Bölüm 3

35.6K 804 391
                                    

Sahranın Ağzından 

Gözlerim dolmaya başlamıştı . Şuan inadım yüzünden öldürecekti beni . "peki" dedi . Silahını bir sağa bir sola çevirdikten sonra yanda duran beyaz masanın üzerine indirdi . Tekrar karşıma oturdu . 

"Seni bi süre burda tutmak zorundayım. Merak etme bana karşı gelmezsen ve emirlerime uyarsan sana zarar vermem " 

Bu sözü her ne kadar aşağılanmışlık duygusu içersede sesimi çıkaramadım . 

                                                                                           *****

Bir hafta olmuştu ve ben hala buradaydım  .Ağlamaktan gözlerim şişmişti . Bir an önce eve gitmek istiyodum . Bu mafya bozuntusu her an beni öldürebilirdi . Evimi özledim . Acaba diyorum  annem beni merak etmiş midir ? Ya Mine Abla  , kesin meraktan ölmüştür .  Evden hiç dışarı çıkamadım . Buğra her gün gelip beni ziyaret ediyordu . Tabi  ne ziyaret (!) . Her seferinde  "Aferin kaçmaya çalışmamışsın" deyip pis pis sırıtıyordu .

Geldiğimin 2.günü bana bir mağaza poşeti verdi . İçinde kıyafet vardı . Bugün 8.gündü . Artık buradan çıkmalıydım . Buğra evin 2.katında bi yatak odasının anahtarını bana verip , burada kal demişti . 

Yataktan kalktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yataktan kalktım . Aşağıda ki mutfağa gittim . Buzdolabını açıp kaşar peynirini çıkardım . Sepette duran 2 tost ekmeğinin arasına yerleştirip tost makinesine koydum . Tostum hazır olunca salona geçip koltuğa oturdum . Buğra bu eve gelmeyince rahat hissediyordum . 

Zil çaldı . Tam kalkıp açacakken bir hizmetçi açtı ve "Hoşgeldönüz Buğra Bey" diye seksi seksi konuşmaya başladı . Şeytan diyo vur bi yerine tekmeyi at dışarı . Neyse elin kızından banane . Buğra geldi . konuşmaya başladı .

"1 haftadır bana adını bile söylemediğinin farkında mısın? "

"Söylemem mi lazım ?!" 

"İyi bende sana hatun derim"  hatun demesi hoşuma gidiyordu.

"Sahra.." dedim sessizce.

Gülümsedi . "Zittima gitmesen anlasabiliriz Sahra Hatun"

"Ne zaman beni bırakacaksın"

"Öyle bişey düşünmüyorum" 

"Ama.Ama annem"

"Nolmuş annene ?"

"1 haftadır beni görmüyor merak etmiştir"

"Al ara  " deyip telefonunu uzattı bende mecburen aldım . Annemin numarasını aradım . Anneme okul kampındayız dediğimde hiç sorun çıkarmadı . Bende öyle tahmin etmiştim dedi . Beni merak etmemişti  . Buğraya "Sebebi ziyaretiniz nedir ?" diye sordum . Bu kez korkmamıştım ondan . Yumuşak bi sesle konuşunca daha da cesaret aldım . 

"Seni görmek istiyorum sanırım buna ihtiyacım var" 

Buğranın Ağzından

  Sahra pencereye doğru bakarak niye geldiğimi sordu . Sanki ev benim değil .  Birden ağzımdan çıkan cümleyle kendime lanet okudum . "Seni görmek istiyorum sanırım buna ihtiyacım var" dedim Sahra'ya . Sahra gözlerini pencereden ayırıp o deniz mavisi gözleriyle bana baktı . 

Gerçekten Sahrayı görmeye gelmiştim . Bide Banu 13. defa aradığı için . Banu benim dağ evinde ki hizmetçim . Ama ne hizmet .. Sahrayla biraz konuştum . Annesini aradı . Annesi gerçekten umursamaz davranmıştı .  Anne demişken banudan sonra annemi görmeye gideceğim , doktor beni çağırmıştı . 

Sahra o sözümden sonra bişey demedi ama kızmıştı . Banuya "yatak odamı temizledin mi" diye sordum . Bu ikimizin klasik diyaloğuydu . "Gel bi bak istersen iyi olmuş mu temizliği " deyip gömleğinin bi fermuarını açtı . Aslında Banu'dan nefret ediyorum ama benimde ihtiyaçlarımı karşılamam lazım . Banuyla üst kata çıkıp  yatak odama girdik . Banu girer girmez kapıyı kapattı ve dudaklarını boynuma yaklaştırıp öpmeye başladı . Elleriyle ellerimi tutup kalçasına doğru götürdü ve sardı . Artık  keyif vermiyordu o kaltağa dokunmak .

Tam  o sırada kapı açıldı . Sahranın kocaman açılmış gözleri gözlerimle buluştu .  

Yatak OdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin