הוא הסתכל עליי מוזר .
״קח ! נו כבר.״ אמרתי חסרת סבלנות .
״אולי תסבירי מה זה?״
״אולי תפתח ותבין?!״
הוא הסתכל עליי במבט מובך ולא מבין . כרגיל .״יוואו״ נאנחתי , וחוסר הסבלנות בעבע בתוכי.
״את מוכנה להסביר כבר מה זה?״ הוא אמר והגביר את טון הדיבור שלו.״שב״ אמרתי, והוא התיישב על הספה.
״כלב טוב״ אמרתי בחיוך רצחני .״תפתח״ ציוויתי מחדש .
הוא נאנח ופתח את האלבום .- נקודת מבט ליאון-
״אמא״.
״תודה לך ״ .
היה כתוב בקצרה, כפתיחה.״תודה על שהענקת לי חיים.״
הרגשתי את קצב לבי עולה לאט לאט.״תודה על שלימדת אותי לאכול , לשחק וללכת״.
״תודה על שהגנת עליי״.
״ושגם ירדת עליי.״
הרגשתי את הדמעות מצטברות בתחתית עניי.״תודה על שהבאת אותי למי שאני היום״.
״תודה על מי שאת ומה שאת״.
״תודה על כך שאת האמא הכי מדהימה . ״
הרגשתי איך דמעותיי עומדות לבגוד בי ולפרוץ החוצה.״תודה שלא נשברת בשבילי גם ברגעים הקשים״ .
״ותודה שהיית איתי בכל הזמנים״.
דמעה קטנה שיצאה משק הדמעות שהצטברו בתחתית עניי זלגה במורד לחיי . ואחריה עוד אחת, הפעם מהעין השנייה, ועוד אחת . ועוד אחת .״וגם אם אף פעם לא אמרתי לך... רציתי שתדעי חד משמעית שאני אוהב אותך.״
שאר הדמעות לא היססו והחלו לזלוג במורד לחיי, לא השאירו שום עקבות , כי ישר הדמעות שבאו אחריהן כבר שטפו אותן.
שובל של דמעות שזולגות מעניי מכילות רגשות מעורבים הכוללים אהבה עצב ושמחה.בעוד הדמעות שבעניי נרגעות , ומטפטפות רק אחדות מהם , העברתי עמוד ונגלת לנגד עניי התמונה הכי עוצמתית שראיתי מיימי.
אני עומד מול אמי , בעוד היא יושבת בישיבה מזרחית על הרצפה . ראשי קרוב לראשה של אמי , עד ששפתי הקטנות שהיו לי אז נוגעות בשלה , ושלה בשלי .
דמעה נפלה על התמונה .
דמעה של אושר שיש לי אמא כזאת .
דמעה של עצב של לא לעוד הרבה זמן .
ודמעה של אהבה .
ועוד אחת של שבירה .ידה של אשלי ליטפה את ראשי ברכות . בעוד הדמעות לא מפסיקות לזלוג גם מענייה הכחולות והיפות .
״תסתכל עליי ״ קולה העדין קטע את מחשבותיי .
הבטתי בה, נבלע לתוך ענייה היפות .ידה עברה על לחיי ונגבה מהן את הדמעות .
ידה עברה בראשי וליטפה אותו .
ידה קירבה אותי אליה עד שהייתי קרוב אלייה ככ .״לך תיתן לה את זה״ היא לחשה לי ונשקה לשפתיי, ולדמעות שעדיין נשארו על לחיי .
הנהנתי בראשי בחיוב מהסס , לא מצליח להוציא הגה מפי .״בואי איתי״ אמרתי לאחר דקות ארוכות של שקט.
״לאן?״ היא שאלה באי הבנה.
״לאמ...לאמא שלי לבית חולים״ אמרתי ונאנחתי בעודי אומר את המשפט .
״אני.. אני לא חושבת שזה רעיון טוב״ היא אמרה בהיסוס .
״אתה צריך ללכת אליה לבד , לדבר איתה ולהיפתח אלייה .״ היא הוסיפה מהססת .״את לא מבינה אשלי ?!״ צעקתי בעודי חמום מוח.
״היא כבר בשלב שהיא לא זוכרת אותי!״ צעקתי וההד נשמע ברחבי ביתי. בעוד הדמעות ממהרות לזלוג על לחיי שוב פעם ולהרטיבם מחדש.
מקווה שאהבתם ❤️😢
-תגובות-
-הצבעות-
יתקבלו בברכה ;)
YOU ARE READING
מה אני בלעדיך ..?
Romanceמה קורה שהאהבה הישנה של אשלי עוברת לגור בבית שהוריה משכירים מתחת לביתה ? -רגע רגע בואו נחזור שנייה אחורה - אשלי כמו שאמרתי היא בת 15 טיפוסית. יש לה חברות, ידידים, היו לה כבר כמה חברים, היא לא עשירה אבל גם לא ענייה, היא רוקדת באופן מקצועי ומקדישה...