פרק 16- לרוץ בשביל מישהו

106 10 3
                                    

״ליאוןן״ צעקתי עם דמעות בעניים , למשמע זעקת הכאב שכללה את קולו של ליאון .
״ליאון , זה אתה ? תענה לי בבקשה!״ צעקתי מתנשמת ושומעת את ההד של קולי .
״ליאון״ צעקתי מייבבת מתיישבת על הקרקע החולית וחושבת לעצמי- איך תוך שניות דמעות של אושר יכולות להתחלף בדמעות של עצב , ייאוש וחוסר אונים.
״אשלי״ צעקה חלשה קטעה את מחשבותיי .
״ליאון״ צעקתי בחזרה וההד חזר אליי כמו בומרנג .
״אשלי, בואי לפה בבקשה״ הוא צעק צעקה חלשה של עזרה .
״איפה אתה?״ צעקתי חנוקה מדמעות.
״תרדי עד הסוף במורד ההר.״ הוא החזיר לי תשובה.
בלי לחשוב יותר מדי , בלי לסדר את עצמי יותר מדי, בלי לנגב את הדמעות שרובצות על לחיי רצתי. רצתי כמו שלא רצתי בחיים שלי . יותר מהמבחנים בשיעורי ספורט שאתם אפילו לא יודעים כמה אני משקיעה בהם . עד שלא רצתי ככה, לא הבנתי . לא הבנתי עד כמה הלב קשור בריצה , ולא רק בדפיקות סדירות . אלה שאם אכפת לך ככ ממשהו אתה תרוץ מהר ככל שאתה חושב שאתה יכול . אבל אם אתה תרוץ בשביל מישהו אתה תרוץ כמו שבחיים לא העזת אפילו לדמיין . הכל בגדר הדמיון . בגדר המחשבה . לפני שהספקתי לחשוב כבר הגעתי כמעט למורד ההר , ראיתי שם את ליאון שוכב על הרצפה עם דמעות על לחייו. ״ליאון״ צעקתי, ולא הייתה תשובה . רצתי מהר יותר שהדמעות זולגות במהירות הבזק על לחיי . הגעתי אליו ויבבה יצאה מפי , הוא שכב שם על החול שכיסה חלק מבגדיו ועיניו היו עצומות, פיו היה שמוט מטה מה שלא הרבתי לראות . דמעותיו התמזגו עם החול שכיסה לו גם את פרצופו הנאה.״ליאון״ יבבתי ושמתי את ידי על חזהו, דפיקות חלשות ולא רבות הדהדו על ידי הקטנה . יכלתי להבחין בגודל ליבו הגדול שמעיד על ליבו הרחב לעומת ידי הקטנה וככל הנראה כך גם לבבי ביחס אליו. ״ליאון״ קראתי שוב אך תשובה לא חזרה אליי . הנחתי את ראשי על חזהו כמו שנהגתי לעשות בימים ההם שהיינו ידידים . קול נשימה הפתיע אותי ופתחתי את עניי , חיוך קט אך לא שלם החל להתפרש על לחיי הרגשתי את נשימתי נעתקת . אך נשימתו של ליאון לא הייתה סדירה כמו שלי . הנחתי את שפתיי על שפתיו בניסיון החייאה כאשר דמעות זולגות מעניי ישר ללחיים של ליאון הנשמתי ולחצתי על חזהו כמה פעמים (כמו שלמדתי בקורס של מד״א) וחזרתי לשפתיו שוב אבל אז ... הרגשתי לשון מוכרת מתמזגת עם לשוני .

אז היווש קוראות מושלמות שלייי .
אז החלטתי להעלות פרק בזמן הקצרצר שיש לי וזה למה הפרק קצר קצר (סוריי) בחרתי להעלות פרק קצר מאשר לא להעלות כלום ..
מקווה שאהבתם .
תודה לכולן, על ההצבעות והתגובות על הפרק הקודם שתדעו שאני קוראת הכל , כל תגובה ותגובה וזה מעלה חיוך אמיתי על הפנים שלי לדעת שאתם אוהבות וקוראות את הסיפור הזה שלי וגם חלק מכן גם את הסיפור השני שלי (שמי שעדיין לא קוראת - זה הזמן כנסו לפרופיל שלי :) .
ואין לי מושג מתי אני יוכל להעלות עוד פרק . :(
אבל תצביעו ותכתבו תגובות אוהבת אתכם ❤️

מה אני בלעדיך ..?Where stories live. Discover now