה - אשלי כמו שאמרתי היא בת 15 טיפוסית. יש לה חברות, ידידים, היו לה כבר כמה חברים, היא לא עשירה אבל גם לא ענייה, היא רוקדת באופן מקצועי ומקדישה...