״אמא״
״אמא!״ צעק שוב ליאון אך לא היה מענה.״דיי״ אמרתי לו בלחישה אל תוך אוזנו תוך שאני מניחה את ידי על כתפו ברכות.
הוא סובב את פניו אליי , עיניו דמעו ונהיו אדומות . לקחתי את ידו, ולקחתי אותו לכיוון הדלת.
הסתובבתי פעם אחרונה אחורנית אל עבר אמו של ליאון דמעה חמקמקה זולגת מעניי ואני ממהרת לנקות אותה מלחיי.
העפתי בה מבט , ומלמלתי לעברה ״בבקשה״.״בבקשה מה?״ ליאון שאל שהפנתי את גבי אלייה ויצאנו מהחדר .
״סתם.. לא משנה , בוא נלך מכאן״. אמרתי חד משמעית.
-------------------------------------------
הגענו לבית הקפה השכונתי , התיישבנו והזמנו לאכול. אני פסטה כמובן וליאון במפתיע גם כן.
״בדרך כלל אתה אוכל בשר בכל הזדמנות שניתנת לך״ אמרתי וחייכתי חיוך קטן.
״בדרך כלל יש לי אמא״ הוא החזיר לי כתשובה.
השפלתי את ראשי חזרה אל הצלחת.
הארוחה עברה בדממה , במפתיע שומעים רק את ציוצי הציפורים שנשמעים בין כל ההמולה שברחוב .
הרמתי מעט את ראשי מהצלחת שנשארו לי כמה ביסים אחרונים שכבר לא יכולתי לסיים מרוב שהייתי מפוצצת.
״אתה רוצה?״ שאלתי, בעוד אני אפילו לא מסוגלת להביט בו.
לא הייתה אף תשובה. הרמתי את ראשי מעט יותר וראיתי את צלחת הפסטה שלו מלאה ואפילו ביס אחד לא נאכל ממנה.״לא טעים לך ?״ שאלתי מנסה להבין .
״לא טעימים לי החיים האלה״ הוא החזיר לי שוב תשובה עוקצנית.
השפלתי שוב את ראשי והכרחתי את עצמי לבלוע את הכמה ביסים האחרונים האלה, רק כדי שיהיה לי במה להתעסק ולא לנסות לחשוב על איפה לקבור את עצמי.-------------------------------------------
״דיי ליאון, בבקשה״ אמרתי ברוך ובשקט,
בעוד אנחנו שוכבים על מיטתו וכל מה שהוא עושה זה לבהות באוויר .
״ליאון״ נאנחתי, אך לחינם.
״ליאון תסתכל עליי בבקשה״ אמרתי שוב נואשת למבטו, ולחיוכו שלא ראיתי זמן רב.״לא רוצה להסתכל עלייך את לא מבינה ?! חאלס כבר אשלי!״ הוא צעק ואני נבהלתי .
״כולה ניסיתי...״
״כולה ניסיתי..״ הוא חיקה אותי בקול מעצבן .
״אז אל תנסי , כי זה רק מציק ומעיק יותר.״ הוא צעק ללא רחמים.קמתי ממיטתו, לא אומרת דבר , כי ידעתי שכשאני ינסה לדבר אני ישר יפרוץ בדמעות.
״ביי״ יבבתי. בעוד אני יוצאת מהחדר .״ביי לתמיד״ אני שומעת אותו צועק לעברי , ואני קופאת במקומי מנסה להבין את משמעות דבריו.
איך?אהבתם?
YOU ARE READING
מה אני בלעדיך ..?
Romanceמה קורה שהאהבה הישנה של אשלי עוברת לגור בבית שהוריה משכירים מתחת לביתה ? -רגע רגע בואו נחזור שנייה אחורה - אשלי כמו שאמרתי היא בת 15 טיפוסית. יש לה חברות, ידידים, היו לה כבר כמה חברים, היא לא עשירה אבל גם לא ענייה, היא רוקדת באופן מקצועי ומקדישה...